Voor de dames die me (nog) niet kennen. Ik ben Silvia ik ben 35 jaar oud mama van Mathijs geboren 28 april 2008. Momenteel zwanger van een tweeling. as vrijdag krijg ik mn 20 weken echo en hopen we te mogen weten welk geslacht onze kindjes hebben. Volgens Bengeltje is dit een gezellig topic en ook goed bij te houden dus kom ik hier ook even kijken groetjes silvia
Goedemiddag Zo hier op kraamvisite geweest, wat een beauty !! Helaas kon Jildou niet mee, die is snotverkouden, dus dat wilde ik bij de kleine van haar niet op m'n geweten hebben !! Gelukkig bood vriendin uit de straat aan om op Jildou te passen, ze is verder nwel vrolijk gelukkig! Rebbel wat fijn dat je niet weer heen hoeft! En hopelijk valt de verkoudheid mee en blijft het daar bij!! Bruidje: Ze is prachtig !!
welkom Silvia....heb jij ook een mk gehad? Sam, leuk he die kleintjes...Jil ook al zo verkouden? Rihanna ook, die hoest als een zeehondje Rebbel, fijn dat de controle goed was Jootje, is je meisje ziek of gewoon vervelend?
Bengeltje: Ja maar dat konden wij niet ruiken he !! Dus vandaar de vraag.. Anders hoort ze hier ook niet echt thuis he! Welkom SIlvia: laat ik je wel even waarschuwen het is al een paar jaar en hecht groepje, dus kost misschien even tijd om er tussen te komen.
ja duh.... je weet waar mijn huis woont..... je hebt mn msn mn hyves mijn zp dus afspreken kan altijd hahaha
We zien wel hoe het loopt toch..... schrijf in meerdere topics mee daar ook nooit problemen gehad dus......... ben vrij makkelijk
nee sam is zo maar goed jullie moeten ook wel toestaan dat er andere dames bij komen want in de toekomst zullen er we meer dames bij komen maar ach silvia ik praat wel met je hihi
Nou ja Twentse weet ik niet hihihihi Kom uit brabant maar woon nu sinds een aantal jaren hier bn een import twent net als Bengeltje
Bengeltje, weet niet of je het zo bedoelt, maar je komt nogal hard over. Zo bedoel ik het namelijk alleen niet, maar ik zeg het alleen even. Ik ben laatst ook bij een topic begonnen en heb ervaren dat dat gewoon even tijd kost dat is alles!!
hihi nee zo bedoel ik het niet maar van jou kwam ook beetje hard over hihi we bedoelen het beide niet zohard als het er staat
en dat is dus weer een nadeel van een forum...je kunt zo moeilijk uitdrukking geven aan je woorden waar is jenny trouwens? die heb ik volgens mij al eventjes niet meer gezien...
hey hey Silvia: welkom hier en wat leuk dat in verwachting bent van een tweeling. Vind je het ook zwaarder dan met 1 kindje in je buik?? Sam: je bent er weer en gelij word het weer drukker haha fijn dat er oppas was voor Jildou en jij lekker op poppeslok kon gaan