ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hee Sam, je bent ZWANGER hoor! Of je eraan wilt denken, schijn je soms zelf even niet te doen! :D ;)
     
  2. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @silvia: welkom hier! :)

    @treintje: gefeliciteerd met je verjaardag!!! :)

    @inez: ooh dat wil je niet weten, we zijn zo blij! :D bij Milan is het toch een tijd allemaal erg spannend geweest, gelukkig hebben we die onzekerheid nu niet!

    @mone: oh wat ga jij ook hard zeg!! komt vast goed met de nekplooimeting!

    ons kleine meisje is alweer 4 weken vandaag... :) wat gaat het toch ontzettend hard!! mag niet, ze moet nog maar lekker klein blijven. ;) ik geniet er echt heel erg van, dit is de laatste keer dat ik zo'n klein hummeltje van onszelf in mn armen heb.
     
  3. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom MOET je er ook zeker heeeel erg van genieten meis!!!

    Dombo.. jeetje ik weet nog dat ze Yelina 2 was en nu al bijna vier.. Time flies.. Pffff.. Heeft ze geen jaar over geslapen per ongeluk?? ;)
     
  4. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo dank je wel :p

    Ooh nog even over vanmiddag: Bengeltje: daarom vroeg ik het ook hoe je het bedoelde want t kwam mij even wat verkeerd over, maar dat maakt niet uit.. Kunnen ook de hormonen zijn :p !!
     
  5. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hihi nee hoor zijn echt je hormonen :p je bent zwanger he whahaha nee maar goed zo kwam het van jou ook beetje over dus is niet erg we komen er wel als we maar eerlijk zijn
     
  6. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom zette ik er ook een ;) Achter dan klinkt t al een stuk minder raar ;) !!
     
  7. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie met Luna deze onzekerheid niet hebben.

    Sam, daar verdenk ik Alyssa ook van, dat ze gewoon ergens zonder dat we het hebben gemerkt stiekem een jaartje heeft overgeslagen. Haha. :D
     
  8. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja he :D .. Volgens mij ook hoor :D :D !!
     
  9. Ischa31

    Ischa31 VIP lid

    5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou ja niet vergeten??? Ik heb zelf vanmiddag gebeld maar hij was niet aanwezig. Een werknemer vertelde dat hij vanavond of morgen zou bellen. Nog maar even afwachten en ga er nu ook vanuit dat ik toch niet aangenomen ben. Ben er eigenlijk nu ook helemaal niet meer zenuwachtig voor.

    De dierenarts heeft vanavond nog gebeld en de biopt is ook niet aangekomen bij de patholoog dus met andere woorden het is zoek geraakt. Nu heeft deze dierenarts het advies gegeven om sowieso alle melkkliertumoren weg te halen maar wij weten het nog niet. Ze is er al 2 x aan geopereerd en steeds krijgt ze die dingen terug. Dus nog even goed over nadenken.
     
  10. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff vervelend, maar fijn dat je iig niet meer zenuwachtig bent!!
    En wat balen dat de boel weg is :( :( .. Maar wat je zegt, ik zou er even goed over nadenken als ik jullie was!!
     
  11. Ischa31

    Ischa31 VIP lid

    5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Welkom Silvia en wat leuk zeg een tweeling :). Spannend vrijdag de 20 weken echo.

    Treintje van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt.

    Oja Sam je bent zwanger meid :D. Voor het geval je het vergeet.
     
  12. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HJAJA bedankt :p Ik merk het ook aan mn typen, wordt steeds minder :p HAHA!!
     
  13. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sjow morgen na de internist voor me insuline
    pff ben al sinds zaterdag alles aan het uitspugen en sinds donderdag duizelig mja weet dat het spugen door de medicijn komt dus moest van 500 mg naar 250mg gaan maar voor de 500 uit je lichaam is duurt 7 tot 10 dagen :$

    gekke is in 2007 heb ik deze medicijn gewoon 3 kwart jaar gehad van juni 2007 en toen had ik nergens last toen had ik zelfs 2 x 500 mg per dag :(

    pff de wc vind het niet erg dat ik hem knuffel maar ik wel

    oke ben wel in bijna anderhalve week 2,4 kilo lichter mja wil het morgen vroeg denk ik niet weten of ik nog lichter ben dan gister moest ff in de gaten houden om de 2 dagen of ik niet te veel afval maarja :( dan spuug ik pas sinds zaterdag de rest ging eigenlijk vanzelf de laatste 1 kilo is vanaf zaterdag
     
  14. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    He gatsie Pippo, da's niet leuk. Jer al wel flink zijn afgevallen. Bij mij duurde het ook langer dan bij Isis met de misselijkheid dus er is hoop voor je want het is toch weer over gegaan. Sterkte joh
     
  15. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Niet dat ze die per se nodig heeft hoor om hier te mogen schrijven (iid geval van mij niet);)
    Welkom Sylvia, spannend zeg een tweeling!!!

    Groetjes v Treintje
     
  16. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Lieve Natas,
    Wooren schieten tekort voor dit enorme verlies voor jou je moeder en je hele familie. Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van je lieve stiefvader. Ik geef je een virtuele maar o zo gemeende knuffel.

    Kus Treintje
     
  17. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    He meiden wat rot van jullie hondjes. Bengeltje heel veel sterkte met het verlies. Ischa en Liesje ik hoop op een goede uitslag voor jullie diertjes. Ischa wat een drama dat ze het biopt zijn kwijtgeraakt.

    Sterkte meiden
     
  18. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He Treintje.. Leuke verjaardag gehad???
     
  19. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Had toevallig mijn parttime dag dus een lekker dagje met Isis. Verder geen visite want ik vier het pas dit weekend:)

    Trouwens bedankt voor de felicitaties meiden

    Sam, wat een mooi buikje al. Groeit snel zeg.
     
  20. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oke, lekker :D
    Nou willen we ook foto van jouw buik zien ;)
     

Deel Deze Pagina