Oke maar ik ben al wat langer bezig met de fles en eerst dronk ze prima en nu dus niet meer. Vindt mij toch iets lekkerder geloof ik. hahaha. gr Willeke
Dankje wel luna! Michelle is niet naar mijn oma vernoemd, iemand anders in de fam. heeft die naam al en ik iwou wat apparts !
Bij mij hebben ze juist geadviseerd om de fles van Avent aan te houden omdat er met deze fles de minste tepel/speen verwarring is vanwege de vorm van de speen.
Jaaaaa, weer een ZNM mama erbij. Had je in het andere topic ook al gefeliciteerd, maar ook hier nog een keer. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat is ze op een bijzondere dag geboren!
Willeke, hoe vinden je Labjes het eigenlijk, dat er een kleine bij is? Wij krijgen deze vraag zelf ook vaak, maar hier hebben beide doerakken er eigenlijk niet op gereageerd. We hebben gewoon gedaan of er niks aan de hand was. Zo af en toe komen ze even snuffelen en gaan dan weer weg, net als met Alyssa indertijd. Oh, enne, leuke foto's van je meisje!
Van harte hoor Lindaa! Wat een prachtig meisje! Hier alles goed, kleine vent heeft zich net uitgeleefd.. hij wilde zich telkens tot zitstand optrekken, echt geweldig kraaide van plezier! Het wordt steeds leuker!
@inez: jaa echt super om te zien hoe ze de dingen steeds bewuster gaan doen! @lindaaa: gefeliciteerd meid! ik herken je bevallingsverhaal wel een beetje, ik had ook geen rust tussen mijn rugweeen in! verschrikkelijk! maar je vergeet het toch weer snel! geniet er lekker van! liefs rebbel
hihihi het zijn golden Retrievers Maar ze vinden het prima hoor! geen problemen gehad. we hebben na de geboorte ook aan de doeken laten snuffelen. En daarna aan haar zelf. Simba doet net of ze de jaren is. Zoë checkt haar af en toe even met gesnuffel. Sommige mensen kijken heel moeilijk als je 2 honden heb en de kleine. maar ik heb er geen moeite mee! gr Willeke
Haha, ik ken veel hondenrassen, maar labjes en retrievers haal ik nog steeds door elkaar. Mensen kunnen inderdaad heel moeilijk reageren wanneer je honden hebt en kleine kinderen. Zo lang je honden maar goed opgevoed zijn en je de kleine nooit alleen met de honden in 1 ruimte achterlaat en voor de rest gewoon goed blijft opletten kan er niet zo heel veel gebeuren.
hoi dames, even gauw een berichtje van mij... ik heb vrijdag de stoute schoenen aangetrokken en ik heb Nutriton gehaald voor door de flesvoeding. Ik heb gewoon het gevoel dat Rihanna last heeft van een verborgen reflux. Gelijk vrijdagavond gebruikt en ze heeft vrijdagnacht heerlijk geslapen, ze is maar 1 keer voor de voeding wakker geworden en na de voeding sliep ze gelijk weer verder. Zaterdagnacht hetzelfde verhaal...dus wij krijgen ook weer een beetje slaap... Ik durf echter nog niet te vroeg te juichen....maar toch een kleine hoera!
Joh Liesje wat geweldig! Ik hoop heel erg dat dit de uitkomst is. Wat is het eigenlijk Nutrition? Groetjes v TReintje
dat is Johannesbroodpitmeel en dat maakt de voeding dikker zodat het niet meer of nauwelijks kan teruglopen de slokdarm in, zodat mijn meisje niet zoveel last meer heeft van het maagzuur. Normaal viel ze nooit na een voeding in slaap...nou ze heeft net de fles gehad en ze slaapt nu gewoon weer. 's Nachts geef ik haar de fles en kan ik haar op het moment weer in bed leggen zonder dat ze huilt en dan slaapt ze gewoon weer.... heerlijk!
Ooh liesje, de duimen draaien dat het allemaal aanhoudt voor jullie. Een beetje Rust kan geen kwaad! gr willeke
yep...die kan ik morgen ophalen, maar helaas kunnen we pas 8 sept terecht morgen maar eens de huisarts bellen om eerder terecht te kunnen
Liesje, wat geweldig meid, ik kan me voorstellen dat je nog niet te hard wilt juichen, maar het klinkt wel heel erg goed dat ze nu al 2 nachten goed geslapen heeft. En jullie daardoor ook.
super liesje! ik duim voor jullie! ' Milan heeft vannacht door geslapen van 23.00 tot 07.00! echt fijn! ik vond het alleen dood eng! toen ik wakker werd durfde ik bijna niet te gaan kijken! ik heb gister ook druppels cinababy gebruikt, want hij had echt last van krampjes, ik heb het idee dat hij daar slaperig van word, iemand meer die ervaring? liefs rebbel
Sorry Rebel geen ervaring mee...... Ook hier weer een goede nacht gehad. van 23:30 tot 06:30 Ik ben weer ongesteld, goh wat had ik dat gemist zeg, maar niet heus blehhh. gr willeke