ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

even om te laten weten dat vannacht weer goed gegaan is.
    we moeten zo eerst naar het CB, afspraak is om 11.20 met de arts....ben benieuwd hoeveel mijn meisje gegroeid is

Ik laat het jullie straks weten

2. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    ben benieuwd!

gr Willeke

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Fijn Liesje. Ben echt blij voor je dat het zo lekker gaat en ook voor je meisje want maagzuur is echt een heel pijnlijk rotgevoel.

Rebbel, ik gebruik ook Cinababy. Isis wordt er heel rustig van omdat ze het heel lekker vind smaken, ze gaat na de druppels heerlijk op haar speentje zuigen en valt dan idd in slaap.

Liefs v Treintje

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

Milan heeft net zijn 1e prikjes gehad, zou eigenlijk afgelopen donderdag al zijn, maar toen was de arts ziek. het was even dikke tranen, maar gelukkig maar even!

hij begint nu ook echt te lachen als ik tegen hem bezig ben! echt geweldig is dat! :D

@treintje: misschien is het inderdaad gewoon omdat hij dan geen krampjes heeft, maar ze zeiden net op het cb dat ik er wel op moest letten en het hem anders niet meer moet geven.

liefs rebbel

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

Rihanna is in een kleine week alweer 2 ons aangekomen...ze vonden haar op de het CB aardig groot, gelukkig is alles wel in verhouding...
    ze is gewoon goed gegroeid...
    volgende afspraak krijgt ze haar eerste prikjes...zielig is dat he

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijn dat ze zo goed gegroeid is liesje! :D

Milan zat ook alweer op de 5090 gram! :confused: :D

ik wil graag gaan babyzwemmen met Milan, maar ik hoor daar zulke nare verhalen over, dus ik wacht er maar even mee....

liefs rebbel

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat wil ik ook wel, hier mag het vanaf 6 weken en een ander zwembad pas vanaf 6 maand

maar wat voor nare verhalen hoor je dan?

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat het schadelijk is voor de longen!

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/01_januari/19/buitenland/0119_1015_Babyzwemmen_gevaarlijk.xml

hie kan je ook een filpje terug zien uit het nieuws. het is wel van 2006, maar gister kwam het weer op de radio dat ze het aan het onderzoeken zijn.

liefs rebbel

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nog een fotootje van mijn meissie

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ga ik eens even bekijken want het leek mij ook hartstikke leuk om te doen

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Welke verhalen dan?
    Ik heb bij beide kinderen gezwommen. Bij beide met ongeveer 3 maanden begonnen. Nu wil ik pas in april starten, wanneer Ruben op school zit.

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik kan de link die jij bedoeld (met gepuzzel) niet vinden.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geen idee of cinababy invloed heeft op slapen. Let wel op dat je het niet tevaak of onnodig geeft, want ze krijgen daar luie darmen van bij langer gebruik. WIj geven het echt zo min mogelijk.

14. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ik heb de link gevonden kijken of deze werkt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/01_januari/19/buitenland/0119_1015_Babyzwemmen_gevaarlijk.xml

anders moet je ff google, heb ik ook gedaan!

gr Willeke

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Treintje, bedankt voor je antwoord over het flesvoeden.
    Chris heeft het zaterdag gedaan, met de Tommee Tippee (die lijkt echt meer op de borst) en dat ging al beter. Ik heb gisteren oma laten oefenen en die deed het nog beter :D
    Nu hou ik weer even een paar dagen ermee op, later in de week weer verder oefenen. Van dat kolven wordt een mens ook niet echt blij zeg.

Lindaa meid, ook hier : gefelicteerd!
    Fijn je nu ook dit topic te zien. Het einde van je bevalling lijkt wel een beetje op de mijne, zwaar hoor!

Liesje, wat ontzettend fijn dat het beter gaat met Rihanna. Echt super meid!

Mariss, is de BO al minder erg geworden?

Hier gaat alles goed, ook de nachten zijn weer wat rustiger geworden. Eigenlijk vanzelf, maar na 3 zware nachten ging ik me zorgen maken dat er een patroon ik kwam. Alleen 's avonds is ze onrustiger, maar voor zo'n klein humpie-dumpie doet ze het geweldig!

Ik ben vandaag met Danique naar het CB geweest, haar eerste controle door de arts. Ze is goedgekeurd en ze weegt nu 3560 gram + is 54 centimeter lang.

We hebben een druk maar leuk weekend gehad, met o.a. gisteren de verjaardag van mijn moeder.
    Die heeft de verjaardag van haar leven gehad, voor het eerst met haar kleindochter. Ze stond ons al zowat op het garagepad op te wachten, ze was supertrots en ze heeft genoten.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen mamas! :D

Hoe gaat het hier met de mamas en hun kleintjes?
    @ Natas: zei het ook al op het andere topic, maar hier ook nog even: wat is het ook een schatje! Leuk he die trotse oma's?

Hier wel een lekker nachtje gehad met michelle!
    Ze was om half 10 wakker geworden en wat zeurderig tot aan 1 uur. Heb haar even lekker in badje gedaan en een flesje gegeven en daarna even lekker ingestopt want ze had het koud! Die mop! Hierna is ze lekker in slaap gevallen en heeft lekker geslapen tot aan kwart voor 6!
    Straksjes neemt deze mama ook weer even een lekker rustuurtje(s) ;)

Fijne dag iedereen!

19. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Wat een lieverd Natas, en mooi he die trotse oma's!

Dat is een lekkere nacht Lindaaa! Meike heeft hier ook van 22:00 tot 07:30 op bed gelegen! echt lang ongelooflijk.

gr Willeke

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja lekker is dat he willeke!

Ik barstte hier net weer even in tranen uit, was naar een videotje aan het kijken die ik had gemaakt over het zwanger zijn.. buikfotos echos etc.. Ik mis het zwanger zijn en mijn buikje behoorlijk erg! :(
    Gisteren zag ik mijn meisje hikken en ook toen barste ik in huilen uit omdat ik haar gewoon weer voelde hikken in mijn buik :(

Deel Deze Pagina