Ach meid Ik herken het wel hoor, het heeft bij mij 4,5 jaar geduurd voordat ik zwanger werd. En nu ben ik dus bang dat ik die zwangere buik niet meer zou krijgen....... Dus elke keer als Meike iets bijzonders doet of zelfs alleen lacht ontroert het me al Ik probeer er volop van te genieten omdat ik niet weet hoe het loopt. misschien was dit de eerste en de laatste zwangerschap....... Snif. Het gaat allemaal zo snel! gr Willeke
Dag allemaal, Lindaa 4e dag komen ook de kraamtranen zo ongeveer. Geniet gewoon van wat je voor prachtigs in je armen hebt liggen! Nog gefeliciteerd! Liesje fijn om te lezen dat het beter gaat nu, maar ik zou die kinderarts gewoon toch nog even laten meedenken, kan nooit kwaad. Natas wat een schatje! Lief jurkje ook. Maar wat een beer is Tom in vergelijking! Hij begon al met 3910 gram en ik vraag me af of we donderdag bij het CB de eerste keer niet al de 5 kilo gaan halen. Hier gaat het glukkig weer een heel stuk beter met mij en de kleine man, na mijn BO was hij heerlijk aan het spoken geslagen en ik heb me verbaasd over hoe lang zo'n uk wakker kan blijven. (van 7.30-11.30 en 13.00-22.00) met alleen hazenslaapjes en huilen, huilen, huilen, het arme kind was doodop en ik ook! Maar vandaag is alles weer prima! Trouwens nu eindelijk foto-tje in album gezet. Over het hele babyzwemverhaal, het gaat hier om chloorgehaltes in zwembaden. En een heel sterk onderzoek is het niet echt. Wij gaan het zeker doen, maar hier mag het pas met 3 maanden. Als ik het mannetje nu al niet uit bad krijg omdat hij zo geniet (groot of klein bad en douche zelfs!) wordt het vast een doorslaand succes!
ik twijfel nog of we nu nog wel naar de kinderarts moeten gaan... ik kreeg al te horen als ze zeker willen weten of het een reflux is dat ze of foto's gaan maken of een gastroscopie doen en de vraag is of je dat al bij zo'n jong kindje wilt
ja echt wel...en toch ben ik er nog niet helemaal gerust op eerst het komende weekend halen op deze manier en dan ben ik er aardig van overtuigd dat het hieraan heeft gelegen
He meiden, Ik kwam hier even mijn neus om de deur steken... Hopelijk mag ik me hier gauw aansluiten, al kan ik me nog niet voorstellen dat dat snel zal zijn, en ik denk dat ik het zwanger zijn ook wel zal missen...dus nog maar even proberen te genieten dan
Ik kwoot mezelf maar even want ik had dit niet moeten typen..... is de goden verzoeken natuurlijk hè, vannacht zo'n 3 uur in de weer geweest met 't humpie-dumpie Mariss, da's idd een heel ander geboortegewicht Hij heeft een prachtig koppie! Ik ga denk ik ook babyzwemmen doen, lijkt me zo leuk. En hier geniet Danique ook van de badjes, kan bijna niet anders dan dat ze het zwemmen ook heel leuk zal gaan vinden. Fijn dat het met de BO beter gaat. Lindaa, ik mis het zwanger zijn ook best wel. Was zo speciaal hè! Liesje wat super joh, dat het nog steeds beter gaat. Ik heb geen idee hoe belastend zo'n onderzoek is en of dat ook altijd gedaan moet worden. Maar anders misschien een idee om wel een orienterend gesprek met die KA te hebben, kun je daarna beslissen.
nou dat hebben ze bij rens van bruidje ook niet gedaan. Bovendien, zo'n onderzoek krijg je niet meteen hoor. Je kan ook eerst gaan en horen wat die man zegt en dan kijk je samen naar welke vervolg stappen je wel en niet wilt zetten.
De beruchte kraamtranen. Laat de tranen dus maar lekker stromen. het leven is te mooi om ze in te houden.
Natas wat een mooie dame heb je zeg! Een lange slanke meid heb je! Ze is nu even zwaar als Jaron bij zijn geboorte, maar wel 4 cm langer als bij zijn geboorte! Hij woog 3550 gr / 50 cm en is nu (5 weken oud) 4980 gr en 53,5 cm.
Oh, die kraamtranen, praat me er niet van. Ik heb ze nog 2 dagen tegengehouden, maar op dag 6 kon ik ze toch echt niet meer tegenhouden. Ik voelde me er gewoon letterlijk en figuurlijk hondsberoerd van. Gek genoeg mis ik deze keer het zwanger zijn bijna niet. Met Alyssa heb ik echt heel erg last gehad van het lege buik syndroom en ik was bang dat ik dat nu ook weer zou hebben. Voor mij scheelde het al enorm dat ik de eerste 2 dagen Yelina bij me op de kamer heb gehad. Liesje, fijn dat het nog steeds een stuk beter gaat met je meisje. Ik hoor inderdaad wel goede berichten over Nutriton. Ik zag nog iets over babyzwemmen voorbijkomen. De meningen over het al dan niet gaan zwemmen met je ukkie zijn erg verdeeld. Bij ons mogen ze niet eerder zwemmen dan dat ze 10 pond zijn. Dus wij moeten sowieso nog even wachten. Het chloorgehalte scheelt van zwembad tot zwembad. Ik zou me er niet direct door tegen laten houden, want die kleintjes vinden dat zwemmen toch zo heel erg leuk, ik zou zeggen, gewoon doen hoor.
Joepie Jaron is 10 pond, dus hij mag! nee even zonder gekheid, begin er niet te vroeg aan. 10 min badje is iets heel anders dan 30 of 45 minuten les. Ik heb heel wat kleine baby's het bad bij elkaar horen schreeuwen. het is erg inspannend voor ze.
Ik heb deze keer en ook bij ruben geen last gehad van kraamtranen. Bij timo wel. Tjee toen de sluizen eenmaal open gingen kon ik niet meer stoppen. En als iemand dan zei "gaat het weer"hopla, dan begon ik alweer. Nu had ik het alleen als ik mensen moest bellen dat Jaron geboren was dat ik even emotioneel werd (en toen de geboortekaartjes binnenkwamen.) Maar dat is gewoon mijn emotie zoals ik dat heel snel heb (zucht ik had zelfs tranen toen ik mijn lieve kleine Timo zaterdag voor het eerst bij de scouting zag staan en zag salueren. Mijn kleine bever-scoutje... (wacht maar tot je ooit naar de intocht van sinterklaas gaat , of als je kind een voordracht ergens mag doen. Nou veeg mij maar op hoor. Onee, neem een dweil mee. )
Klopt. Bij ons houden ze dat ook wel goed in de gaten en mocht het te veel worden voor zo'n kleintje wordt er geadviseerd om het dan maar voor gezien te houden en het de week erop weer opnieuw te proberen.
scouting is leuk he voor die leeftijd is het altijd spannend zeker als je in een nieuwe groep komt! Maar gelukkig vond Timo het leuk! gr Willeke
Ik ga ook gewoon naar baby zwemmen, de chloor gehalte was laag in het bad. Het is inderdaad wel intensief, want Meike moest na een kwartiertje echt wel huilen. Ik ben er toen gewoon er uit gegaan. gr Willeke
Ik kom hier heel even inbreken. Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en merk op dat er zijn er weer een paar bevallen zijn die ik gemist heb. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie beebjes Geniet ervan! Hopelijk mag ik me over 10 weekjes ook aansluiten bij jullie