ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hee mama's :D !
    Even snel langswippen, maar kom eigenlijk even voor Natas ;) ! Wou even vragen hoe het eigenlijk met haar stiefvader gaat! Dus bij deze ;) !
    Verder hier alles nog aardig rustig, maar over een week of wat kom ik ook meekletsen hoor :p !

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha sam!

ik zag dat jij hier had gepost en dacht: :confused:
    maar toch nog niet! succes met de laatste weekjes meid! ;)

@treintje: dank je voor je antwoord! :D

liefs rebbel

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hay sam!

al enige tekenen van bevallen? :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI neej niet echt tekenen, soms even licht ongi-gevoel. En gister een jack die me overal heen volgde ;) ! Maar is ook weer over :p ! Helaas.. we wachten nog wel even :p !

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he jammer! :D
    blijft spannend dan he die laatste weekjes!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAAA! Maar goed, we wachten af.. Ik ga zo nog even liggen, dan douchen en klaarmaken want hebben vanmiddag/avond feestje van stel dat 25 jr getrouwd is .. HIHI wie weet breken m'n vliezen straks zomaar :p HAHA.. ;)

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wie weet sam!

nou veel plezier dan! en even lekker rusten!
    ga ik ook doen! ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mariss, Tom groeit zeker goed zeg! :)
    Maar wat vervelend dat hij zo vaak komt. Dat clustervoeden 's avonds (ik las ook je vraag aan de LK) schijnt erbij te horen, maar dan ook nog 's ochtends zo vaak wordt wel erg veel voor je.
    Wij hebben dit ook de hele dag gehad toen we Danique nog beneden lieten slapen overdag en niet echt een ritme met haar aanhielden. Sinds we dat veranderd hebben is ze met name overdag een stuk rustiger en 's nachts ook wel een beetje (alleen de avonden zijn onrustig gebleven). Zou dat ook een tip voor jou kunnen zijn?

Ha die Sam! Ik kom nog wel kijken op het andere topic maar ik hou het daar nu echt niet meer bij ;)
    Met mijn stiefvader gaat het goed! Het risico dat dit weer kan gebeuren is natuurlijk wel aanwezig, hij is ontzettend ontzettend ontzettend moe, krijgt een revalidatietraject en slikt 11 verschillende soorten medicijnen. Maar, hij is er en naar omstandigheden gaat het geweldig!
    Dank je voor het vragen.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké . gelukkig maar Natas! iK DACHT ik vraag het hier maar even, omdat je idd zei dat je het daar niet meer bijhield ;) ! HIHI..

ZO ik ga er vandoor :p !

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mamameike, van harte gefeliciteerd met je tweeling. Kom je hier ook gezellig meekletsen?

Voor zover we tijd hebben dan, want zoals Linda ook al opmerkte, je kunt merken dat we nu allemaal (weer) mama zijn, omdat ons soms de tijd ontbreekt om hier even gezellig mee te kletsen.

Natas, fijn dat het met je stiefvader weer zo goed gaat. Vervelend van al die medicijnen maar wanneer hij het daar goed mee doet, dan zij het zo.
    Hoe gaat het nu met je stiefjes? De oudste vond het helemaal geweldig dat je zwanger was en de jongste moest even wennen, maar die was als ik het me goed herinner ook al aardig aan het bijtrekken. Is ze er nu een beetje aan gewend? Zo'n mooi babyzusje is toch niet te weerstaan lijkt me?
    En hoe is het nu met Chris?

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haay mamas!

Hier alweer sinds kwart voor 6 wakker!
    Vandaag is mijn eerste dag helemaal alleen met de kleine meid.. mannetje is naar het werk, moeder heeft een ontzettend belangrijke afspraak, en de kraamhulp is weg..
    pff ik voel me dan ineens wel wat onzeker hoor.. :oops: zal me benieuwen hoe het gaat vandaag.. ik doe alles maar mooi rustig aan en laat alles op mijn pad komen!
    Helaas pindakaas voor mij, trekken mijn hechtingen wel weer ontzettend erg :(

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

alles oke hier?
    zometeen ga ik Milan weer wegen op het cb en morgen hebben we controle bij de KA in het ziekenhuis.

liefs rebbel

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

vanmorgen zijn we naar de KA geweest en daar is eigenlijk niks bijzonders uitgekomen, hij zegt alleen ga zo door als het nu goed gaat dus doen we dat maar...

even een vraagje...ik heb morgen de nacontrole op het zh...wat moet ik me daarvan voorstellen, moet ik nog met de benen wijd dat ze gaan controleren?

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Trekkende hechtingen is een goed teken want dat betekent dat het goed aan het genezen is.
    Succes vandaag. Het zal vast even zoeken zijn naar een ritme en soms bere spannend, maar als je mannetje vanavond weer thui sis dan kan je mooi wel denken "ik heb het maar mooi geflikt". Succes en probeer ook te genieten!

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb geen idee. Ik ben nooit op nacontrole geweest. Soms willen ze inderdaad de onderkant controleren, vooral als iemand hechtingen heeft gehad.
    Fijn dat bij de kinderarts alles goed was. Hopelijk kunnen jullie de huilperiode nu echt achter je laten!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou we zien het morgen dan wel..
    zal nu eerst jouw pb beantwoord... :oops: :oops: :oops: :oops:

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, de nacontrole die ik indertijd na de KS met Alyssa heb gehad stelde niet veel voor. Er werd even gevraagd hoe het ging, gevoeld of de baarmoeder weer mooi was ingekrompen en dat was het.

Je vertelde dat de kinderarts tevreden was. Ik hoop dat jullie dat ook zijn en dat het met de kleine meid nog steeds goed gaat. Zo niet, dan toch weer aan de bel trekken en je niet laten afschepen hoor.

Lindaa, spannend hoor, voor het eerst alleen met de kleine meid.

Ik zag er deze keer wel een beetje tegenop om alleen met de meiden te zijn, omdat me toen de eerste 2 weken alleen met Alyssa erg tegenvielen.
    Ik mocht toen en ook nu de eerste 6 weken bijna niks doen vanwege de KS en toen had ik alleen Alyssa maar en nu natuurlijk 2 meiden. Maar het is me eigenlijk best wel meegevallen. Voor alles is een oplossing gevonden en inmiddels kan ik weer een beetje m'n activiteiten gaan uitbreiden.

Je onzekerheid is herkenbaar, maar probeer gewoon je gevoel te volgen, dan komt alles goed.

En inderdaad, hechtingen die beginnen te trekken zijn een goed teken, de genezing is dan goed op gang gekomen.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez,

fijn dat het bij jou ook goed gaat!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hier weer terug van een weekje weg!

Tjee wat is dat anders zeg.. moet zeggen dat we niet veel hebben kunnen doen, de kleine man wilde niet in de kinderwagen slapen... dan ben je snel klaar met zo'n huilend ventje buiten...

Verder gaat het effe niet zo lekker, hij heeft alweer een paar onrustige dagen achter de rug.. we vermoeden darmen maar weten het niet zeker..

We hebben ook al nutriton geprobeerd voor het geval het van zn reflux is.. maar daar stop ik weer mee.. wat een ellende zeg.. het klontert als een gek (ook als ik het al meng met de voeding van te voren) en hij wordt alleen maar gefrustreerder want zn speentje zit continue verstopt... Iemand daar ervaring mee hier?

Verder ga ik de osteopaat bellen voor een afspraak..

Hoe is het hier allemaal? Heb nog niets bij kunnen lezen..

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    bij mij stelde de nacontrole ook niet zoveel voor.. Even wond bekeken, en even voorgelicht voor een evt volgende zwangerschap.. (ik mag bv niet thuisbevallen maar wel onder begeleiding van een vk zeiden ze.. van die dingen)

Deel Deze Pagina