Lindaa rustig aan hoor, je moet niet alles van jezelf verwachten... en je hebt heel wat om handen! bruidje jammer zeg! ik hoop dat het snel weer beter gaat. Is het niet tijd voor een sprongetje of zo? Inez, mooi dat het je is mee gevallen! Hier moet ik mezelf echt er aan herinneren dat ik ook een operatie heb gehad en niet alleen een kind! Natas, fijn dat het toch zo goed is afgelopen met je stiefvader. Ik hoop dat hij met de revalidatie weer goed hersteld. Mag ik vragen wat voor ritme jullie met Danique hebben aangehouden? Welliswaar begint Tom 's ochtends boven al met "rommelen", maar ik ben inmiddels zo ver dat ik alles wel wil proberen! Sam gezellig dat je even langs kwam en tot snel! sterkte met de laatste loodjes en doe het lekker rustig aan!
De 1ste dag alleen thuis vond ik ook best eng Linda, maar je ziet hier leeft iedereen nog Er komt nog steeds bar weinig uit m'n handen, geen idee waar de tijd blijft. Maar dat maakt nu nog helemaal niets uit. Inez, oudste stiefje is nog steeds heel enthousiast en jongste gematigd. Maar so far so good, dit is het maximaal haalbare. Chris heeft deze week een controle voor z'n oog in het AMC. Hij is al bij een opticien geweest om te laten opmeten voor een goede nieuwe bril, volgens die meting ziet hij met dat ook maar 35%. En er zit nog olie in wat het beeld vertekend. Gaat dus nog niet echt lekker. Liesje, ik ben benieuwd of bij de nacontrole alles bekeken moet worden. Heb zo'n vermoeden van wel met knippen en hechtingen. Bruidje, wat jammer dat het even iets minder gaat. Ik heb geen ervaring met flesvoeding dus kan je daar niet mee helpen. Mariss, met ritme bedoel ik eigenlijk (ik krijg er een bekvertrekking van, maar oké) meer Rust en Regelmaat. Rust in de zin van alleen nog boven in het wiegje laten slapen, niet meer beneden in de box en niet te veel willen doen met haar op een dag. Door te zorgen dat Danique voldoende kan rusten is ze natuurlijk beter in haar hum en drinkt ze beter ipv snel in slaap te kukelen aan de borst. Met Regelmaat bedoel ik de dingen een beetje op dezelfde volgorde doen. Hier is dat wakker worden - naar beneden - 1 borst voeden - verschonen - volgende borst voeden - knuffen - even in de box - naar boven - slaapmuziekje aan - naar bed. (behalve als ze heel lang slaapt, dan maak ik haar wakker, voed ik op verzoek) En ik ben sinds 2 dagen gaan inbakeren. Het lijkt wel alsof het daardoor nog beter gaat, misschien ook een idee voor jou? Ik heb de Pacco-doek hiervoor, erg prettig. Meiden, kan iemand van jullie z'n gewone kleren alweer aan?
Natas, bedankt! Is bijna wat we hier ook doen, alleen 's avonds tijdens het clusteren beneden in de wandelwagenbak (als we zover komen) Misschien nog wat strikter... O ja, met wat moeite past 1 spijkerbroek me weer.... Het lijkt of mijn bekken nog breder is. Ik geloof mijn schoonmoeder ook niet meer die roept dat ze na 10 dagen alles weer paste (jaren 70 tent? ) Ben wel al bijna alle kilo's kwijt.
Mariss, de reden dat het me is meegevallen met het alleen thuiszijn is dat mannetje en schoonmama me alle huishoudelijke taken uit handen hebben genomen waardoor ik me alleen maar met de meisjes bezig hoefde te houden. Bovendien had ik in m'n achterhoofd rekening gehouden met een oudere zus die wel eens jaloers zou kunnen reageren op haar babyzus, maar ook dat is meegevallen. Lichamelijk gezien is het me wel tegengevallen. Heb veel meer last gehad van de wond en qua energie ben ik er nog lang niet. Ben nu veel sneller moe dan bij de oudste, maar toen had ik natuurlijk ook alleen maar haar om voor te zorgen en nu zijn het wel 2 kindertjes. Qua energie gaat het nu wel wat beter, maar ik ben er nog niet. Ik moet goed blijven luisteren naar m'n lichaam om niet keihard te worden teruggefloten wanneer ik teveel ga doen.
Goedemorgen mamas! @Natas: ik kan iig nog niet mijn eigen kleren aan! @Inez: rustig aan doen meid! Hier wel een redelijke nacht gehad! Kleine is om 12 uur-3 uur- 6 uur wakker geworden! mooi om de 3 uren Gisteravond had ze aardig last van krampjes volgens mij, want ze was wat klam en na het temperaturen kwam al haar ontlasting los! In eerste instantie was het "gewone" ontlasting, maar een luier verder weer smeuig! heel vaag! Ook heeft ze gisteren 3 x gespuugt, en dan ook aardig veel.. hou het vandaag een in de gaten en anders zal ik vandaag nog contact opnemen met ouder en kind zorg!
Nou het gaat gebeuren dames, ik ga Jaron zo naar de oppas brengen zodat ik een uurtje kan sporten. Ik heb net gekolfd, dus ik kan met een gerust hart weg. Slik... Dit zijn dingen die zelfs na 3 kinderen nog niet went. Overigens dat kolven is weer drie keer niets he. Bij de andere twee was dat ook al zo. Er komt zo weinig uit dat ik veel vaker moet kolven dan dat hij drinkt. De huisarts toch maar eens om die neuspray vragen die die tsr op wekt.
Hier overigens WEER een waardeloze nacht. Oke 'maar' twee voedingen, maar een uur op gezeten met hem omdat hij onrustig was en daarna heeft hij alleen maar op de buik bij mijn man gelegen. Pas tegen 6 uur lag hij in zijn eigen bed (tussen ons in, dus nog niet eens in de wieg). Ik weet, het is maar tijdelijk, het gaat over, maar mén zulke nachten moet je niet te vaak achter elkaar hebben hoor. En nu ligt meneertje natuurlijk te pitten. Tja daar heb ik niets aan natuurlijk.
hier zitten alle kilo's ook nog op mijn dijen. Ik weet dat het goed komt, maar zucht, het kan me niet snel genoeg gaan. Nog 8 kilo te gaan (van de 20). Ik daal langzaam, dus ik mag verder niet klagen. Zolang ik maar daal he.
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 41 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Linda, 22 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm AFSPRAKEN 8 sept: Liesje kinderarts 9 sept: Liesje gyn 11 sept: Inez cb 12 sept: Inez kinderarts 25 sept: Luna cb (1e prikjes) 6 okt: Liesje cb (1e prikjes) 7 okt: luna cb (voor Ruben ) 7 okt: Natas cb (1ste prikjes) 20 okt: Liesje eerste werkdag 3 nov: Luna eerste werkdag 11 nov: Natas eerste werkdag De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
bruidje wanneer ga je weer aan het werk? Ik geloof dat dit je laatste verlof dagen zijn of niet? geniet er maar extra van!
wat balen zeg zulke nachten Luna! En inderdaad.. vandaag zou mijn eerste werkdag zijn gelukkig heb ik nog een paar dagen vrij genomen en nu moet ik maandag weer beginnen.. Ik denk dat ik straks maar even langs ga op mn werk... Sport ze, raar is dat he als je die kleine afstaat aan iemand anders... Ik kon na 3 weken de 1e broeken weer aan.. nu zit ik al 6 weken dat de laatste 2 kilo er niet af wil ( van de 20 dus wel erg blij hahahaha) dus vandaag met Sonja Bakker begonnen...
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 41 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Linda, 22 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm AFSPRAKEN 8 sept: Liesje kinderarts 9 sept: Liesje gyn 9 sept: Rebbel kinderarts 11 sept: Inez cb 12 sept: Inez kinderarts 25 sept: Luna cb (1e prikjes) 6 okt: Liesje cb (1e prikjes) 6 okt: Rebbel cb (2e prikjes) 7 okt: luna cb (voor Ruben ) 7 okt: Natas cb (1ste prikjes) 20 okt: Liesje eerste werkdag 3 nov: Luna eerste werkdag 11 nov: Natas eerste werkdag De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Ik geloof dat Alyssa een boodschap heeft voor haar mama. Ze heeft nu al 2x het verhaal wat ik heb getikt weggedrukt met toetsen waar ik het bestaan niet eens van weet. Bruidje, weer terug van vakantie en al weer bijna einde verlof. Dat zal best wel even wennen zijn. Natas, fijn dat je oudste stiefje nog steeds zo enthousiast is, jammer van het jongste stiefje, maar het zij zo. Vervelend zeg, dat Chris nog steeds niet optimaal ziet. Is dit nu ook het maximale wat hij kan verwachten qua herstel? Of zou het nog wat beter kunnen worden wanneer alle olie uit z'n oog is verdwenen. Luna, niet fijn zo'n doorwaakte nacht. Inderdaad, het is maar tijdelijk (dat zou het in ieder geval moeten zijn), maar het is wel een periode waar je 'even' doorheen moet. Lindaa, wat een mooi strak schema houdt je kleine meid aan zeg. En ja, het is goed om het spugen in de gaten te houden. Een keertje een flinke golf is niet erg, maar het moet niet te vaak gebeuren. Ik ben ook nog niet op m'n gewicht van voor de zwangerschap. Ik viel in eerste instantie wel mooi af, maar helaas, ben nu weer wat aangekomen. Ik denk dat ik weer wat beter op moet letten op wat ik eet. Meer bewegen zou ook helpen, maar dat kan ik maar mondjesmaat opbouwen, dus dan toch maar opletten op wat ik eet. M'n oude broeken pas ik dan ook zeker nog niet aan. Zo, nu ga ik even afsluiten en wat met de meisjes wandelen. Tot later!
hey meid ja wij gebruiken ook nutriton voor Rihanna bij mij klontert het helemaal niet, ik schenk water in de fles doe de fv erbij en dan de schepjes nutriton en dan schud ik goed en ik heb helemaal geen last van klontjes. Wat voor speen heb je erbij? Ik kan je aanraden om een 3 standen speen te halen voor dikkere vloeistoffen, dat werkt hier een stuk beter dan speen nummer 2... verder wel een fijne vakantie gehad?
ik had na precies een week mijn eigen kleren weer aan... nou moet ik wel eerlijk toegeven dat er wel broeken zijn die ik nog niet pas door het hubse vetrandje op mijn buikje wat ik tijdens de zwangerschap heb verzameld
nou dat wordt even goed soppen vantevoren en maar hopen dat ze niet teveel willen kijken want ik ben sinds vorige week donderdag volgens mij weer ongi....verlies wel helder rood bloed maar niet zoveel... ik slik al wel weer de pil dus na deze strip dwing ik gewoon een ongi af en dan moet het weer bij het oude zijn (hoop ik)
hoi meiden Ik moet nog 4 kg en dan ben ik op oude gewicht, dus zwemmen en met de honden lopen maar pffff..... ze gaan zo langzaam. Dit is ook mijn laatste week, volgende week moet ik weer aan de slag. Gelukkig werk ik maar halve dagen maar toch voelt het vreemd om mijn kind achter te laten. En dan dinsdag naar de tandarts een verstandskies trekken.... getver gr Willeke
Willeke, dat wordt een lekker weekje dan volgende week. Werken en verstandskies trekken. Brrrrrrrrrr. As. donderdag zou ik voor het eerst met Yelina naar het consternatiebureau, maar aangezien het net op een tijdstip is dat ze altijd wil eten heb ik het afgebeld. Ten eerste mogen ze haar dan van mij toch niet onderzoeken omdat ze dan weer gaat spugen en daar waren we net van af. Ten tweede hebben we de dag erop ook al een afspraak in het ziekenhuis en daar wordt ze ook al binnenstebuiten gekeerd. En ten derde heb ik er sowieso een gruwelijke hekel aan om naar het CB te gaan. Eigenlijk ga ik alleen maar voor de entingen en voor de rest zal het me allemaal een worst wezen. Ze waren geloof ik niet zo heel erg blij toen ik de afspraak afzei, maar daar kan ik niet echt mee zitten. In het ziekenhuis kan ze ook worden gewogen en gemeten en dat zet ik dan wel in haar boekje.
zo meiden, heb weer ff 3 nieuwe fotos van ons meisje in mijn album! zijn met een telefoon gemaakt dus hopelijk kunnen jullie het wat zien!