Mijn vraag deed jullie al wel vermoeden dat ik nog niet in m'n kleren pas Ben nog een kilo of 4 zwaarder..... gatsie, moet ik toch ophouden met de sjokolaatjes Ik moet vrijdag naar de vk voor het eindgesprekje. Ik vloei nog steeds! Vind het wel erg lang nu hoor, tis heel weinig maar toch. Danique zit tussen 2 maten in. Maat 50 wordt nu echt te klein (net weer een setje weg moeten leggen, snik) maar maat 56 is nog zo groot. En met de luiers vind ik haar ook een beetje tussen twee maten inhangen, maat 1 of maat 2. Raar kind Ik heb es nagebeld voor babyzwemmen. Er is een zwembad hier die dit doet in een badje waar geen chloor in zit maar een zoutoplossing, dus niet slecht voor de luchtwegen. Je kan al met 6 weken beginnen. Dat lijkt me wel erg vroeg, wat vinden jullie? Prachtig meisje Linda! Gelijk heb je Inez, als Yelina de volgende dag al onderzocht wordt in het ZH dan heeft het CB daar niets aan toe te voegen. Vervelend zo'n nacht Luna, die moet je zeker niet te vaak hebben. Chris slaapt gelukkig bijna overal doorheen en ik tuk 's ochtends nog een uurtje met Danique mee, dus wat dat betreft hebben wij het riant. (en toch ben ik moe) Ik wil denk ik ook die neusspray om de tsr op te wekken. Gisteren had ik een flesje voor Danique en terwijl Chris die aan het geven was ging ik kolven. Dus op een voedingsmoment, en dan nog haalde ik er maar 50 cc uit. Dat schiet niet op straks als ik weer werk. Jaron al naar een oppas, best wel een stap. Was het sporten lekker? Geniet nog even van je laatste daagjes verlof Bruidje. Jeetje wat gaat dat snel zeg, bah. Inez, ik weet eigenlijk niet of Chris z'n oog nog wat kan herstellen. Ietsje misschien. Maar die olie zal niet uit zichzelf verdwijnen. Daar is weer een operatie voor nodig maar dan nog zwaarder dan hij al gehad heeft, de arts zag dat de vorige keer niet zitten. Sterkte volgende week Willeke!
Inez ik zou ook afgebeld hebben hoor. Als de kinderarts al naar haar kijkt, wat heb je dan op het CB te zoeken? Beetje dubbel op dus.
Natas zwemmen in zout water? Goh dat hoor je niet vaak. Ik vind zelf zout water erg smerig en zou dus niet gaan, maar dat terzijde. Is dit bij toeval zoutwater of kies je hier ook echt bewust voor? Ik heb totaal geen problemen met chloor in het water. Is bij de jongens ook prima gegaan. Ik vind 6 weken wel veel te vroeg. Er zijn zwembaden die houden de eerste vacinaties aan. Voor sommige kinderen vind ik dat ook nog te vroeg. Ze houden dat gewoon niet vol. Ik wacht lekker nog een poosje en tot die tijd knuffelen en tutten we thuis wel in bad. je kan als je een bad hebt ook samen met je kind in bad gaan. dat is ook erg leuk! Maat 56 te groot? Goh daar sta ik van te kijken aangezien ze al wel 54 cm is. (de maten komen overeen met het aantal cm hè). Hier is maatje 50 en 56 op 1 hoop gegaan dus ik zou niet eens weten wat maatje 50 was. De eerste kleren zijn al wel te klein ja en hij is nu 53 cm en maatje 62 hangt nu klaar. Vooral truitjes kunnen soms al wel. Vooral truitjes die van de broers geweest zijn want die zijn soms al iets gekrompen. Maar ik heb ook wel shirtjes maat 62 wat gewoon een jurk zou zijn als ik dat nu bij hem aan zou doen. We leggen danique en jaron maandag wel eens naast elkaar. Zal mij benieuwen. Bereid je maar voor op dikke hap wangen en een onderkin. Sporten was HEERLIJK! Met Jaron is het ook goed gegaan al had hij wel de fles geweigerd. zucht.... Maar het sporten was super. Volgende week weer. Tja, je moet iets he om die kilo's aan te pakken, want ook ik loop met wat bonus kilo's rond. Toen ik trouwde had ik het gewicht welke ik nu heb, en ik zit zelfs 2 kilo onder het gewicht van mijn eerste zwangerschap, maar ik ben zowel na timo als na ruben heel goed afgevallen dus als ik terug wil naar dat gewicht, heb ik nog 8 kilo te gaan. Jaron weigert dus de fles. Vanavond hebben we het weer geprobeerd. Hij heeft echt een uur geschreewd, maar uiteindelijk gaf hij zich over en dronk hem leeg. Ooooh ik hoop zo dat hij niet echt een weigeraar wordt, want dan krijgen we logistieke problemen. Nou ja, we zullen we zien...
Natas, bij ons zwembad houden ze aan dat de kindjes minimaal 10 pond moeten wegen. Ze zullen ze echt niet nawegen, maar het gaat ze er hier om, dat die kleintjes zichzelf goed warm kunnen houden voor ze gaan zwemmen. Jammer dat er met Chris z'n oog niet meer inzit. Dat zal best wel even slikken en aanpassen zijn voor hem. Het is niet zo heel gek hoor, dat je nog vloeit. Dat kan best wel even duren. En ook hiervoor geldt, bij de een duurt het navloeien wat langer dan bij de ander. Ik vloei al een week of 2 niet meer. Maar met een KS schijn je minder lang en minder heftig na te vloeien omdat ze al veel weg hebben gezogen uit de baarmoeder. Mijn eindgesprek met de gyn heb ik over 2 weken. Ga dan meteen met haar praten over het laten plaatsten van een spiraaltje, aangezien wij erg content zijn met de huidige gezinssamenstelling en niet meer gaan voor nog een ukkie erbij. Yelina zit ook zo'n beetje tussen 2 maatjes in, al zijn er nog wel enige setjes maatje 50 die ze nog wel past. Er zit zoveel variatie in grootte van babykleding, sommige maatjes 50 vallen groter uit dan de kleinste maat 56. Maar wat gaat het dan toch weer hard he? Al die setjes die ze niet meer aankunnen .... Lindaa, wat een snoepie meid! Ik heb trouwens net nog een paar foto's van een mooie lachende Yelina in m'n album toegevoegd. Ze kon al een aantal weken lachen, maar heb het nog niet eerder op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.
Goedemorgen allemaal! Wat een mooie foto's Inez en Lindaa.. echt snoepies.. Balen Luna dat Jaron de fles niet wil... dat lijkt me dat het idd voor veel problemen kan zorgen.. hoop dat het meevalt! Liesje hoe was je nacontrole? Hier alles goed, beebje weer lekker rustig... ligt te slapen tot ongeveer half 12 schat ik.. Ben sinds gister over gegaan op 5 voedingen.. ben benieuwd.. gister ging het goed... Zou wel lekker zijn dan heb je net wat meer bewegingsruimte tussen de voedingen door..
goedemorgen dames, de nacontrole stelde geen r**t voor, had net zo goed niet kunnen gaan met al die drukte enzo op het ziekenhuis, maar goed ze waren tevreden en ik hoef niet terug te komen. Niet dat ik dat had verwacht, ik heb haar nog wel even laten kijken naar mijn inwendige hechting en ze heeft het laatste stukje eruit gehaald. Rihanna zit al een tijdje in maatje 56, alleen maatje 50 van de Prenatal past haar nog, van bijv. kleertjes van Zeeman allang niet meer. Bij de kinderarts hebben ze haar maandag gemeten en gewogen en mevrouw was weer erg goed gegroeid, 5400 gram en 59 cm....
Dat had ik toen ook.. stelt geen bal voor nou ja ach weet je tenminste zeker dat alles weer zo goed als nieuw is Kleine hier zit in maat 62 en soms 68 als dat klein valt.. anderzijds de maat 62 van name it bijvoorbeeld past hij niet, daar verzuipt hij in... zo raar die maten
dacht even gauw was op te hangen buiten, kom ik binnen ligt mevrouw keihard te krijsen (sliep toen ik naar buiten ging)
hoi meiden! ik heb gister aan de kinderarts gevraagd hoe ze dacht over het babyzwemmen, ze zei dat het ene kindje er gevoeliger voor is dan het andere kindje en dat ik het gerust kon proberen. verder was alles goed, alleen heeft milan nog moeite om zijn hoofdje in balans te houden. nu over 6 weken terug en hopen dat het dan wel goed gaat, maak me er best een beetje zorgen om, maar ze zei dat we bij Milan moeten rekenen dat hij vrijdag pas 5 weken oud is ivm de vroeggeboorte en dat een kindje van 5 weken nog niet heel goed zijn hoofd op hoeft te houden. verder wil Milan sinds gister niet zo goed drinken! liet gister ook al wat staan, vanmorgen weer en net heb ik het er echt met moeite ingekregen. anders komt hij niet aan het aantal cc's die hij op een dag moet hebben. snap er niks van, normaal drinkt hij super goed! liefs rebbel
hey dames, ik heb een filmpje gemaakt van Rihanna even kijken of het me lukt om hier de link neer te zetten http://nl.youtube.com/watch?v=uBgTAx2ahfQ ik hoop dat ie het al doet
Wat een mooi meisje heb je Liesje! Echt een leuk filpmje. Ik heb vandaag trouwens de post ontvangen! Super leuk! Ik denk dat jij het gisteren al gehad hebt of niet?
yep klopt, ik heb jouw kaartje gisteren gehad wat een verschillende kaartjes als je ze naast elkaar houdt dankje voor het compliment van mijn meissie
Ik kreeg bijna een toeschietreflex van de ontzettend leuke foto's van Inez en het heerlijke filmpje van Liesje Over dat zoute water : is niet zoals bijvoorbeeld in zee hoor, zo zout. Maar doormiddel van een zoutoplossing en een apparaat maken ze chloor maar dit is veel minder belastend voor huid en luchtwegen. Hier staat een uitlegje http://www.aquadolphin.nl/zoutelektrolyse.php Wachten tot 10 pond en de 1ste prikjes lijkt mij sowieso dan een hele goede leidraad, het leek mij ook al zo vroeg om volgende week naar een zwembad met Danique te kunnen. Thuis in bad ga ik zeker doen zodra ik niet meer vloei, lijkt me heel leuk! Ik hoop echt dat ik snel van dat vloeien af ben hoor. Had idd gelezen dat het tot 6 weken kan duren. Nou, da's a.s. zondag dus dan moet het maar es over zijn! Ik snap dus ook niets van die maten voor babykleertjes. Ut wurm heeft bij wijze van spreken een kast volhangen met maat 50 en maat 56, maar ze kan op dit moment maar 4 setjes aan die geen van de 4 echt heel goed passen. Typisch ja, met haar 54 centimeter. En inderdaad Inez, al die setjes die ze nu al niet meer aankunnen..... snotter. Naast alle leuke dingen en ontwikkelingen is het ook telkens een afscheid van iets. En het gaat zo snel! Wordt leuk ja, om maandag de babietjes naast elkaar te leggen! Zal een mooi rijtje worden, Jaron + Danique + Yelina. Ik vind Danique ook al een dikke kop en een speknek krijgen. Dat zou flink balen zijn Luna, als Jaron de fles blijft weigeren. Godzijdank hapt Danique gewoon in alles wat langskomt Rebbel, als jij ook rond je datum bevallen zou zijn dan zouden Danique en Milan nu even oud zijn. Nou, Danique kan echt nog niet haar hoofdje in balans houden en dat hoeft rond de 5 weken ook nog helemaal niet. Dus don't worry! Misschien drinkt hij even een paar keertjes iets minder en is het vandaag of morgen alweer normaal.
Natas, het lijkt mij ook heel leuk om onze 3 ukkies naast elkaar te zien. Daar zullen zeker de nodige plaatjes van worden geschoten. Rebbel, het is helemaal niet erg wanneer Milan z'n flesje niet altijd leegdrinkt. We hebben zelf ook niet altijd evenveel trek en eten daarom ook niet altijd evenveel. Dus waarom zou zo'n kleintje wel z'n flesje leeg moeten maken? Zolang hij maar gewoon lekker door blijft groeien hoef je je geen zorgen te maken! Vanochtend had ik een intakegesprek op het KDV en Alyssa is meegeweest. Alyssa was ik er meteen kwijt. Ze dook meteen de zandbak in en ging de glijbaan op. Zij is lekker wezen spelen terwijl ik het intakegesprek had. Ze was er wel flink van onder de indruk en wilde toch ook wel graag naar huis toen ik zover was. Volgende week donderdagmiddag gaat ze een paar uurtjes proefdraaien en daarna voor het echie. As. zaterdag hebben ze nog wat activiteiten voor de kindjes en Alyssa is ook uitgenodigd. Leuk he? Daar gaan we dan ook zeker naar toe, het is toch een extra kans om haar daar een keertje extra te laten wennen.
oke bedankt natas en inez! ik ben weer gerust gesteld! @inez: fijn dat ze meteen mee ging spelen! komt wel goed! liefs rebbel
Hallo allemaal, Lekker babygebrabbel hier... Wat is Yelina een schattig lachebekje zeg! Zat er pas ook aan te denken Tom eens 62 aan te trekken, maar hij verzuipt er in! Qua lengte prima, maar hij moet eerst wat meer vetgemest! Jammer dat ze zo snel weer een nieuwe maat ingroeien... O jee het gaat me nu al weer te snel allemaal! Hier eindelijk een rustig dagje, Tom komt nu iedere 2 uur en nog maar een keer eerder. Gelukkig, want het werd me echt te gek, Toch maar een LK gebeld. Hier heb ik echt heel veel mazzel met het CB. Onze HA is de arts daar!
Lindaaa: Waar woon je dan, wordt nou erg nieuwsgierig hihihi Wat een leuke foto's trouwens! Natas: Met zwemmen moet je gewoon even kijken of Danique het prettig vindt in het water. Ik ben al bezig met zwemmen en al 2 keer geweest. Meike begint het steeds leuker te vinden al hoewel het wel veel energie kost. Luna: vervelend dat Jaron moeilijk de fles pakt. onze dame heeft ook moeite met de fles dus hopelijk gaat het volgende week goed met het oppassen Inez: wat lief zeg de foto's Liesje wat een leuk filmpje hihihihi Meike zit nu in maat 62, maatje 56 heeft ze lang aan gehad zo'n 2 maanden. Ze heeft nu de hoge gil ontdekt. Dus er komt me toch een geluid uit hahaha. gr Willeke