Ja daarom ! Ik heb nog veel vrienden/vriendinnen die net klaar zijn met school, of nog bezig zijn, of geen vriend of vriendin hebben
Hi, @Lindaa, snap dat jullie het opa nog niet vertellen, maar wil opa niet even langs zijn eigen huis om spullen te pakken ofzo. Dat bedoelde ik. Succes in iedergeval. @Sam, ja wou ook dat ik meer mensen met kinderen in de omgeving had. Wij hebben nu 2 kids (meer komen er ook niet) en nu beginnen mensen pas na te denken van binnenkort willen we het wel gaan proberen... Jooze
hmm das dan wel jammer @sam. ik heb 1 vriendinnetje die haar meisje is 3 weekjes jonger dan denise en een ander vriendinnetje verwacht haar meisje in april. dus das weer leukkk ik vind het meer jammer dat de kids van mijn vriend zijn broers allemaal al wat ouder zijn en mijn zussen nog niet toe zijn aan kinderen.
Denise begint gelukkig weer een klein beetje op te knappen. de antibiotica helpt dus goed! vanmorgen was ze alweer een stuk vrolijker. Kon weer een lachje vanaf (die we al heellang niet meer hadden gezien) en ook brabbelde ze erop los. Zo schattig! haar neusje zit nog wel erg vol. Die slijmen plagen haar erg. maar ze blijft voorbeeldig. lekker geslapen tot 7 uur vanmorgen en daarna nog lekker bij mama in bed tot 10 uur.
Dat kan idd nog wel even duren dan Sam.. maar ach het komt vanzelf.. misschien worden ze aangestoken door het Jildou virus hahaha Wij hebben er ook een hoop in dezelfde leeftijden leuk hoor! Een vriendin van mij is zelfs 1 dag na mij bevallen.. zo leuk om onze mannen te vergelijken
ja is zeker zielig... al ze dan hun neusje even konden snuiten, maar dat gaat niet en met dat neusding kan ik die slijmen niet uit haar neusje krijgen omdat het te diep zit zeg maar.
! Dat is leuk Bruidje. Ik hoop dat ze aangestoken worden door het Jildouvirus ! Want neefjes en nichtjes voor Jildou zit er ook nog niet in. Mijn broer en broertje zijn nog vrijgezel en mannetjes broer en zusje ook. Hopeloos dus ! Ik heb wel een vriendin die dan weer 3 kinderen heeft, maar die zijn weer ouder. De jongste is net een jaar en de oudste 7. Ach, Jildou overleeft het wel ! Zo hier net de nieuwe speen geprobeerd waar we de medicijnen in kunnen spuiten. Nou ja, wat zal ik er van zeggen. Ze krijgt meer binnen dan als we het er zo inspuiten en madam heeft een vrolijke bui dus dat is weer positief.. Maar het beste wil het toch als madam huilt, maar ja, ik ga haar maar niet eerst aan het huilen brengen
Het enige wat een beetje helpt is van die pipetjes zoutoplossing en dan flink veel in 1x spuiten.. wel zielig maar het spoelt een beetje door. De rest komt niet diep genoeg.. hahaha nee Sam dan zit het er nog even niet in..
Neej helaas.. Nou ja, we redden het zo ook wel hoor.. Er is één stel waarvan ik weet dat ze wel een kindje(s) willen, maar zij was er nog niet aan toe. Hij wil wel. Ze zeiden afgelopen jaar dat ze volgend jaar wel weer eens zouden kijken.. DUs ben benieuwd
haha nou misschien wanneer jullie voor een tweede gaan dat er wat mensen aansluiten Hebben ze nog even de tijd..
hoi dametjes.... hier gaat alles zozo...Rihanna is nog steeds strontverkouden en vreet neusspray en zetpillen alsof het snoep is maar goed we moeten het maar uitzitten he... mannetje is nog steeds niet zeker of hij een 2e wil, hij roept nog steeds aan alle kanten dat er geen 2e komt... valt bij mij elke keer weer rauw op het dak maar ik ga er maar niet opin...we zien het volgend jaar wel!
Ach nog een verkouden kindje ! Beterschap voor je meid! Ja kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt als je mannetje dat zegt, maar je hebt helemaal gelijk, nu er maar even niet op in gaan! Pff ik word gek van onze JackRussel. Buiten vindt ze het vuurwerk niet erg, maar binnen loopt ze steeds achter m'n kont aan.. Elke keer als ze een knal hoort, komt miep weer aan lopen.. Ook wel sneu, maar ja, er is niets aan de hand.. Gelukkig doet onze andere hond wel normaal, hoop dat ze zo ff gaat liggen.!
Maris, wat ontzettent vervelend van je schoonmoeder! Lekker zo met de feestdagen (alsof het anders beter uitkomt ). Veel sterkte de komende tijd. Linda super dat je opa weer uit het ziekenhuis is! Ik heb trouwens een nieuwe kolf gekocht. Ik moet hem nog binnen krijgen, dus dat zal het nieuwe jaar wel worden. Ik heb de avent IQ gekocht. Deze zit in een tas, dus makkelijk met werken. En je kan zowel handmatig als electrisch kolven. Je kan hem 'leren' wat je de prettigste snelheid vind door eerst handmatig te beginnen. Daarna neemt hij het ritme over. Handig toch!? Jeetje, wat groeien die kindjes toch snel he! Deena zit nu in maat 62. Vandaag lekker wat kleertjes in maat 68 gekocht, want dat zal niet zo lang meer duren! Ik heb 2 shirtjes, 1 blouse, 1 vestje en 2 mallotjes gekocht. Alles van babyface. Zo schattig!
Lekker geshopt hoor ik wel ! Jildou zit ook in 62 en hard op weg naar 68. De eersten heeft ze al aan. Maar ik heb een broekje 68 dat gewoon al vrij kort is en heb 1 die meteen weer bijna 5 cm langer is.. Dat is wel wat overdreven meteen ! Die kan ze nog niet aan !
Ja die maten zijn af en toe een beetje de weg kwijt geloof ik. Esprit valt bijvoorbeeld groot, daar past ze nog dingen in maat 56. En Mexx valt weer klein, daarvan heb ik 1 shirtje in 68 die ze al past, maar de broekjes zijn in 62 wel goed. Nouja, ik kijk meer naar de grootte dan de maat. Ze moet zo wie zo lange smalle kleren hebben. En het merk babyface valt smal en heeft lekker lange mouwen. In ieder geval een stuk beter dan prenatal. Wat vallen die kleren af en toe raar!
Huh? Jil heeft een broekje van Esprit maat 68 en die is gewoon bijna te kort.. Die valt dus erg klein! HIHI.. Maar idd, vallen veel kleertjes vaak vreemd. Ik heb ook setjes gekregen van 68 waar het broekje dus nog veel te groot is, maar het shirtje nu wel aan moet anders hoeft het niet meer