ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @sam: honden en vuurwerk, pffff
    onze hond zit hier constant te trillen naast me als ie een knalletje hoort! word er niet goed van.
    Vriend moet nu steeds met hem wandelen, omdat ik hem niet kan houden als er een knal voorbij komt. Als ik los met hem wandel is ie gevlogen.
    en hij steekt de katten aan. 1 van de katten zit voortdurend onder de bank verstopt.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH das nog erger dus :( ! Sam (de hond dus) vindt het buiten dus niet erg. Dan kijkt ze er niet van op of om. Maar binnen dus wel.. Ze heeft de hele middag ook niet geslapen. Nu ligt ze bij mannetje op schoot te slapen..

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Is hier de laatste tijd wel stilletjes he?

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    feestdagen he. Ik kom er even niet aan toe. Ook omdat de kinderen allemaal thuis en ik graag leuke dingen met ze doe.

Vanmiddag hebben we bijv lekker geschaatst. Oh dat was leuk man! Morgen weer!

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Onze hond is continu aan het blaffen door het vuurwerk. Ook erg leuk...

Hoe kan je trouwens een filmpje hierop zetten? Deena probeert namelijk al te rollen, zo grappig! :D Het lukt natuurlijk nog niet, maar ze probeert het.

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zal ook eens een filmpje maken met haar gebrabbel erop. Ze vertelt al hele verhalen! Alleen jammer dat ik er niets van snap, ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. ;)

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, soms kom je er nooit achter wat ze te zeggen hebben. Alyssa heeft al bijna vanaf ze kan praten een bepaalde uitspraak die ze soms nog steeds kan doen en wat het betekent ..... ik denk dat we er nooit achter komen.

Jenny, heerlijk meid, lekker schaatsen met de jongens. Groot gelijk, lekker genieten met ze.

Lindaa, fijn dat je opa weer ontslagen is uit het ziekenhuis. Ook een goede ontwikkeling dat je neef naar een afkickkliniek gaat. Hopelijk kunnen ze hem daar helpen om van zijn drankprobleem af te komen.

Mariss, wat erg voor je schoonmoeder. Sterkte ermee.

Liesje, beterschap voor Rihanna. En tja, mannen ... die onthouden helaas voor ons langer de minder leuke dingen van onze zwangerschap en ook de dingen die niet gaan zoals gewenst met de kleintjes daar blijven ze ook langer mee in hun hoofd rondlopen dan wij.

Ik ben zelf allang weer vergeten waarom we het er bij 2 wilden houden en mannetje niet. Wil zelf eigenlijk best nog wel een keertje. Die hormonen ook ...

Honden en vuurwerk ... blijft altijd uitkijken. Er zijn vuurwerktrainingen. Misschien een idee om daar eens met je hond aan mee te doen?

Wij hebben het met onze herder ook gedaan. Hij was niet eens echt bang voor het vuurwerk, maar reageerde er gewoon fel op. De vuurwerkcursus heeft ons heel veel rust gebracht.

Kleding ... valt inderdaad vaak niet allemaal even goed. Met setjes die je zelf samen kunt stellen zou ik zelf willen adviseren om het truitje een maatje groter te nemen dan het broekje. Dan heb je er langer plezier van.

Meiden, allemaal een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez: Sam is er buiten ook niet bang voor, maar in huis dan weer wel.. Nou ja, nog even en dan is het weer voorbij. ;)

Jenny: heerlijk zeg schaatsen en helemaal gezellig met de familie :D ! Het kan nu, dus zeker van genieten!

Lindaa.. Was jij het niet die vorig jaar op oudejaarsdag positief testte? :D ! Hihi vanavond vast niet weer ;) !

Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez ik zat even in je album te spieken ;) .. Wat een mooie meiden zeg :D ! Echt van die boevenoogjes :D ! Helemaal lief :D
    Maar heb jij Yelina zoveel op de zij liggen? Of is dat gewoon toeval op de foto's ?
    Ik vind het altijd zo lief lijken want dan gaan ze echt als een foetusje liggen :D ! (als ze slapen dan ;) )

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, in de box draait Yelina inderdaad bijna altijd op haar rechterzij. Soms leg ik een klein rolletje in haar zij zodat ze gedwongen wordt om of op haar rug te blijven liggen of om naar de andere kant te draaien.

In bed ligt ze trouwens 'gewoon' op haar rug en wisselt ze de kanten goed af.

Ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's plaatsen. Ben alleen op het moment zo druk met de administratie van m'n bedrijf, dat ik hier even flink wat minder zit.

En ja, onze meiden zijn echt heerlijke mooie boefjes.

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    morgen meiden!

sam ja ik testte vandaag een jaar geleden posi!
    hihi toch een speciale dag voor mij vandaag!
    en nu een jaar later ligt madammeke te kletsen in de box. 2008 was voor mij een goed jaar ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez. Ooh wat een knappe meid :D ! Doet Jildou nog niet ;) !

Lindaa.. Ja idd ;) ! Gek idee he!
    Hier ook een goed 2008 gehad, op 4 weken zkh na dan.. Verder getrouwd, huis gekocht, zwanger, en ons pronkstukje Jildou :D

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi Sam, dat gaat Jildou ook nog wel doen meid, ze is nu eenmaal een paar maandjes jonger dan Yelina.
    Voor je het weet loopt ze door de kamer heen en vraag je je af waar de tijd is gebleven.

Ik heb gisteren een frituurpan voor garantie teruggebracht. Nog net op tijd, garantie loopt morgen af. Ik had er dus echt geen erg in dat we die pan al weer bijna een jaar hadden. De tijd is zo ontzettend gevlogen.
    Het gaat natuurlijk niks harder dan anders, maar omdat het nu zoveel drukker is met 2 meisjes lijkt de tijd gewoon te vliegen.

Zo, nu ga ik afsluiten meiden. Nogmaals fijne jaarwisseling voor iedereen en tot volgend jaar!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    filmpjes plaatsen; ik plaats ze in photobucket en dan de link hier plaatsen.
    Hoop dat het lukt, want ik wild ie knappe kinderen van jullie wel zien!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier was ons ventje al in de groei 2 dagen...:)

Prettige eindejaarsfeesten en een gelukkig nieuwjaar 2009!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nu even de zolder induiken en al wat in dozen verzamelen, dan moeten we zolder al niet meer doen....:)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo rustig hier hahaha!
    iedereen aan het feesten!?

meiden tot volgend jaar ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne jaarwisseling allemaal!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He Dames,

Ben er ook nog hoor!

Ben druk aan het genieten en de visite is op gang gekomen zo na de kerst!

Ik wil iedereen een fantastisch 2009 toewensen!

En ik kom snel meeschrijven als we in een ritme zijn gekomen! ;)

(ps: nena heeft vannacht 7 uur geslapen achter elkaar!)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Lola! fijn dat t goed gaat meid!

Deel Deze Pagina