Lola, fijn dat het zo goed gaat met Nena. Ik zou alleen nog even uitkijken met het lange doorslapen, aangezien dat voor die hele kleintjes nog niet zo goed is. Max een uurtje of 5 wordt geadviseerd.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar! Heb even snel bijgelezen, maar het is zoveel dat ik alles weer vergeten ben (foei Treintje) Allemaal een leuke jaarwisseling gehad? Liefs v Treintje
jaa hier nog wel .. Wij wonen in een buurt waar ze van vuurwerk houden. Hier dus geen vuurwerk afgestoken. Kijken was genoeg. Geweldig, wat is daar weer een geld de lucht in gegaan ! Ja foei Treintje ! HIHI ..
hier wel vuurwerk gekocht, maar was achteraf niet nodig geweest! de straat naast ons hadden met z'n allen vuurwerk gekocht, en daar ging toch mooi spul de lucht in. ze zijn daar bijna een uur lang aan het schieten geweest met ontzettend mooi siervuurwerk.
Ik had mezelf 1 glaasje bubbels beloofd en die was overheerlijk! Danique'je moet daar nog éven mee wachten 8) We hebben het hier heel gezellig gehad met mijn moeder en zus + aanhang. Tis een latertje geworden natuurlijk, lag pas om 03.00 in m'n bed. Gelukkig heeft Danique tot 07.30 doorgeslapen, had ook express haar laatste voeding vlak voor 24.00 nog gegeven.
Jootje, wat zielig nou toch voor Denise. Gebruik je die zoutoplossing spray? Danique heeft een bloedhekel aan dat sprayen maar ik heb wel het gevoel dat het ietsje scheelt. Lindada ik heb ook de Avent IQ, ik vind het een fijne kolf. Die maten zijn af en toe raar hè. Ik heb van Prenetal 2 setjes in 62 waarvan ze er eentje heel goed past maar de ander is nog veel te groot. Over mensen in je omgeving met kinderen : hier helemaal niet, niet in mijn familie en geen vriendinnen. Tsja, ik ben natuurlijk laat hè. Wel wat collega's, er was bij ons op kantoor in juli/aug/sept een aardige babyboom, dat is wel leuk. Jenny, is 't ijs nog een beetje goed bij jullie? Ik ben geen schaatser maar Chris wel. Hij is vanmiddag naar Ankeveen gegaan maar kwam daar behoorlijk veel slecht ijs tegen.
Hi Dames, Allereerst een fantastisch 2009 gewenst voor jullie allemaal! @Liesje, je zou het er met je man toch even niet over hebben?! @Lindada, ik heb ook die avent kolf, maar gebruik dat electrische ding niet, dan ben ik alleen maar langer bezig. Met de hand gaat overigens perfect. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk! enne tja daar komt de nieuwjaarsdementie weer opzetten, weet niet meer waar ik nog meer op zou reageren.. Jooze
Hier in Zwolle was het gisteren prima. Ik weet niet hoe het vandaag was. We waren vandaag bij mijn ouders, maar we zijn toen inderdaad na 5 min er al af gegaan want ik vond het echt onbetrouwbaar. Hier zijn er trouwens wel veel vrienden met kinderen zo oud als bij ons. En nog een enkel stel die er nu nog voor gaan. Mooie foto's van jullie! Zelfontspanner? Ik heb de foto's nog op de camera staan. Ik vind dit soort dingen per jaar leuker worden, omdat ik steeds meer van de kinderen geniet. het was zo leuk gisteren! Jaron sliep lekker door het kabaal heen dus konden we met z'n allen ook nog naar buiten. Ook met de jongens met heuze kinderbubbels geproost. Och, heerlijk!
zodra ze op geboortegewicht zitten mag dat hoor. (hihi althans, mijn bolle manneke's mochten dat wel)
Jenny, mijn zus heeft gisteravond die foto's genomen. Dan is het net echt hè voor de kids, met Jip en Janneke champagne. Ik denk dat jullie ongeveer dezelfde ijskwaliteit hebben gehad als Chris. Wat gaat dat snel weer achteruit zeg. Ik heb net Danique voor het eerst niet ingebakerd maar in een slaapzakje te slapen gelegd. Was geen succes, hmmm.
Hi, @Jenny, klinkt heel gezellig met de kids proosten enzo! Gister was het voor Tycho wat minder die heeft onder de tafel gezeten en geroepen dat we het vuurwerk moesten stoppen. Hij vond het eng... Sterre sliep gelukkig wel door. @Ijs enzo ik heb er niks mee, ik hou niet van kou. Mensen prettige avond ik ben er een paar daagjes niet ik ga een weekendje naar de Sauna (opa en oma passen op) echt helemaal top! Een goed begin van het nieuwe jaar! Jooze