HIHI ik woon in Leeuwarden, dus denk dat we amper een kwartiertje bij elkaar vandaan wonen grappig is dat dan he!
zo ik heb een drukke dag achter de boeg zeg! Ben ook nergens aan toe gekomen HIHI Hele dag vanaf vanmorgen half 8 tot 3 uur s middags is michelle wakker geweest.. op mijn arm viel ze in slaap, legde ik haar in haar bedje begon ze weer te huilen.. toen heb ik haar vanmiddag even ingebakerd en voila madame sliep gelijk! grrr dat ik dat nou niet eerder vandaag gedaan had! ze heeft vanaf 3 uur tot half 8 lekker geslapen! heb haar nu net weer een flesje gegeven en mevrouwtje is alweer in dromenland!
die huizen aan de rijkstraatweg bij jullie (geloof dat die straat zo heet, daar aan de weg) die huizen vond ik altijd zo mooi.. daar wou ik eerst altijd wel graag wonen! maar ja het is zo aan de weg he..
Ja zijn idd mooie huizen maar niet de ideale locatie, beetje druk. Ik ben zelf ook niet echt een stad mens dus ons zal je niet snel zien wonen in Leeuwarden. Hardegaryp heeft gelukkig wel allerlei facciliteiten, dus day is wel heerlijk. gr Willeke
Dat is eigenlijk heel handig. de meeste pc's hebben een programma erop dat heet " Windows Movie Maker " Is heel makkelijk in gebruik, je ziet een rijtje vakjes. in het eerste vakje kan je een liedje plaatsen, de andere vakjes kan je gebruiken om foto's heen te slepen. Vervolgens kan je links in je menu kiezen om er tekst voor of op te plaatsen. Bij windows XP vind je links bij stap 3 ook waar je het filmpje kan op slaan ( op computer, en daarna uploaden op bv. youtube ) Bij windows Vista staat deze keuze bovenaan. hebben jullie mijn filmpje wel gezien die ik tijdens de zwangerschap gemaakt heb? Moest er na de bevalling ontzettend om huilen http://nl.youtube.com/watch?v=cJKsNR_tOTc @willeke: ja ik ben niets anders gewend dan Leeuwarden, geboren en getogen hier HIHI! maar hurdegaryp heb ik altijd ontzettend leuk gevonden, en is amper verwijderd van Leeuwarden.. zou ik al uit leeuwarden weg gaan dan wouden wij ook graag die kant op!
Wat een leuk filmpje zeg! Kan me voorstellen dat dat weer even traantjes werden Nou ik zal het eens een keer uitproberen...
dit filmpje heb ik gewoon met mijn gsm gemaakt en daarna via bluetooth naar mijn laptop gestuurd en daarna op youtube gezet!
wat een mooi filmpje lindaa! Zeker ontroerend. Ik heb ook zo tranen trekkend filmpje van ruben als baby. http://home.planet.nl/~berni025/liefdesfilm.wmv
Willeke, ik hoop dat het lang duurt voordat Danique een hoge gil ontdekt! Ze vindt water volgens mij wel heel leuk, ze geniet altijd van haar badje. Maar het leek mij idd ook veel energie kosten om daar met 6 weken al mee te beginnen (daarheen rijden, uitkleden, zwemmen, aankleden, weer terug). Mooi compilatie Linda! Ja hoor Luna, en bedankt...... weer een TSR en een natte BH terwijl ik hier achter de pjoeter zit
Meiden wat een leuke filmpjes allemaal, Liesje, kan me bijna niet voorstellen dat Rihanna eerst steeds zo huilde. Wat een gezellige baby is het zo. Ik heb vandaag inbakerles gehad van het CB. Isis is 's avonds ontroostbaar terwijl ze overdag enorm lief en gezellig is. Volgens de VK is ze doordat ze een beetje te vroeg geboren is een beetje gevoelig voor alle prikkels die ze krijgt. Tijdens het voordoen van het inbakeren kukelde ze meteen al in slaap. Ga vanavond zien of het werken gaat Liefs v Treintje
hahaha die gil is wel leuk hoor, alleen het gaat allemaal zo snel Als ik jou was zou ik met 3 maanden beginnen, Meike is nu bijna 3 maanden en ze geniet er nu ook meer van dan in het begin. Maar de eerste keer is altijd intensief hoor hou daar maar rekening mee. Nu we toch bezig zijn met filmpjes hier een bijdrage van mij: http://i74.photobucket.com/albums/i251/ ... e_0001.flv gr Willeke