Hi, Jootje, bv hoef je niet mee klaar te zijn als je wilt dat het niet meer lekt hoor! (weet niet of dat de reden is dat je met bv niet naar de Sauna wilt). Wat betreft de strimen en de kilo's ik zie er ook niet bijster fantastisch uit, maar kijk een keer in het rond en je vond altijd iemand die nog meer pech heeft. Ik denk altijd maar als die ook durft waarom ik dan niet! Maar ja als je dat niet kan is genieten ver te zoeken ja! Jooze
Goedemorgen dames. Rebbel lekker dat je bij je ouders kunt logeren, in de stof met de kleine is ook niets. Het nadeel van laminaat boven is wel dat je veel vaker MOET stofzuigen, omdat er altijd fluimen stof overal vandaan komen. En koud aan de voetjes.. Hier in dit huis ook laminaat boven, maar het is wel makkelijk schoon te houden .. Hmm als ik jullie zo hoor mag ik van geluk spreken na de zwangerschap. Ik ben nu slanker dan voor de zwangerschap , geen striem niets! Gisteravond vroegen ze nog hoeveel maten ik kleiner aan kan .. Alleen mn buikje is nog wat boller, maar niet uitgelubberd ofzo Was trouwens latertje gister, maar Jildou heeft van half 11 tot half 8 doorgeslapen ! Topmeid!
Hi, @Rebbel, lekker dat je niet in de bende hoeft te blijven! @Sam, ik ben jaloers (maar ik had het bij de eerste ook dat ik afgevallen was). Nu heb ik natuurlijk vanaf maart thuisgezeten. Maar als ik nu op let met wat ik eet val ik vanzelf af met de bv. Mag alleen niet echt lijnen, maar dat is denk ik niet nodig. Met Sterre gaat het niet echt beter, blijft spugen koorts en heel erg snotterig (hierdoor spuugt ze denk ik ook ademhalen en drinken is erg moeilijk voor haar). Als het morgen niet over is misschien even langs de dokter.. Jooze
Over een 2de, Rebbel schrijft "die kriebels stop je niet zo maar even weg": dat begin ik nu ook te merken. Ik krijg echt een probleem met mezelf. Terwijl ik tegelijkertijd ook al zo ontzettend blij ben dat we toch nog Danique gekregen hebben, daar hebben we met onze leeftijden zo veel geluk mee gehad. Maar ja, toch ook die kriebels die steeds sterker worden. Danique laat mij juist zien en voelen hoe graag ik dit nog een keer zou willen meemaken. Ik durf het hier niet eens uit te spreken, Chris krijgt een rolberoerte. Het is vannacht met het wennen aan de slaapzak wat beter gegaan. Ze kwam een keertje om 02.30, zo'n 2 uur eerder dan normaal. Maar daarna pas weer om 06.00. Dus wel redelijk gezien het wennen. Ik heb gelukkig ook geen striemen. Had het wel voor zo'n mooi meisje over gehad, maar toch wel fijn natuurlijk dat ze niet gekomen zijn. Ik ben wel nog zo'n 3 kilo zwaarder. Valt mee, behalve dat ze volgens mij allemaal op m'n buik zitten en ik nog steeds m'n meeste broeken niet aan kan (en die zwangerschapsspijkerbroek komt me nu echt m'n neus uit). De pest is dat als ik afval het als laatste van m'n buik af gaat. Rebbel, een gladde vloer is idd veel makkerlijker bij te houden dan vloerbedekking. Succes met het leggen van de vloer! Jooze, fijn dat je toch een dag hebt kunnen genieten. Maar je lijf wil je wel wat vertellen, dat instorten is natuurlijk niet voor niets. Kun je af en toe wat rustmomentjes pakken? Veel beterschap voor Sterre! Houdt ze nog wel voldoende vocht binnen? Jootje, wij zijn van 't weekend weer wezen babyzwemmen (foto's in m'n album http://smg.photobucket.com/albums/v235/ ... ?start=all , helemaal onderaan). Ik ben toen Danique 3 maanden was voor het eerst geweest. Dat ging wel maar de 2de keer was een drama en de 3de keer, toen ze 4 maanden was, was ook nog niet zo'n succes. Nu wel, ze vond het erg leuk. Ze is natuurlijk ook een stuk sterker geworden de afgelopen maand. Het is per kindje natuurlijk verschillend. Ze zeggen dat je vanaf 6 weken kan beginnen maar dat vind ik veel te vroeg. Te weinig kracht in het nekje en zo en ze moeten zichzelf ook goed op temperatuur kunnen houden.
Hi, @babyzwemmen, het wel of niet babyzwemmen leuk vinden heeft denk ik niet met leeftijd te maken maar met ervaring. Het is gewoon wennen. Met Tycho ben ik veel later gegaan (geloof pas met een maand of 9) duurde heel lang voor hij gewend was, juist omdat hij wat ouder was. Met strerre ga ik gewoon met 10 wk beginnen. @Sterre houdt genoeg vocht binnen koorts begint ook te zakken! En ja ik ga mijn rust moemneten zeker pakken de komende 1 1/2 week, daarna moet ik weer werken... Ben benieuwd hoe dat gaat! Gelukkig hebben we ook een redelijke nachtrust. @Natas, zou het er toch eens met je man over hebben, misschien ziet hij het ook wel zo, en je moet juist weer niet te laat beslissen als je wat ouder bent toch? Jooze
Hmm Jildou is vandaag 3 maanden alweer... Wat gaat de tijd toch snel! Straks even wat foto's van haar maken ..
Gefeliciteerd grote Jildou! Jooze, nee ik hoef het er echt niet met Chris over te hebben. Dit is altijd al duidelijk geweest, niet een 2de. En vergis je niet over 'wat ouder', Chris is 53
Hoi meiden, @ stofzuigen. Heb ik een prachtig apparaat voor. De roomba. Zuigt automatisch. Ik hoef hem alleen maar even aan te zetten. Heb ik mezelf kado gedaan voor mijn 30ste verjaardag en geen moment spijt van gehad @ afvallen: Ik moet nog 1.5 kilo. Vind ik best netjes. Maar gisteren op een feestje vroeg de buurvrouw van mijn vriendin hoe ver ik was. NOU EEN HALF JAAR GELEDEN!. Arme ik Ja maar laatst was je zwanger zei ze (ja dat was vorig jaar op de verjaardag van die vriendin). zucht.... @ tweede kindje, ik begrijp je heel goed hoor Natas. Het gevoel is zo sterk. Als ik lees dat hij 53 is, kan ik me voorstellen dat hij het welletjes vindt, maar voor jou is dat vast heel moeilijk @ Inez, O jee, denk je dat je je vent nog kan ompraten? Die van mij is bang dat als hij instemt met nummer twee ik meteen 3 kinderen wil (tsja mannenlogica). Maar ondertusen heb ik hem wel zo ver (hoera) Eerst moet Isis 1 zijn en dan gaan we een kijken Isis krijgt volgens mij een boventand. Weet 1 van de ervaren mama's of dat al kan? Groetjes v Treintje
@natas: wat een onzettend leuke foto's zeg! ziet eruit als een een tevreden, vrolijk en lief meisie Die foto's van het babyzwemmen zijn heerlijk om te zien. Ze lijkt er veel plezier in te hebben. ik denk dat ik nog even wacht met het zwemmen. Denise is nu 8 weekjes, maar wil het zeker gaan proberen. @sam: jeetje alweer 3 maanden! wat gaat het snel hé. ben benieuwd naar een nieuwe foto van Jildou! ik ga zo meteen de kerstboom maar eens uit huis halen.
Hoi Pippo, Isis heeft wel al 2 ondertanden, maar boven lijkt er ook 1 door te komen. Ik zie iets van een puntje, maar ik weet niet zo goed waar precies in de kaak het tandje doorkomt Groetjes v Treintje
Natas, jij ook al nieuwe babykriebels? Ik denk dat ik ook niet eens ga proberen om mannetje om te praten. Een voor ons belangrijke reden om het bij 2 kinderen te houden is met name mijn gezondheid. Ik ben chronisch moe, gelukkig niet (meer) heel ernstig, maar wel dusdanig dat ik beperkt ben en blijf in mijn doen en laten. En wij zijn erg dankbaar dat ik er ook deze keer weer redelijk goed uit ben gekomen. Het is bijna de goden verzoeken als we er nog een keer voor zouden gaan. Dat neemt niet weg dat mijn gevoel net als dat van Natas steeds sterker wordt en daar zal ik mee om moeten leren gaan. Jootje, Yelina was net 3 maanden toen we voor het eerst gingen zwemmen. Het verschilt van zwembad tot zwembad wanneer de kinderen voor het eerst mogen. Bij ons houden ze een grens van 10 pond aan, omdat ze ervan uitgaan dat baby's van 10 pond zich redelijk goed warm kunnen houden. En ik denk ook niet dat de leeftijd waarop met babyzwemmen wordt begonnen verband houdt met het al dan niet leuk vinden van het zwemmen. Het ene kind is een waterratje, het andere kind niet. Zooo. De kerstboom is hier ook weer weg. Het was leuk, maar opgeruimd staat ook weer netjes.
En zwangerschapskilo's en veranderde lijven. Praat me er niet van. Ik ben nu nog steeds 4 1/2 kg zwaarder dan voor deze zwangerschap en 8 dan voor m'n eerste. Ooit zal het me wel weer lukken om de kilootjes kwijt te raken.
hoi meiden! @natas: moeilijk lijkt me dat... maar ik kan me jullie keuze wel voorstellen! geniet met volle teugen van jullie kleine meid! @sam: gefeliciteerd met de 3 maanden van Jildou! ik krijg hier de laatste kilo's er ook niet vanaf, maar ben bang dat het aan mezelf ligt! dus mijn goede voornemen is minder snoepen! nou wij zijn weer thuis! mannetje heeft echt ontzettend hard gewerkt en op alle kamers incl. gang boven ligt nu laminaat! ziet er echt netjes uit! morgen weer aan het werk na 2 weken vakantie! blegh... met Milan gaat het goed, hij had net echt de slappe lach! hij hield niet op met schaterlachen zo mooi! mannetje heeft het snel gefilmd met mijn telefoon. liefs rebbel
Lastig hè Inez, die babykriebels........... Jootje, leuk hoor straks met Denise gaan babyzwemmen! Oh leuk Rebbel, dat schaterlachen! Wij genieten volop van Danique hoor, en die kan ook zo heerlijk giebelen.
Wanneer begonnen die van jullie te giebelen/ schateren? Ben benieuwd wanneer Jildou dat gaat doen. Ze lacht volop, en komen zo nu en dan ook wat geluidjes bij..