@sam: leuke foto's hoor van jildou! groeit lekker jullie meisje word nog een spannende boel hier, met de dames die er weer voor gaan.
Treintje, ik heb inderdaad al eens gevoeld gisteren, maar helaas niets te voelen van een aankomende tand ofzo,...ik vermoed gewoon oververmoeid.... Vandaag heeft hij het beter gehad! Weer helemaal ons ventje aan het worden zoals we gewoon waren...
Grappig om te horen dat de babykriebels weer meer en meer aan het toenemen zijn. Ik heb mannetje wel verteld dat ik flink last heb van rammelende eierstokken. Moet hij maar zien wat hij er mee doet.
Maar ik ben heel blij dat ik mijn ventje heb, kan van genieten, voeden, verzorgen, in slaap wiegen,...kortom alles... Heb er lang voor moeten wachten na al die miserie! Zoals velen hier he! Leuk dat we elkaar erdoor geholpen hebben!
Gelukkig dat je mannetje weer wat beter in zijn vel zit pippo Jeetje Rebbel, wat spannend dat jullie alweer gauw voor een tweede gaan! Ik krijg helemaal de kriebels van iedereen die aan een tweede denkt (als ik die al niet had haha) Ik hoop voor je dat je een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat! Inez, ja ik was ook een beetje verbaasd over de opmerking van de leidsters dat Isis zichzelf niet zo goed kon vermaken. Ik probeer in te zien dat ze alles goed bedoelen want ze zeiden ook dat ze haar een heerlijk meisje vinden. Moet er dus maar niet te zwaar aan tillen. Liefs v Treintje
Rebbel, ik wil wel, maar hij is gelukkig met hoe het nu is. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik het hem heb gezegd. Al komt er verder niks meer van, heb ik het in ieder geval uitgesproken. Da's beter dan er mee rond te blijven lopen. Bepaalde aspecten van het zwanger zijn mis ik absoluut niet, maar dat bijzondere twee-eenheid gevoel en de bewegingen van de kleine in m'n buik mis ik wel heel erg. Waarom ik nu toch nog best naar een derde verlang terwijl voor mij eigenlijk heel lang heeft vastgestaan dat 2 kindjes al een geweldige rijkdom is .... joost mag het weten. Buiten dat het natuurlijk weer helemaal geweldig is om zo'n kleintje te mogen zien opgroeien hoop ik stiekem op een onbezorgde kraamtijd zonder dat de kleine met een groeiachterstand en eetproblemen op de couveuse-afdeling wordt opgenomen. En heel stiekem hoop ik dat aangezien ik nu toch een heel ienieminiklein beetje moedermelk heb kunnen geven ondanks dat dat niet mogelijk zou zijn ivm een borstverkleining het nu wel eens mogelijk zou moeten zijn om meer BV te kunnen geven, aangezien het met de oudste helemaal niet mogelijk was. Ik weet niet of je hier een touw aan vast kunt knopen, maar het is een beetje een gevoel van 3x scheepsrecht zeg maar. En de tijd zal het leren of er al dan geen derde bij zal komen. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zielsgelukkig met m'n 2 meiden. Ze zijn gezond, doen het verder ook goed, dus niks te klagen.
Sam, grappig dat Jildou nu net zo zwaar is als Danique. Lekkere slagroom heb jij Wat een gewéldige slofjes! En wat een lief koppie heeft ze toch, popje. Bruidje, ja hoor Danique was goed genoeg gegroeid. Ze zit qua gewicht onderin de groeicurve maar volgt mooi haar eigen lijntje. Liesje, ik heb wel een paar dagen gewerkt maar Chris was de afgelopen 2 weken vrij. Wat een zaligheid zeg, eindelijk wat meer tijd voor dingen en voor elkaar. Is idd heerlijk, lekker saampies en genieten van de kleine. Ik hoop dat je man snel bij zal draaien wat een 2de betreft, lijkt me moeilijk voor jou als het elke keer zo stellig roept niet meer te willen. Hey Lindada, jij hebt ook lekkere slagroom! Ik heb ook genoten van een glaasje bubbels met Oud & Nieuw. En ook ik voelde die bubbels snel naar m'n hoofd stijgen, hahaha (ik heb 1 jaar en 5 maanden niet gedronken). Ik had vlak voor 24.00 gevoed dus had ook de tijd tot de volgende voeding, na 1 glas is alcohol 3 uur later uit het bloed en dus ook uit de BV. Jij ook een resoluut mannetje over het bij 1 kindje houden. Jammer hè, nu met Danique besef ik pas goed hoe leuk het is en hoe graag ik een 2de zou willen. Treintje, daarom snapte ik vanmorgen die teksten van het CB ook niet goed. Zij moeten borstvoeding promoten en ervan op de hoogte zijn, het WHO zegt notabene dat 6 maanden enkel BV het beste is. En dan zegt ze zoiets..... vreemd. Je kindje naar het KDV went inderdaad. En Danique sliep in het begin ook een stuk slechter daar, moet ook wennen. De 1ste dag werken is altijd erg gezellig, zonde dat dat niet zo blijft. Inez, het is nu idd m'n andere oortje alweer uit Geef jij potje of vers fruithapje? Rebbel, ik hoop dat je bij een volgende zwangerschap er volop van kan genieten alle 40 weken lang!
Pippo, fijn dat de kleine man weer lekkerder in z'n vel zit. Bruidje, leuk vooruitzicht, verbouwen. Liesje, ik hoop echt voor je dat je mannetje z'n gevoel voor wat betreft een tweede om gaat slaan. Treintje, ik denk dat je het inderdaad maar zo moet zien, dat ze het goed bedoelen. Gelukkig ken je zelf je kleine meid als geen ander en weet je dat ze normaliter heel anders is. En mochten ze er toch steeds weer op terugkomen, gewoon bespreken met ze hoe jij haar zelf thuis ervaart. Vandaag vertelden ze mij bij het KDV dat een kind ook heel goed 2 gezichten kon hebben. Dat is hier in ieder geval wel zo. Thuis is Alyssa een vrolijke kwebbel, maar op het KDV bekijkt ze nog steeds alles van een afstandje, trekt wel steeds meer naar de andere kinderen en de leidsters toe, maar is wel vrij stilletjes. Echt heel anders dan thuis dus. Maar ze komt er beetje bij beetje wel los. Ik heb ook begrepen dat het zo tot een half jaar kon duren voor ze echt gewend zijn. Maar dat is wel weer afhankelijk van de leeftijd waarop ze er voor het eerst kwamen en hoe vaak ze gaan. En Alyssa gaat maar 2 middagen in de week.
Inez, ik was net nog aan het schrijven en lees je reactie aan Rebbel. Misschien moet ik het ook maar tegen Chris zeggen..... maar ja, wat moet hij ermee? Hij wil niet meer, dat is begrijpelijk en dat weet ik al. En waarom die kriebels, ik denk dat je dat heel moeilijk in rationele woorden weer kunt geven. Ik kan me bij jouw 'redenen' heel wat voorstellen, maar het is natuurlijk voornamelijk een bepaald gevoel. Ik merk bijvoorbeeld nu pas hoe mooi het is en hoe leuk, dat heeft Danique me laten zien. Hoe geweldig het zou zijn dat nog een keer te mogen beleven, bewuster dan de 1ste denk ik want je bent dan beter voorbereid. En een brusje voor Danique, ook voor later want veel familie zal ze dan niet meer hebben. Maar vooral, dat gevoel......
Dit begrijp ik echt heel goed Natas. Mijn ouders waren 42 en 44 toen ze mij kregen en nu de jaren beginnen te tellen bij ze, ben ik eigenlijk wel blij dat ik 2 broers heb. (nou ja, ik ben natuurlijk zowiezo blij met mijn lieve broers haha) Maarja, mijn broers zijn wel ouder dan ik. Mijn vader kreeg al een rolberoerte toen hij hoorde dat mijn moeder zwanger was van mij Maar je man mag wel weten hoe jij erover denkt toch? Knuffel van Treintje
Dat is waar, natuurlijk mag hij het weten..... maar ik weet ook dat hij zich dan bezwaard gaat voelen, en dat is niet mijn bedoeling want ik snap hem ook.
Goedemorgen allemaal, Wat een leuke gesprekken om zo te lezen zeg.. en mooi al die vrouwen hier met babykriebels.. Ik heb het aan de ene kant wel andere kant geniet ik er ook van dat hij iets minder afhankelijk wordt.. Gister is mn vriendin bevallen van een gezond ventje, ben al langs geweest.. als ik dat zie denk ik wel van dat hoop ik ook nog eens mee te maken! Heerlijk allemaal..
Super Bruidje, gefeliciteerd! Idd leuke gesprekken! Jil heeft vandaag uitgeslapen tot 20 voor 8 Maar nu is de planning wel helemaal in de war. Nou dan donderdag maar even naar de ene school
goedemorgen dames, idd wat een verhalen over de babykriebels...ik ben blij dat ik niet de enigste ben die een vent heeft die of niet meer wil of nog niet weet wat hij wil. Bruidje gefeliciteerd met het ventje van je vriendin, als je dat ziet dan zal het dubbel zo hard gaan kriebelen of niet Alle dames die gisteren de 1e werkdag hebben gehad, is het meegevallen? Volgens mij heeft Jenny vandaag haar 1e werkdag. Succes! Verder heeft Rihanna gisteravond om 21.30 h haar laatste voeding gehad en ze heeft lekker doorgeslapen tot vanmorgen 6.45 uur toen mannetje uit bed ging, daar werd ze wakker van. Wij lagen gisteravond dus ook heerlijk weer op tijd (22.45) in bed
met onze honden is op het moment buiten met die sneeuw niks te beginnen...zo gek zijn ze dan om moe van te worden
Hihi lekker Hier geen sneeuw Maar als ze los zijn, is Spike wel gek Die is gek op dit weer. Sam is altijd wel fanatiek buiten. Jackr he