Idd, ik ook niet Grrr die verrotte klote aambei Gister geen last van en vandaag weer dubbel en dwars terug
Dat is mij gelukkig bespaard gebleven die aambeien.. Ja snap wat je bedoelt, maar als je een plat dak hebt maak je toch automatisch slaapkamers.. Ik ga er geen opslag van maken vind ik ook zonde..
nee maar het is toch wel een flinke verhoging op je hyp. dus ik durf daar niet klakkeloos van uit te gaan..
Hmmm Jil heeft net alles eronder gepoept en gespuugd ZLekker zo'n kind En ze begint ineens veel meer geluidjes te maken. Geweldig!
heel fijn he Sam.. schattig he die geluidjes.. kleine hier vind gillen leuk.. af en toe zo hard dat het pijn doet aan je oren..
Haha GEWELDIG! Ja dit is echt genieten! Hier extra leuk en spannend omdat ze toch zuurstoftekort heeft gehad, dus altijd afwachten hoe ze zich verder ontwikkelt!
dus Sam lekker aan de poets! ja leuk he als ze meer geluid gaan maken, ik geniet van elke buh en pffffff en elke schaterlach
Ja is echt zo vervelend. Hij blijft ook maar .. Dan is ie bijna weg en floeps daar is ie weer... Anders maar fijn langs de ha.. Maak me ook nog wat zorgen om jil omdat ze steeds wat scheef gaat liggen met dr heupen. Ze wisselt beide kanten met dr hoofd wel goed af. En die heupen gooit ze naar rechts. Cardioloog zei dat het niet erg was, maar vind het toch vaag..