ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Wat een superleuke filmpjes!

Ik had Rihanna helemaal gemist, wat een schatje!

Hier alles een stuk beter, maar ik geloof dat Tom alweer roept, tot snel!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat een leuke filmpjes allemaal!
    ik heb wat foto's van milan in mn album gezet!

liefs rebbel

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hey lieve mama's

gaat alles goed met jullie beebjes? wat een plaatjes zeg!
    Hier zit beebje nog "warm" ;)

ik zit net even naar die lijst te kijken he en er zit een patroon in:

jongen
    meisje
    jongen
    meisje
    jongen
    3x meisje
    3x jongen
    meisje
    2x jongen
    meisje...

er is nu dus een meisje aan de beurt :D

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha ik snap je logica...... VOOR GEEN METER ! Hahaha :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dacht al dat het aan mij lag :) :) :)

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha, nou ja het idee is leuk :)

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heb nog even niet teruggelezen, dat doe ik van het weekend wel, maar:

Yelina is vanmiddag goed door de APK bij de kinderarts in het ziekenhuis gekomen. Ze wilden haar nog wel graag een keertje terugzien om haar groei nog even in de gaten te houden en omdat ze een voorkeurshouding heeft.

Haar groei is wel in 1 lijn, maar ze hadden liever gezien dat ze niet meer onder aan de curve zat. En die voorkeurshouding hadden we zelf ook al gezien en daar zijn we ook al mee aan de slag gegaan.

Van beiden zijn we niet echt onder de indruk. Hebben we met Alyssa ook precies zo gehad. Ze zit nog steeds onder aan de curve, maar lengte en gewicht zijn bij haar beter in overeenstemming dan bij haar moeder en met die voorkeurshouding is het helemaal goedgekomen.

Oja, ze was nu 52 cm lang en woog 3590 gram. (Mijn eigen meetlintje was kennelijk een beetje uitgerekt want zelf was ik op 55 cm gekomen toen ik haar mat).
    En bij haar geboorte was ze 47 cm en 2660 gram, dus wat dat betreft is ze mooi gegroeid.

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ja oke

eerst om en om
    dan 3x meisje en 3x jongen
    dan 1x meisje
    dan 2x jongen
    er is nu 1 meisje dus als er nu een meisje bijkomt....

;)

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Lekker gegroeid hoor Inez! Ze haalt het allemaal vast wel weer in toch..

Ons kleintje had ook een lichte voorkeur maar is al helemaal weg gelukkig..

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    @ Rebbel, Wat een lekker ventje heb je zeg!
    Lekkere dikke armpjes en een blij gezichtje

Liefs v Treintje

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik zie alleen de dikke buik maar geen Milan!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Inez yelina is zeker goed gegroeid! Maar voor mij blijft ze wel een ukkie, want ik heb hier een vreetmonstertje he. Yelina is nu iets groter maar wel even zwaar dan toen Jaron geboren werd. Ooooh heerlijk kan ik maandag weer een echt kleine baby vast houden! Want die van mij wordt al zo GROOT! We zitten alweer ruim boven de 5 kilo!

Wellicht heb je met meten gemeten tot de teentjes ipv tot de hielen.
    Balen van de voorkeurshouding. Goed opletten dus hoe je haar neerlegt. Hier speelt dat gelukkig niet. Wel hebben we inmiddels een buik/zij slaper dus dat houden we goed in de gaten (voor zover als dat kan wanneer je zelf slaapt).

Hoe gaat het met je herstel?

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    En jij denkt dat we het nu snappen? :) :) :) :) :) :)

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Als er nu een meisje bijkomt zijn er precies evenveel meisjes als jongens?

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, hihi, nee hoor, ik heb wel gemeten tot de hielen. Maar wellicht is m'n meetlintje wat uitgerekt ofzo, ik weet het anders ook niet.

Wij zijn ook erg blij met hoe ze is gegroeid en ik ben erg benieuwd om het verschil te zien met Jaron en Danique.

Met m'n herstel gaat het gelukkig nog steeds goede kant op, maar ik merk wel dat ondanks dat Yelina geen nachtbrakertje is, de kortere nachten me geen goed doen. Zeker omdat ik 's middags niet even kan slapen omdat ik dan toch steeds of met de een of met de ander bezig ben.
    Maar zolang ik goed let op wat ik doe, niet te hard van stapel loop met uitbreiden van de activiteiten, gaat het langzaamaan weer beter.

Grappig trouwens dat Jaron ook graag op z'n zij ligt. Yelina ligt ook nog steeds op haar zij. En dat is denk ik ook de beste manier om haar van een voorkeurshouding af te houden. Want dan wordt ze verplicht om dan weer op de ene kant te liggen en dan weer op de andere kant.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Willeke, leuk gedaan hoor, met die foto's.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hallo mamas!

Hier een beroerde nacht gehad, geen idee wat er met mijn meisje aan de hand was! Ze is om 2 uur wakker geworden en sindsdien eigenlijk niet echt meer gaan slapen.. heb van alles geprobeerd,, in slaap wiegen, flesje geven, inbakeren, buikje aaien..speentje.. maar mijn mopje bleef wat huilerig! Volgens mij had ze krampjes want ze liet de hele tijd ook scheetjes.. pff echt niet leuk om te zien hoe je kleine vergaat van de pijn.. zou de pijn dan het liefst van haar willen overnemen!
    Ik heb haar net weer even wat voeding gegeven en in ze is (eindelijk) in mijn armen in slaap gevallen! Ik verga nu onderhand wel van de hoofdpijn!(waar ik sinds de bevalling inene weer vaker last van krijg!) Ik ga nu even een beetje opruimen en dan duik ik mijn bedje maar weer even in! Hopende dat die hoofdpijn weer afzakt!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hier ook weer eens een waardeloze nacht. Tot half 2 bezig geweest en om half 5 kwam hij weer en toen was het dus gedaan met de rust.
    Om 8 uur zei mijn man blijf jij maar liggen ik ga wel met alle jongens naar beneden en toen bleek dus dat Jaron van kop tot teen onder de poep zat. Dus 5 min stonden we kinderen te badderen en was het gedaan met de zaterdagochtend rust. Nu ben ik dus erg moe moe moe.

Ik moet ook vaak aan jullie denken snachts. Wie zal er tegelijk met mij wakker zijn?

Naar he linda als je ziet dat je kindje ergens last van heeft. Zo machteloos sta je er dan in.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik denk aan helemaal niemand 's nachts :oops: ;)

20. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Bedankt dames voor de reacties over het filmpje!

gr Willeke

Deel Deze Pagina