ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Test wagen Mariss! :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat gaat lekker Pippo :D

Jildou zit op 7 uur, half 12, half 4, en dan is het nu de vraag.... Ik denk dat ik het er op waag om haar nu te laten slapen tot ze wakker wordt..

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Leuk dat het nu vaste uren zijn! ;)
    Ben eens benieuwd, op 22 jan naat CB (is geleden van 24 nov) :) Dan terug prikjes ook (2de) dat zal weer pijn doen. Nu kan de papa ook meegaan, het is pas om 17u30 ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Huh 2e prikjes dan pas? Jildou krijgt de 26e haar 3e al...

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja het bevalt wel hoor alleen ik zit met een lichte depressie heb er medicijn voor komt door alles wat er gebeurd is en de zwangerschap die niet goed ging en dingen uit verleden en door niet slapen nu al bijna 1 jaar maar komt wel goed de medicijn doen hun werk en de kleine doet het prima zit bij veel kleding al op maat 56 :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH das minder, maar fijn dat de medicijnen hun werk doen!
    Hihi Jildou heeft nooit kleinere kleding aangehad :p ! Nou ja, 50/56 is het kleinste geweest.. Maar daar was ze snel weer uit.. ;)

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij ook en hebben daar aparte zakken voor. Die kunnen we bij het kdv ophalen (waar ook het depot staat).
    Ik hang zo'n zak dus in de luieremmer. Ook hebben we een luier buiten staan dus alles wat beneden verluierd wordt of waar poep in zit gaat meteen naar buiten.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    is gewoon bij ons kdv dus als ik jaron wegbreng neem ik meteen die zakken mee.
    (wij zijn er blij mee, want wij hebben elke 14 dagen de container (otto bij jullie :) ) helemaal vol zitten dus het scheelt wel als we de luiers weg kunnen brengen.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja zo ervaar ik dat ook ja.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Komt idd vanzelf opeens een keer. dat zie je hier toch ook. Twee weken geleden gaf ik nog 2 nachtvoedingen en sliep hij in de bakerdoek en nu slaapt hij in een slaapzak en slaapt door. (het ene heeft niets met het andere te maken hoor. Toen hij ging doorslapen zijn we de bakerdoek ook maar gaan afbouwen.)

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @bengeltje: knuff meis! wat naar zeg dat je in een depressie zit. Gelukkig heb je goede medicatie. Hopelijk ben je weer snel de oude.
    Fijn dat je mannetje het zo goed doet.

\denise is ook begonnen in een maatje 50 die haar eigenlijk nog te groot was.
    nu zit ze al richting de maat 62 :)
    gaat zo snel allemaal. Ze is nu alweer 2 maanden geweest. heb vandaag te horen gekregen dat ik 5 febr weer moet werken :(
    Tis net of ben ik nog maar heel even thuis geweest. maar zit gewoon al langer dan 3 maanden thuis.

valt me wel erg tegen dat ik niks van me werk hoor!
    geen telefoontje, geen bezoekje, niet op de hoogte gebracht van iets....

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm...ik gebruik nu een slaapzakje s'nachts. dit gaat erg goed. Denise weet gewoon wanneer de pyama aankomt en de slaapzak aan dan moet ik slapen en slaapt ze de hele nacht door.
    ik wilde voor overdag wel een inbaker doek gaan kopen. Mw maait nogal met haar armen waardoor ze dus overdag bijna niet slaapt!

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Super!
    Voorraad heb je niet echt nodig hoor. Als je 2 voedingen hebt, dan heb je in principe genoeg. Als hij die drinkt, dan kolf jij weer, dus zo vul je het aan. En als je nu elke dag in de ochtend 50-100cc weet te kolven, dan gaat de voorraad rap groeien.

(hier een groeiende voorraad door het doorslapen wnat ik kolf elke ochtend 250cc af.)

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nee hoor dat vind ik niet gek. Vrouwen reageren vaak op het emotionele niveau en mannen vanuit het verstandelijke.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat rekensommetje (150cc per kilo lichaamsgewicht delen door het aantal voedingen) dat sommetje is slechts een indicatie he. meer of minder mag ook, maar dan heb je enig idee hoeveel je kunt geven. Jaron zou al veel grotere flessen mogen hebben maar drinkt ongeveer 135cc per keer.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he kersverse mama! Hier gaat het goed hoor, maar vertel jij eens, hoe bevalt het als moeder?

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik haal speciale zakken bij de creche hier in het dorp en als de zak vol is dump ik hem daar in een container.

ideaal! heb ik mijn eigen container niet vol en neem gwoon wanneer ik boodschappen doe de vieze zakken mee en lever die eerst af :)

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    de mijne staan volgende week op marktplaats. Ik heb er 2 , de pacco tot 7 kilo.

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    pacco? nog nooit van gehoord!

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007