Jenny: heb het even opgezocht maar ziet er goed uit! precies wat ik zoek! bewegingsvrijheid voor de beentjes(dus goed voor de heupjes, aangezien heupproblemen bij ons in de fam. zitten) en lekker strak voor de armpjes hoeveel vraag je ervoor
aan jou vraag ik 15 euro (excl verzenden) (ik kan ze denk ik wel voor meer verkopen via marktplaats maar ik heb er zelf ook maar 15 voor betaald.)
Sam, ik weet het, normaal gezien zou hij 2de prikjes moeten krijgen rond kerst, maar angezien ze hier niet werkten met die dagen en nogal veel kindjes zijn is het pas 22 jan. Ik vroeg het ook aan hen, maar kon niet anders.
ja bevalt wel wel wennen sindsa afgelopen maandag alleen met de kleine overdags me vriend had dus vakantie 3 weken en sinds maandag weer aan het werk wel wennen zeker omdat ik wat depresief ben de medicijn helpt wel maar het is natuurlijk niet 1 2 3 over. maar wennen soms nog gewoon dat ik denk die hebben ze hier neer gelegt die is niet van ons heel stom ben harstikke blij met hem maar gewoon bang dat iemand hem afneemt ofzo ja klink stom maar komt wel goed
Jenny, Ja weet ik.. Jildou is kleine zuipschuit, want die kan wel 200 naar binnen werken uit een fles ! Bengeltje.. Ooh heeeeel herkenbaar, ik had in het begin wel dat Jildou beneden lag te slapen in de kinderwagen, honden buiten en ik even snel boven en dacht als er nou maar niet iemand komt en haar meeneemt. Heb ik heel veel gehad de eerste kleine 3 weken.. Toen werd ze helaas weggenomen omdat ze in het zkh kwam, maar goed dat wist ik toen nog niet... Zoooo wij zijn zeeeeer blij ! Net belastingaangifte met m'n moeder ingevuld voor 2007 en we krijgen dik 2000 euro terug ! En Jildou heeft even een showtje kwebbelen weggegeven.. Nou ja, showtje, ze hield nooit meer op !
He Bengeltje, sterkte hoor! Vervelend als het toch niet helemaal lekker loopt. Al die maffe hormonen ook! Ik hoop dat je snel goed resultaat van je medicijnen hebt en nog wel van je ventje kan genieten! Gaat snel he Jootje! Ik ben al weer meer dan 2 maanden bezig! Geniet nog even lekker! Wel rot dat je niets hebt gehoord van ze! Jenny, Tom vrat inmiddels alles aan wat hij in zijn mond wist te krijgen en als wij iets aten zat hij met wijd open mond te volgen waat het heen ging en begon (nog meer) te kwijlen en smakken. Er zijn 2 stromingen 1 de allergien waarbij je liefst tot 6 mnd geen bijvoeding geeft 2 de logopedie/KNO waarbij je wel start op het moment dat ze in hun ontwikkeling daar aan toe lijken te zijn. Als je te laat zou zijn (maar dan heb je het vast over nog veel langere tijd) met het aanbieden van voeding zou de spraak/taalontwikkeling moeilijker gaan... En mijn lieve broertje heeft tot 2 jaar alleen maar eh, eheh, EHEH! BLEEEEHHH! gezegd! dit laatste met paars aanlopen en flauwvallen. Dus.... Ach en ik vind het erg aandoenlijk hoe hij zijn appel/peer dagcreme opsmeert... echt schattig!
ahhaha dat is een hele normale reactie. Mijn broer (net papa) zei ook dat hij elke keer als de bel ging dacht: ja hoor, nu gaat het gebeuren, ze komen hem halen. Het is vast een foutje. Deze (hun zoon) is niet van ons en nou moet hij terug. Sterkte met je depressie. Goed dat je medicijnen hebt!
Jootje, ja gaat echt snel.. En dan mag ik niet klagen over het vrij zijn.. Ik ben al vanaf 6 juli thuis. Dus dik halfjaar Maar goed daar zat vakantie bij en nu dus zw... Maar anders was ik deze week weer begonnen.. En wat betreft werk, ja dat was hier ook wel beetje zo. Er is wel 1 van de ene school geweest, maar toen ik dinsdag op die school kwam en m'n oude groep Jildou liet zien, wisten ze niet eens hoe ze heette, dat het uberhaubt een meisje was en wanneer ze was geboren. Had dus sterk het idee dat ze het nooit hebben verteld. Ook heeft het niet in een nieuwsbrief gestaan. Wel jammer..
We hoefden geen aangifte te doen, dan kan dat nog.. dus wel van 2007. Mannetje stond in 2006 op 0 en ik studeerde toen en heb het in 2007 teruggevraagd..Als je moet dan waren we wel te laat geweest Maar dan gaat het vaak om terugbetalen, en doordat ik dat jaar nog studeerde en al samenwoonde en niet werkte krijg ik een behoorlijk bedrag .. Maar ja, nu getrouwd in gemeenschap van goederen he .. HIHI .. Dus is het van ons samen
hoi! sorry heb een zwaar dagje op t werk achter de rug, dus even geen puf om overal op te reageren... @lindaa: gefeliciteerd meid! @sam: ik hoop dat de uitslag goed is! @bengeltje: sterkte meid, komt vast goed! @natas: mmm... raar dan dat ze op het cb zeggen dat ik daar mee mocht beginnen, ik hoorde dat vandaag ook al van iemand, dus ik wacht er even mee idd! dank je! nou ik heb vandaag bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag! ben benieuwd! en we hebben besloten om toch opnieuw bloed te laten prikken bij Milan. de fysio gaf gister aan dat ze er ook niets uit verwacht, maar ik denk dat ik me rustiger voel als we het nog eens laten doen... het sluit de ernstige dingen iig uit, dus dan kunnen we helemaal gerust zijn. morgen vroeg moeten we hiervoor naar het zkh. liefs rebbel
Succes morgen Rebbel!waarom had jij bloed laten prikken?heb ik iets gemist?hmm Jildou heeft de laatste voeding naar 11 uur denk ik verschoven.ben ik niet zo blij mee.ben bek af.lig al in bedje maar toch,wil ook wel slapen.hihi
goedemorgen meiden, @sam: ik heb de vaccinatie bmr gehad omdat ik geen antistoffen tegen rode hond had aangemaakt, nu heb ik bloed laten prikken om te kijken of dat nu wel goed is gegaan. milan slaapt nog! ik ga hem zo toch maar wakker maken voor zijn fles en dan naar het zkh. fijne dag meiden! liefs rebbel
OOOH ja Rebbel! Wist ik wel.. Was laat gisteravond ! Nou hier gekke avond/ nacht/ ochtend .. Gisteravond kwam Jildou pas om half 12... Ik was kwart voor 11 ong in slaap gevallen.. Toen kwam ze vanochtend ineens om 6 uur.. Hihi ging ze eerst mooi liggen keuvelen.. Ze heeft nu wat nieuws uitgevonden.. zo flieberen met dr lipjes. Geweldig Maar hoefde van mij niet zo om 6 uur .. Dus van mij mag ze vandaag wel gewoon om 10 uur komen dan zijn we vanavond weer normaal ook om 10 uur.. En toen kreeg ik om half 8 vanochtend een sms.. GRRR sliep net weer .. of we ook water hadden.. Geen idee, ben weer gaan slapen .. Om 20 over 8.. Nee geen water.... De scholen zijn hier ook vrij nu...
Goedemorgen allemaal! Bengeltje van harte meid, goed dat je medicijnen hebt. Hoop dat je snel weer opknapt! Mooie naam hoor, het is ook de tweede naam van onze vent Hier gaat alles goed, kleine heeft al 3 nachten aan 1 stuk door geslapen dus pa en ma zijn ook weer een beetje bijgeslapen
Goede zaak Bruidje ! Ik dacht dat Jildou overging naar 4 voedingen, maar blijkbaar niet .. Nou ja, vind het prima, maar heb ik wel liever dat ze s avonds wat eerder komt en s ochtends wat eerder Is ook handiger als ik straks weer ga werken..