Ja je knapt echt wel weer op als je zelf een paar nachten van 8 uur maakt Ach ja die voedingen.. Ik denk dat wij vanavond maar eens proberen om de kleine zijn laatste fles weg te laten (hebben we 1 1/2 maand geleden ook gedaan maar toen werd hij zoooo vroeg wakker) hij huilt iedere keer heel hard als we m wakker maken.. maar vervolgens drinkt hij wel zn fles op.. Verder komt tandje nummer 3 eraan.. nu links bovenin..
OOOh schattig Hihi hier wordt Jildou nu wakker, in plaats van huilen gaat ze nu liggen keuvelen.. Prachtig
geweldig is dat he, doet die kleine hier ook.. wij zeggen altijd dat hij aan het "partycrashen" is hahaa
Vannacht heb ik were mogen voeden. Ik móest wel want ik heb een borstontsteking én een melkblaar. Een zeer pijnlijke borst dus. Vanmorgen nog contact gehad met het VBN om weer even alle tips (die ik eigenlijk wel wist) even goed te horen. Vandaag dus elk uur voeden (handig met vanmiddag een kinderfeestje) zodat Jaron die kant goed leeg blijft drinken. Gelukkig stroomt het weer, want het zat helemaal dicht en dat deed ZEEEEER. Hopelijk word ik niet ziek, want dan wordt het wéér Ab en dat zou al de derde keer zijn sinds de bevalling.
He wat rot jenny, ik krijg al kriebels als ik het leess.. brrr... hoop voor je dat het snel beter wordt! Ja bizar he gaat wel snel, hij is nog niet door maar zie een wit puntje onder zn tandvlees zitten dus zal niet al te lang meer duren.. Tandenpoetsen gaat wel, eerst doen wij het houden we zn armpjes opzij en dan krijgt hij de borstel zelf en gaat hij lekker soppen en bijten erop hahhaa..
Ach Jenny, jakkes zeg.. Lijkt me ook erg pijnlijk.... Kan je niet makkelijker elk uur kolven? of krijg je het er daar niet mee uit?
Hmm ben ff aan het proberen om filmpje van Jildou op photobucket te krijgen.. Kunnen jullie hem ook zien ! Madam haar hoofdoptillerij
http://s118.photobucket.com/albums/o95/ ... eo0010.flv Hoop dat het zo lukt....Let niet op de kwaliteit, is met m'n mobiel gemaakt, en vreemd genoeg speelt die hem heel raar af...
leuk sam, doet ze goed! ben net weer terug uit het zkh, het prikken viel deze keer gelukkig mee! hij huilde wel wat, maar ze hadden het deze keer in een keer goed. ze hadden ook de tv aanstaan met een tekenfilmpje, dus dat gaf wel wat afleiding voor hem. nou verwachten ze dat woensdag de uitslag al binnen is en word ik gebeld door de arts! dus dat is iets sneller deze keer! maar ik hou er ook maar rekening mee dat ze het dan nog niet hebben. dus maandag mijn uitslag en woensdag die van milan.
Spannend Rebbel. Fijn dat het prikken meeviel.. Ik weet wat voor drama dat kan zijn... Het zal mij idd ook benieuwen of het er woensdag is
Haha, nou dit was nog vrij rustig, want hierna was ze zo moe en heb ik haar meteen in bed gelegd en was ze vertrokken !
hahha mannetje hier kan ook geen seconde stilliggen.. gister draaide hij 4x achter elkaar rond en lag opeens 2 meter verderop
HAha GEweldig Neej Jildou kan ook niet stilliggen. Ze had haar 3 slaapzakken nu vis, dus even zonder nu in bed. Kom ik daar net ligt ze dus al op de dekens De wasmachine staat aan. Kunnen de slapzakken op de kachel, kan ze die straks weer aan .. Jaa we hebben gelukkig weer water
had gemist dat je geen water had.. da's minder.. bevroren? Ja hij ontdekt het aardig, ben benieuwd wanneer ze gaan kruipen
Nee hele regio zonder water van 6 tot 10. De scholen zijn hier ook dicht gegaan.. Maar het is weer opgelost gelukkig
HIHI, nou mn vader belde net. Om half 1 gaat het water er weer af. Wordt de waterleiding gerepareerd.. Dus zal nu ff water pakken
hmm slapen zonder slaapzak lukt dus ook niet... Geen wonder dat mn spijkerbroeken niet meer passen.. 100x de trap op en af Nou heb dr nu ff in de box gelegd.. Zo eerst maar wandelen, moet voor half 3 weer thuis zijn ivm belafspraak..