hee we kunnen er nog op .. Nou hier een beroerde nacht gehad. Jildou vond het gisteravond nodig om gewoon langer door te slapen. kwart over 11 heb ik dr gepakt.. Toen na 1 kant verschoond, andere kant.. Ja hoor poept ze alles er ff onder.. nog een keer verschonen dus... toen van 12 tot half een lag ze te keten. Heb me rot gelachen! nou toen om half 5 was ze weer wakker. Heb ik haar medicijnen maar gegeven. Is ze weer half in slaap gevallen... maar ook steeds wat jengelig.. dus niet geslapen.. toen half 6 maar verschoond en gevoed.. en 20 over 9 alweer wakker. En ik was al bekaf en ongi geworden gisteravond.. Dus vandaag een bij elkaar veeg dagje En om t feest compleet te maken. De herder z'n neus nu open.. grrrr....en mannetje zou thuis bezig, maar werd gebeld door mn ouders, die zitten in de poeplucht Dus die is daar nu heen en zit ik hier weer fijn alleen.. sorry voor mn gezeur maar zit er even doorheen.. Ook nog van die verrotte dromen over dat Jil weer in het zkh ligt met ritmestoornissen.. Word ik ook niet vrolijk van.. zo en nu stop ik met zeuren
oh zucht ja, dat klopt. Dat was bij mijn vriendin ook zo. Mag ik vragen waarom hij daar op onderzocht wordt? Is dat alleen vanwege de vroeggeboorte of is er meer aan de hand? (Sorry dat ik niet alles onthoud hoor)
Hi Sam, Vond net dat je lekker bezig was Zeuren mag he daar zijn we voor! Fijn dat Jildou nu naar 2x p.d. medicijnen is hoor! Hoop voor je dat mannetje weer snel thuis is! Die van mij is gaan schaatsen, een toertocht op natuurijs, en ik ga de trap schilderen.... (eigen schuld hoor, ik heb afgesproken dat ze die donderdag mogen komen bekleden, dus moet nu snel de randjes verven)
Och meis, wat zwaar allemaal. Ik heb vannacht ook een vreselijk nare droom over Jaron gehad. Ik ben er al de hele dag door van slag. Ik heb hem vanmorgen een tijd bij me in bed genomen want ik kon hem echt even niet los laten. En dan zijn het bij jou verwerkingdromen, bij mij was het een op hol geslagen fantasie. Ik kan dus gelukkig denken 'het is niet waar', maar voor jou was het bittere ernst en weet je niet wat de toekomst je brengt. Weet je, terwijl ik dit zo schrijf denk ik: Sam is begonnen met verwerken. dat is pittig!
geeft niet hoor! Milan was net na de geboorte erg slap, maar dat kan door de vroeggeboorte komen. Milan bleef dat een tijdje en daarom heeft de ka toen uit voorzorg dat onderzoek laten doen, alleen is er dus iets mis gegaan. de ka vond het nu eigenlijk niet echt nodig om het opnieuw te doen omdat het nu goed gaat met hem en de reden waarschijnlijk toch de vroeggeboorte is geweest. hij en de fysio verwachten er niks uit, maar voor mn eigen gemoedsrust wilde ik het toch graag even over laten doen. liefs rebbel
Hoi hoi Even een vraagje van een bezorgde mama. Isis is deze week ziek geweest, was gisteren koorstvrij en heeft nu opeens weer 39.5 graden koorts. Komt dat wel vaker voor? Maak me een beetje zorgen, maar ze eet en drinkt nog wel goed. Groetjes v Treintje
Treintje, dan zou ik als ze nog goed eet en drinkt even afwachten. Maar wordt het erger of drinkt /eet ze minder dan wel naar ha!
Danique is deze week bijna elke nacht 2x voorbij komen fietsen. Niet fijn, zeker niet op m'n werkdagen. Ik ben aardig gewend aan de routine van elke nacht rond 04.00 voeden, maar nu om ongeveer 03.00 en 05.30 hakt erin. Zeker die laatste want voordat dan de wekker om 06.45 gaat slaap ik niet meer eigenlijk. Jootje, wat naar dat je helemaal niets van je werk hoort zeg Bengeltje, heel veel sterkte. Er komt in het begin veel op je af hè? Heel mooi allemaal en harstikke leuk, maar emotioneel wel ingrijpend. Rebbel, fijn dat het bloedprikken dit keer snel ging. Maar wat duurt het allemaal lang zeg. Au Jenny, borstontsteking! Hoop dat het elk uur aanleggen goed heeft geholpen. Dat gaat zeker snel Bruidje, al het 3de tandje! Wat een leuk filmpje Sam! Was haar goede voornemen voor 2009 om heel veel situps te gaan doen> Ontzettend fijn dat de uitslagen goed waren en heerlijk dat je nu over kan naar 2x per dag de medicijnen, gefeliciteerd! Wat naar joh, die dromen. Ik kan me voorstellen dat dat rotgevoel en die angst uit de droom de hele dag bij je blijft hangen. Het is ook veel wat je te verstouwen hebt, knuf! Treintje, heeft ze deze hele week koorts gehad? Maat 80 al Liesje, man oh man wat gaat dat snel!
haha ik las het te snel dus ik las dat Natas als goede voornemen had om sit ups te doen. Zo zo dacht ik toen. Zij wel
nog steeds online! hoi hoi! @natas: pff... dat breekt wel op ja! ik hoop voor je dat ze snel weer het goede ritme op pakt. liefs rebbel
Jaaa ! Nou om mijn 'topdag' nog even compleet te maken.. Komt m'n moeder met dr opmerking tegen mannetje, misschien heeft ze wel te weinig melk en heeft Jildou honger.... Elke keer als Jildou even een nachtje minder heeft geslapen of dagje wat huilerig dan denkt ze dat weer.. Word er niet goed van...
Ja, word er soms niet goed van.. Voel zelf heus wel wanneer ze honger heeft en ik niet meer heb .. Nou dat is zeer sporadisch voorgekomen hoor... Als Jildou om 12 uur s nachts ligt te kletsen, is dat niet omdat ze nog honger heeft hoor! Want dan laat ze wel wat anders horen..