ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Das zeker Sam! Ze zal een beetje te lang geslapen hebben gisterenavond waardoor ze nog niet moe zal geweest zijn, Jildou kan niet weten dat het nacht aan het worden is en dat papa en mama wilden gaan slapen ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    daarom!
    Heb me ook rotgelachen om haar ;) ! een verhalen dat ze had :D ! Schatje! :D

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Met jouw slagroom is helemaal niks mis Sam! :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA wil je ook wat ? :p

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Allemaal,

Irritant zeg Sam, zo'n opmerking. Jij weet echt zelf wel het beste of je kindje honger heeft of niet

Hier net de HA post weer gebeld. Isis blijft maar zo ziek en ik kan gaan pcm blijven geven. Ik wordt zo teruggebeld door de HA. Ben benieuwd.

Liefs v Treintje

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja heel irritant.. Maar goed, m'n moeder wil graag overal een reden aan geven.. Maar ja, soms is ze gewoon even zo ;) !
    Als je het niet vertrouwd idd gewoon bellen! Ben ook benieuwd!

7. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Sam, Ik had het ook hoor toen ik nog BV gaf. Als er ook maar iets mis wat met Isis dan lag het meteen daar aan (mijn moeder is de bv niet gelukt dus volgens mij was ze ervan overtuigd dat mijn bv ook niet goed was)

Maar jouw moeder is heel erg pro bv toch?

Nou ja gewoon lekker laten praten haha

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou ja heel erg pro.. Maar ze heeft ons alle 3 wel bv gegeven ja, dus zou je zeggen dat ze dan wel weet hoe het zit ;)

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, hebben ze teruggebeld? Hopelijk gaat alles beter gaan met Isis! Dikke knuffel!

Sam, hopelijk gaat Jildou mooi gaan slapen als papa en mama in bed kruipen! :)

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi,

We zijn net weer terug van de HAP met Isis. De arts wilde haar toch even zien.

Ze vond haar toch wel erg ziek en ze had ook te lang al koorts. Ook was Isis gisteren een dag koortsvrij en vandaag had ze weer koorts. Dat vond de HA niet OK.

Ze moet dus anitbiotica. Helaas ben ik extreem allergisch voor amoxicilline en Isis mag dat dus niet. Heel gezoek geweest naar iets dat ze wel mag. Gelukkig heeft de apotheker iets gevonden.

Ik ben bekaf. Ik ben de hele week bezig geweest om oppas voor mijn zieke meisje te vinden omdat ik moest werken. Nu kunnen ze me wat. Mama blijft lekker bij haar maandag.

Groetjes v Treintje

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, veel beterschap aan Isis! Groot gelijk dat je maandag bij je dochtertje blijft. Ze heeft echt haar mama dan nodig he! Ik vind dat altijd mooi om zien dat mama dan een grote steun is voor het zieke kind, toch zeker als ze wat ouder zijn ook...:)

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nou het wil niet echt opschieten met de verhuizing he! :)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nee staat wel stukje over op de index, bovenaan..

Goedemorgen trouwens.. Volgens mij heeft Jildou in sprongetje ofzo.. Het is echt drama. gisteravond om 10 uur, half 12, half 4, half 8 en nu weer.... En t is niet dat ze constant huilt hoor, ze slaapt gewoon slecht. Met als gevolg dat ze moe is en kost het drinken haar ook meer moeite en dan zet ze het op een krijsen en dan begint ze later weer met drinken..

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed dat je naar hap bent geweest Treintje..Hoop dat ze snel opknapt!

Onze hond zn neus gaat nu open, dus kan morgen naar da. Het ziet er niet uit.. :(

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goed dat je naar de hap bent geweest!
    en idd morgen lekker thuis blijven bij je kleine meisje hoor, ze heeft dan toch het liefst mama bij zich.

liefs rebbel

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: mmm... dat zou goed een sprongetje kunnen zijn ja! wat sneu voor de hond, maar gauw even naar laten kijken.

liefs rebbel

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaa, echt vreemd.. Vriendin van mij is da in opleiding, dus die heb ik ff gevraagd gister en die dacht ook aan een allergische reactie.. Als het geen weekend was, was ik gister al bij da geweest.. Maar gelukkig heeft hij er niet veel jeuk aan en hij oogt ook niet ziek. Dus morgen maar heen, want opknappen doet het niet...

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, het kan soms inderdaad irritant zijn wanneer (schoon)moeders alles beter denken te weten. Ik denk zelf dat dat komt uit een combinatie van overbezorgdheid en misschien een stukje tijd teveel over waardoor ze teveel gaan piekeren. Daar hebben we zelf geen tijd voor. :) ;)

Mannetje merkt aan zijn moeder dat ze veel bezorgder is om haar kleindochter dan dat ze vroeger over haar eigen kinderen was.

Neem nou de afgelopen week, dinsdag was de gevoelstemperatuur inderdaad vrij laag, woensdag was het al weer redelijk dooi.

Oma ging met kleindochter wandelen toen ik met Yelina aan het zwemmen was, zag ik tot m'n verbazing toen ze terugkwamen van wandelen, dat ze Alyssa onder haar winterjas ook nog eens een bodywarmer had aangetrokken. ('want het was gisteren zo koud').

En Alyssa is een kind dat het snel warm heeft en daardoor uitslag krijgt. Niet doen dus bij haar. Alleen omdat ze het zelf zo koud heeft (wat ze overigens ontkent) krijgt Alyssa dubbele jassen aan.

En ik krijg haar maar niet aan het verstand dat ze dat soort dingen niet moet doen. Geen das en muts wanneer het nog dik over de 10 graden is, anders heb je er niks meer aan wanneer het echt koud wordt.

Niet steeds zeggen dat het zo koud is als het geen 18 graden meer is, niet steeds zeggen wanneer het kind een keertje hoest of niest, ach meisje, ben je zo verkouden? Iedereen mag dat uiteraard anders zien, maar in onze beleving kweek je daar juist kinderen mee die het snel koud hebben en die snel vervelend gaan doen als ze maar een heel klein beetje verkouden zijn. Dat is tenminste wat we om ons heen hebben gezien.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez.. Precies hetzelfde verhaal hier.. Mijn moeder is ook veel bezorgder dan bij ons..
    En hoe herkenbaar met dat warm.. Mijn moeder stuurt zowat mijn vader elke ochtend (hij wil het zelf ook wel hoor ;) ) om de honden uit te laten zodat ik er niet met Jildou zo vroeg uit hoef in de kou :p .. Maar goed, s middags is het ook nog koud, nou ze gaat lekker mee in de wagen hoor. Lekkere jas aan, wantjes, muts op, deken over en die blijft wel warm hoor ;) ... Maar zij had het liefst volgens mij dat we er nu niet met haar uit gaan.. Nou dat doen we dus lekker wel ;)

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, da's minder dat je er nu weer vaker uitmoet voor Danique. Ik hoop dat ze snel haar ritme terugvindt van maar 1x per nacht of misschien zelfs 's nachts helemaal niet meer.

Bruidje, al weer een derde tandje.

Liesje, tjee, Rihanna al weer aan maatje 80. Wat gaat dat hard met haar meid.

Rebbel, ik kan me goed voorstellen dat het liever toch graag onderzocht hebt.

Jenny, hopelijk gaat het met jou ook weer beter.

Hier gaat alles verder lekker. Yelina is aan de fruithap en dat vindt ze lekker en ze krijgt daarnaast nog maar 4 flessen van op dit moment 180 cc melk.

Deel Deze Pagina