Sam, zelf wandel ik momenteel inderdaad ook niet veel met Yelina. Niet zozeer vanwege de kou, maar het is niet altijd even praktisch om in een buitengebied zonder voetpaden met 2 kinderen en 2 grote honden te wandelen. Dat is zonder honden al uitdaging genoeg. En als ik al wandel met de honden moet ik het in tweeën splitsen, eerst met de ene hond en dan met de andere en ik merk aan Alyssa dat ze met 1 hond wandelen heel erg leuk vindt, maar met de andere hond wordt ze vervelend en kan ik haar uiteindelijk gaan dragen. Ook niet erg praktisch met hond en wandelwagen erbij. Dus vaak laat ik ze maar even snel plassen zonder dat de kinderen erbij zijn en gaat mannetje met ze wandelen als hij thuiskomt. Da's niet zozeer uit gemakszucht, maar meer omdat ik daar momenteel ook niet altijd de energie voor heb om het op die manier te doen.
Neej dat is logisch inderdaad Inez.. Ik heb hier niet heel veel andere keus. Mannetje gaat om 5 uur weg, dus kan hij ze niet lang uitlaten. En komt pas 5 uur thuis.. Maar als het niet lukt dan is er altijd wel een oplossing te vinden. Ik heb het geluk dat jut en jul redelijk goed luisteren en iig vertrouwd zijn en veel loslopen. En hier zijn wel veel paden waar de kinderwagen fatsoenlijk overheen kan rijden !
zij heeft heel anders bv gegeven he. Er is nu veel meer kennis rondom de bv. Zij heeft waarschijnlijk strak om de 3 uur gevoed. Kind ligt in bed, en laat maar huilen. Want zo moest onze generatie groot worden.
Fijn dat er actie is ondernomen. Hopelijk gaat het met deze ab wel goed en komen er geen allergische reacties. Krijgt Isis nu die amoxiciline niet omdat zij dan een verhoogde kans heeft dat zij ook allergisch daarvoor is?
Hmm geen idee.. Ach het is me wel goed.. Jil slaapt al 1,5 uur .. En ik ga nu ook even liggen, want er komt hier weer hoofdpijn omhoog..
gelukkig verhuizen we (als het goed is) niet te vaak in ons leven. Succes! Je krijgt er straks wel een mooi stulpje voor terug. probeer dat doel voor ogen te houden, maar tussendoor even mopperen mag altijd.
goedemiddag, @treintje: beterschap met je meisje. Hoop dat ze snel opknapt en de kuur aanslaat zonder allergische reacties. euhm las verder iets over bezorgde opa's en oma's valt hier reuze mee ben zelf bezorgder geloof ik @jenny: kan ik de pacco van je overkopen?
zo meteen weer lekker schaatsen Opa en oma passen zolang even op! inderdaad die verhuizing hier schiet niet op! oww en ik was vanmorgen zo blij: eindelijk weer een kilo lichter! nu nog 9 te gaan. en vandaag weer een bv vervangen door fv. geef nu alleen s'morgens en voor de nacht nog bv en wil dit proberen zo te houden.
Vannacht kwam Danique weer 1x, rond haar vertrouwde tijd om 04.30, dus laten we hopen dat dit zo blijft. Verder heb ik te melden dat ik denk dat er tandjes aan de oppervlakte schemeren. Ik moet nog es goed kijken, want ik meen dit te zien in haar bovenkaak maar nog niet onder. Treintje, groot gelijk dat je morgen lekker bij je zieke meisje thuis blijft. Heel veel beterschap voor Isis. Wat kan je dan snel in een circeltje komen hè Sam : meer huilen - moe - daardoor slechter drinken - nog meer huilen - nog vermoeider - nog slechter drinken. Hoop dat het circeltje weer snel de andere kant op gaat, gelukkig gaat dat vaak ook rap. Ben benieuwd wat je hond aan z'n neus heeft, succes morgen bij de DA. Hihihi, ik heb idd geen slagroom in m'n BV. En dat terwijl ik de laatste tijd wel veel slagroom heb gegeten Hier ook een oma die zich meer zorgen maakt om haar kleinkind dan ze volgens mij ooit met haar kinderen heeft gedaan. Maar gelukkig (nog) niet op een irritante manier. En aangezien het met mijn moeder geestelijk gezien niet goed gaat (alzheimer achtige klachten) krijgt ze met sommige dingen van mij ook meer ruimte dan ik anders wellicht gedaan zou hebben. Hahaha Jenny, ik denk dat je mij al wel goed genoeg kent om te weten dat het woord "situps" bij mij een scheldwoord is
Ja, dat heb ik geprobeerd. Dan probeert mevrouw met een paars aangelopen gezicht haar handjes te bevrijden zodat ze deze in haar mond kan stoppen. Aangezien dit dus niet lukt, wordt het brullen. Geen succes dus...
Even snel tussendoor, want mevrouw kan elk moment wakker worden. Dus ik kan helaas niet op alles reageren. Hier ook een oma die lekker bezorgt is. Maar dat was ze over mij en mijn broertje ook altijd, dus daar is niet heel erg veel veranderd. Ik hoop alleen dat ze wel mijn regels volgt als ik over een week (ahhhh!) weer ga werken. Maargoed, ik zal daar maar op moeten vertrouwen. Voor aankleden met naar buiten gaan, houd ik altijd de regel dat ik haar hetzelfde aangeef als ikzelf. Alleen dan altijd nog een lekker warm mutsje en een warme deken in de wandelwagen. Dan moet ze het warm genoeg hebben. Ook geef ik haar een mallotje onder haar broekje, dan heeft ze in ieder geval geen koude beentjes.
Trouwens vrijdag voor de zekerheid maar een zwangerschaptest gedaan. Ik dacht niet echt dat ik zwanger ben, maar ik wil weer met de pil (Cerazette, kan bij bv) beginnen, dus ik wilde het zeker weten. Mannetje was blij, want het was dus inderdaad maar 1 streepje. Toch was ik een beetje teleurgesteld. Maar gelukkig kon mannetje het wel begrijpen. Deze keer had hij een betere reactie dan de vorige keer. Maar helaas is zijn standpunt van 1 kind nog steeds ongewijzigd...