Jildou is al bijna een uur verschrikkelijk aan het krijsen.. Net 2 dikke scheten en broek vol, met verschonen even stil en nu begint ze weer... Pfff En slapen heeft ze vanavond ook alleen maar gedaan van 7 tot 20 voor 8..
Hmm dat kunnen we ook nog doen, maar is nu nog niet handig want t bed moet makkelijk te verschuiven zijn omdat ze nog bij ons op de kamer slaapt en daar staat ie voor onze kledingkast
Jildou zal wat oververmoeid zijn, waardoor ze slecht inslaapt vandaag...ofwel wil ze gewoon bij je zijn Sam
Nou weet niet.. Heb nu eerder het idee dat ze ergens last van heeft. Het is dat ik zelf gehoord heb dat het haar hart niet was, anders wist ik bijna zeker dat ze er 1 had.. Maar goed. dat is het niet , kapot is ze zeker.. ben benieuwd wat voor nacht dit gaat worden.
goedemorgen meiden, fijne dag allemaal, ik moet werken dus tot vanavond! ík ben trouwens begonnen met lijnen, gister goed vol gehouden om niet te snoepen, hoop dat het vandaag weer gaat lukken! @sam: succes bij de arbo! liefs rebbel
Rebbel Goedzo meid.zet hem op! nou wonderbaarlijk genoeg heeft Jildou tot 7 uur door geslapen!alleen had ik gisteravond een nieuw probleem.ik had gekolfd omdat ze zo moe was.gelukkig niet heel veel want ineens wilde ze de fles niet meer.zal vandaag maar weer poging doen.ben benieuwd en anders heb ik een probleem.nou ja.eerst maar zien.
Hi Dames, Jullie hebben even niets van mij gehoord en het gaat me ook even niet lukken. Als ik mijn eigen laptop terug heb kom ik weer eens langs! Hier alles goed! Sterre heeft de eerste prikjes overleefd En ook de rest van de fam gaat helemaal goed. En morgen is mijn eerste werkdag! Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Jooze
goedemorgen dames! heb niet bijgelezen hier wel een aardige nacht gehad maar ben nog steeds zo moe! *zucht* oh ja slecht nieuwtje: drugsverslaafde neef is weer terug van weggeweest! hij hield zich niet aan de regels in die kliniek en is er gisteren op betrapt dat hij cannabis in het bezit had! hij is er dus linea recta uitgekickt! komt hij bij mijn opa aan, en probeerde mijn opa goed voor te liegen over hoe en wat er dan zogenaamd volgens hem in de kliniek gebeurt is! mijn opa had van te voren al een telefoontje gehad dus die wist al hoe de vork in de steel zat! mijn opa is dit keer voor zichzelf opgekomen en zei hoe en wat er gebeurd is intereseert me niet, ik heb je genoeg kansen gegevn en je verprutst ze elke weer nu zoek je het maar uit, en je zal een ander onderkomen moeten zoeken! vind ik heel flink van hem!
Goedemorgen allemaal, Wat goed van je opa Linda, dat zal m vast veel moeite hebben gekost.. Succes Rebbel, moet er veel af? Hier weer 3x eruit vannacht... beetje jammer
@bruidje ja dat denk ik ook wel eigenlijk! maar hij zal wel goed beseft hebben dat hij niet zijn leven voor hem wil geven! en niet weer in het zkh wil komen! wat minder dat je er 3x uit moest vannacht meid!hopelijk vannacht beter!
hoi dames, Sam, succes bij de arbo vandaag! Bruidje balen dat je er weer zo vaak uit moet. Hier doet Rihanna het op het moment hartstikke goed, ze heeft gisteren de fles om 21 uur gehad en ik moest haar vanmorgen om 7.20 wakker maken dus ik kan evt de fles ook nog verder gaan vervroegen! en ze dronk vanmorgen voor de verandering weer eens een fles van 210/7 leeg
Lekker Liesje ! Klinkt helemaal goed! Bedankt voor de succeswensen! Durf het nog niet te zeggen, maar heb Jildou net in bed gelegd en zowaar.....
Goedemorgen Liesje.. Lekker zeg dat Rihanna zo goed slaapt. Hier op zich ook wel alleen nu weer 2 nachtjes niet.. blijft toch altijd wel een beetje.. Het is nog nooit bv 3 weken achter elkaar helemaal goed gegaan.. Ik overleef het wel Waarom zou je haar fles dan nog vroeger willen geven? Wil je dat ze van 8 tot 7 gaat slapen of zo?
ik zou de fles nog wat vroeger willen geven omdat ze 's morgens als ik haar wakker maak gewoon nog erg moe is en ik denk dat ze slaap te kort komt, want voor de laatste fles ligt ze al in bed en ik vind het zo rot voor haar om haar wakker te maken als ze net goed en wel diep in slaap is