ja, maar ik ga dr nu wel wakker maken, anders zit ik straks met een hongerig kind .. En het is haar tijd op zich over een kwartiertje ook..
hier last van giga rammelende eierstokken na een bezoekje van mijn 31 weken zwangere collega! ik wil ook!
Dat ken ik hoor Sam, Ik vodn het zo fijn om thuis te zijn met Isis, maar enkel omdat ik wist dat ik ook weer aan het werk zou gaan. Nu ik weer werk, merk ik dat ik dat ook echt nodig heb
Hihi herkenbaar Liese Nou dat hoefde ik niet te doen, ik stond net bij haar toen ze zelf wakker werd Ze voelt me aankomen
Ja precies, ben mn paardje al kwijt, en ik ben gewoon niet een thuiszitter. En hoeft echt niet hele dagen, maar een paar uurtjes in de week lijkt me niet verkeerd.. ooh sorry: LiesJe, mn J zit een roze muisje onder en blijft wel eens hangen
Spannend Liesje, Noui dan is vriendlief tenminste ook uitgepraat. Eierstokken rammelen hier ook. Heb een mega duidelijke eisprong vandaag. Vind het helemaal jammer om daar geen gebruik van te maken. Haha Wat zitten vrouwen toch raar in elkaar
1. Wil eerst eens een jaar niet zwanger zijn 2. Wil na tweede kindje weer een half jaar vrij zijn en denk dat werkgever dat wel heel vervelend zou vinden als dat zo kort op elkaar zou zijn. Maar komend najaar gaat deze dame haar echtgenoot helemaal gek zeuren om nummer twee
HAHA oke duidelijk Nee ik zou in de kerstvakantie maar toen was de bak te hard.. Misschien komend weekend ofzo.
Trouwens ik ben aan het afkicken Heb in 3 maanden tijd nog nooit zo weinig kaartjes gekregen.. Eerst geb.kaartjes, toen sterktekaartjes en beterschapskaartjes en toen kerstkaartjes
hahaha Sam... Ik heb net brood, smeerkaas, leverpastei etc.. gekocht voor de kleine.. morgen proberen..