Rebbel, Milan zal verschoten zijn, maar als ze wat groter zijn zal hij nog wel vallen, als ze beginnen te stappen!
Goedemorgen allemaal! He wat balen Liesje.. en idd koop gelijk die test maar Leuk he Rebbel als ze gaan draaien, hier doet hij het ook al ruim 1 1/2 maand echt grappig.. beide kanten op.. soms ligt hij opeens 2 meter verderop.. Probeert nu te kruipen maar komt nog niet vooruit wat leidt tot frustatie hahaha Ik weet het ook niet met dat eten Jenny lastig hoor, die sausjes inderdaad had ik ook gehoord dus dat maar niet doen.. ik moet morgen naar het cb dan zal ik het even vragen.. Kleine ligt hier al 1 1/2 uur te slapen gebeurt nooit.. wel lekker kan ik even het huis aan kant maken..
Hi Dames, Ik kom even klagen dat ik heel zielig ben! gisterochtend met 39 graden wakker geworden, en vandaag met 40 graden wakker geworden en de ha weet niet wat het is (wat ook welweer goed is, het is dus geen longonsteking, geen keelontsteking etc). Maar ik voel me er knap beroerd onder en dan heeft de kleine ook nog ontstoken oogjes..... Verder ook goed nieuws, ik ga per 1 februari werken!
Ja dat is wel lekker, maar ik moet zeggen dat als ze bellen en je ziek bent, je niet echt staat te springen van enthousiasme.....
Heeft je man idd last? Ik heb er vaak last van maar mijn man nog nooit. Wat krijgen de mannen er voor trouwens? (en wat is je opmerking in relatie tot zwanger zijn? Heb jij alleen schimmels tijdens de zwangerschap? Ik heb ze wel sinds ik zwanger geweest ben. Voorheen nooit, maar sinds de zwangerschap van timo is het bij een beetje verminderde weerstand weer raak. Nu slik ik probiotica en valt het mee.)
mannetje heeft ook last idd, jeuk en roodheid ik neem aan dat de ha hetzelfde voorschrijft voor hem, een zalfje ik heb tijdens de zw. geen last gehad van een schimmelinfectie, dit is de 1e keer dat ik het heb, dus dat is het niet dat ik denk dat ik zwanger ben
Zo ben ik ook weer.. Kwam vriendin langs ! Mone beterschap meid! En gefeliciteerd met je baan! Ik zal ff wasje ophangen en daarna even eten !
je man krijgt denk ik andere zalf hoor, althans dat basseer ik op de naam van de zalf die de vrouwen krijgen
HAHA wat is die naam dan Jenny? ben nu wel benieuwd ! Zal ff hier stofuzigen en dweilen.. is dat ook maar weer gebeurd !