goedemorgen dames, hier weer een goede nacht achter de rug heb gisteren bij de apotheek receptjes opgehaald, mannetje heeft creme gekregen en ik ook maar dat is wel creme wat ik met een inbrenghuls binnen in moet spuiten en dat gewoon 14 dagen lang.... getver!
Hmm vervelend zeg ! Bakkes.. Hier ook goede nacht achter de rug. Vannacht nog 1x om 5 uur medicijnen en vanaf zaterdag stappen we over op 2 keer (als de sotalol klaar is bij de apotheek morgen per dag...
mooi zeg Sam! ja ik ben er ook niet weg van om wat in mijn binnenste te spuiten wat creme betreft nou we hebben allebei sinds gisteren minder last dus als het nou weer opspeelt dan gaan we allebei toch de kuur doen ik wou dat ik het net zo makkelijk als mannetje had...alleen aan de buitenkant smeren aan de binnenkant heb ik ook helemaal geen last, alleen de buitenkant
dat hoop ik ook, gelukkig mag je tijdens de kuur nog wel sex hebben... mannetje zei gister ook al, van je mag dan vast ook geen sex hebben he...stond nergens dat het niet mocht dus.....
dat zou wat zijn...2 weken zonder seks ivm de kuur en dan moet ik ongi worden dus weer een week niks.... nee dat is niks hoor
hahahahaha nou sam kunnen wij elkaar denk ik de handen schudden ben ook niet zo sekserig hahahaha Zo hier weer erg vlotjes vandaag! hoef n alleen nog te dweilen en dan heb ik in principe alles klaar! dan alleen nog maar ff de was ophangen! verder hou ik er een heerlijk luierdagje aan over!