Jeetje Pippo, dat is idd wel veel! Ik zou er ook iets van zeggen.. Mijn mannetje zegt ook niet gauw iets.. Ik ben hier degene met de klep open ! Ben benieuwd Liesje!
hahaha zo te lezen hebben mannen wat meer lichamelijk "gemak" maar wij vrouwen hebben het haar op de tanden!
Ik was er op dat moment niet (bij telefoon) maar vind het niet mooi van huisbaas... Liesje, weet mannetje ervan?
Zo is dat ! Mondje open Heb net m'n werkgever gebeld .. Heb er stiekem wel weer zin in.. Ooh en m'n dochter is een slaapkop .. Ligt sinds 8 uur alweer te slapen.. En word gek van m'n borsten.. stuwing en TSR.. Rotgevoel
Jeetje Pippo, dat is wel heel druk voor zo'n kleintje. Kan je anders niet vluchten? Mischien naar je (schoon)ouders waar Geno lekker rustig kan slapen. Ik neem aan dat die mensen zo wie zo komen, dan ben je er wel lekker vanaf.
Ja dat mag. Ik zou dus de hele dag met de baby ergens naar toe gaan. Naar familie of vrienden ofzo. Succes
Kan ik geloven Liesje! Ik ga boodschappen doen met ons ventje en daarna naar zus...(zaterdag he)als al die mensen ze zijn.
Ik snap t wel Pippo.. Hmm ik ga zo ff bellen naar Jildou haar gastouder. Ff vragen of ze morgenochtend op wil passen.. Ga ik even naar de kapper
oh lekker Sam, ga je nog wat speciaals doen of alleen knippen? ik heb Rihanna meegenomen naar de kapper...ging prima
Zeer weinig Liesje... Nou wil t eigenlijk wel wat korter maar durf niet zo goed.. Gaat r ff om dat jil even bij haar went.. Anders had ze ook wel meegekund
gewoon doen meid, bevalt het niet dan groeit het vanzelf wel weer aan zit er zelf ook aan te denken om het weer wat korter te knippen, is toch een stuk makkelijker 's morgens