hoi meiden! een dag geen tijd gehad en kan het dan echt niet bijhouden hoor! we gaan zo babyzwemmen dus tot strakkies! probeer dan even terug te lezen! liefs rebbel
Goedemorgen iedereen! haha rebbel zo is het super rustig en zo wordt er tig paginas gekletst! veel plezier met zwemmen! Michelle heeft gister haar eerste danoontje gehad! ze vond het heeeerrlijk en smakte naar meer! eerst keek ze zo van argh vies koud wat meot ik ermee?! maar toen ze de smaak eenmaal te pakken had.. smulde ze ervan! mijn eerste danoontje is overigens nu 1.00 bij c1000!
Lekker Rebbel!Veel plezier.. Lindaa, ja was wel leuk even weer, maar kon wel merken dat de spieren ver te zoeken zijn, voelde me net een plumpudding Ff vraagje. Hebben jullie wel eens dat je beeb s ochtends (na doorslaapnacht) een niet hele natte luier hebben, wel nat maar geen zware? Had Jildou vanochtend, vervolgens plaste ze nog wel ff alles eronder
Goedemorgen! Ja hij zit al in de kinderstoel. Al vanaf 5 maanden.. maar ik heb de Chico Polly die kun je bijvoorbeeld ook in ligstand of half ligstand zetten
Goedemorgen dames, Jenny, ik blijf gewoon mijn voedingen geven maar hij krijgt wat extra's Wij heb een triptrap stoel, en daar mogen ze pas in als ze zelfstandig kunnen zitten, dus voorlopig zit Pieter op tafel in de wipstoel (toch makkelijk zo'n eerste ) En Pieter wordt al steeds sterker, hij gaat nu achteruit over het kleed en kan zich draaien, enige frustratie is dat ie vooruit wil.....
Ja precies. Dat heeft Jildou ook wel vaak.. Gister 5 zware plasluiers gehad dus zal wel goed zijn.. Ooit ben je natuurlijk uitgepist
hahaha die van mij lijkt nooit uitgeplast Hier zit hij al stevig dus dat is makkelijk, maar dan nog had hij in de kinderstoel gemogen van ons.. Er zit een soort bakje op wat je in 3 standen kan zetten. Rechtop, half liggend, helemaal liggend voor de allerkleinsten.. Ideaal!
hahahahahahahha sam een plumpudding! hier heeft chelle juist wel een superzware plasluier in de ochtend!
denk niet dta jij je zorgen moet maken hoor sam! aangezien zij overdag haar plasluiers wel teruggeeft aan je! en ze drinkt toch ook goed?
Hier ook telkens een zware plasluier, maar das sinds een 1,5week, ervoor was die gewoon. Ik zou me geen zorgen maken Sam, ze plast overdag goed... Wie weet is ze al aan blaastraining aan het doen?