ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    juist

ik ga even een fruit hap doen en daarna wat in huis

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is goed. Ik ga ook ff wat doen. Straks naar de kapper ;) !

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel plezier bij de kapper Sam!

Liesje, misschien wel teleurgetsteld in je binnenste, maar het is zoals je zegt, blij voor ventje, en je zal zien, binnenkort gaan jullie er weer voor! ;)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dit kon ik jullie echt niet onthouden....

Rihanna's eerste keer in haar eigen stoel!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@liesje: toch wel fijner idd als jullie er samen achter staan! kotm vast goed! ;)

@jenny: ik heb een bumbo stoeltje besteld, op aanraden van de fysio, hier kan je kindje zelf in zitten vanaf het moment dat hij/zij zelf het hoofdje op kan houden. www.bumbositter.nl

@inez: gefeliciteerd!!

ff ego hoor!
    we zijn net naar het babyzwemmen geweest en het was zooo leuk!
    Milan vond het echt geweldig! lekker spetteren in het water en zelfs kopje onder geweest! vond het eng om dat te doen, maar het ging goed! volgende week gaan we weer!

liefs rebbel

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Stiekem misschien wel een beetje jammer Liesje maar wel beter toch..

Ik heb die bumbo ook besteld zag alleen dat het tot 10 kilo gaat.. zou dat echt uitmaken?

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Leuk Rebbel ik ga over een paar maanden pas babyzwemmen.. Ben zo bang dat hij weer verkouden wordt gaat net zo goed nu.. even wachten tot maart tot die kou een beetje weg is

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
  9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach ja bruidje, ik merk aan mezelf dat ik niet echt teleurgesteld ben dus het is wel goed zo en net wat ik zeg ik wil dat we er met z'n tweeen voor gaan en niet ik in m'n eentje, dan is voor mij de lol eraf hoor

ja ik heb het direct geprobeerd en het ging aardig, ze zakt nog een beetje naar de zijkant maar het valt me niet tegen...deze foto heb ik ook naar mannetje gestuurd.
    hij is soms te bang om wat te proberen dus doe ik dat maar als ie er niet is

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @liesje: leuke foto! :D

@bruidje: echt? op de site waar ik m heb besteld staat tot 14 maanden...

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daar ben ik dus ook bang voor, Rihanna is net goed en wel van die akelige verkoudheid af maar ik wil het ook zo graag proberen
    toch nog maar even wachten

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje rebbel!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja ja, er is er 1 jarig. Bedankt voor de felicitaties!

Vanochtend een paar buurvrouwen op de koffie gehad, mannetje is vanmiddag vrij en verder krijgen we de visite zondagmiddag.
    Dus straks een lekker rustig dagje met ons vieren. Heerlijk!

Mone, ik zou inderdaad ook niet direct in de stress schieten omdat de kleine man even wat minder hard groeit. Hij volgt nu verder een mooie lijn en is zeker niet te klein.
    En zolang hij nog lekker tevreden is tussen de voedingen door ... zou ik denk ik toch nog even een paar weekjes wachten met de vaste voeding.

Liesje, dat zou wel wat zijn geweest als je weer zwanger zou blijken. Mooi voor jou, minder voor je mannetje, maar goed, hij is er zelf ook bijgeweest, dus wat dat betreft mag hij niet klagen als je wel zwanger zou zijn. (ook al ben je aan de pil).
    Wat zit Rihanna al stevig in haar stoel zeg!

Rebbel, leuk he? Dat babyzwemmen. Wij zijn woensdag ook weer geweest. Oma met Alyssa en ikzelf met Yelina. Vorige week had Yelina het wat minder naar haar zin met zwemmen, nu vond ze het wel leuk, behalve toen ze op haar buik op een matje moest liggen. Toen brulde ze het even uit.

Sam, lekker hoor, weer even paardrijden. Smaakte het naar meer? Of kun je je voorlopig nog wel even bedwingen.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez... smaakte naar meer .. Maar voel nu mn liezen al ;)

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bij mij ook Rebbel maar er staat ook bij (kleine lettertjes) van 4-10 kilo. Heb m dezelfde site besteld

Je hebt gelijk Liesje, het zijn dingen waar je beide achter moet staan.. Ik ga hier alvast stoppen met de pil. Mn cyclus is echt verschrikkelijk.. continue dwars door de pil heen ongi etc.. dus ga nu komende maanden niets gebruiken en dan even kijken of alles weer op orde komt..

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja daarom wil niet dat hij nog een keer keelontsteking krijgt..

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat extra's zou ik dus zelf gaan geven niet vanuit de vriezer.
    Als je 2 dagen extra aanlegt dan heb je op de 3e dag al extra melk.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ideaal ja. Wij hebben de tiamo dus dat gaat niet lukken. Nu zitten de jongens er nog op (mee groei stoel). Dus ik kan er wel eentje eens ombouwen (tafelblad erop maken) en de stoelverkleiner erin zetten en eens zien hoe hij het dan doet. Hij kan absoluut nog niet los zitten maar begint er wel een beetje mee. Maar dan hangt hij heel snel voorover en dat lijkt me zo slecht voor de heupen. Maar goed, we kunnen eens kijken, in de stoel zit dat natuurlijk anders dan gewoon op een kleedje.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wij verschonen snachts niet dus tja, als hij dan wel drinkt dan is de luier in de ochtend wel top zwaar ja.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat leuk een meisje erbij. Van harte. Leuk zo'n vriendinnetje voor je eigen manneke.

Deel Deze Pagina