des te ouder des te gekker volgens mij.... mijn vader is de 5de van het gezin, en m'n oma heeft hem eens doodleuk verteld, dat als het aan haar had gelegen het er zeker bij 4 was gebleven....
Zoo das lullig! Nou ze vindt het helemaal niet boeiend.. Ook niet dat haar kinderen destijds kinderen kregen etc.. vreemde troela
Zoals ik zei.. is niet dat ik bot wil zijn, is echt zo en is altijd al zo geweest. Het is omdat ze toen de pil nog niet hadden en haar man kinderen wilde maar anders.. was ik er iig niet geweest
zoo hier een heerlijke chocolade taart met glazuur en decoratie crispies gemaakt! kan niet wachten totdat hij afgekoeld is!
hier net even alle fotofilmpjes terug gekeken van de zwangerschap en de geboorte.. en wat denk je? tranen met tuiten hier!
jaa dat is echt vreselijk, je ziet dan ineens hoe veel ze gegroeid is, en dan de hele tijd de vraag van tsjee waar is de tijd gebleven!? ook vooral omdat je ziet dat ze steeds zelfstandiger beginnen te worden en al veel dingen kunnen! door dat filmpje miste ik gelijk mijn zwangerschap ook weer even haha!
Zeeeeeeer herkenbaar Lindaaa! En ik heb dat ook nog eens bij foto's/ film van de kraamweken. De eerste 3 kraamweken weet ik gewoon niets meer van door ons zkh avontuur...
nee baal ik echt van. Hoort bijzonder te zijn...En ik weet de helft niet meer.. Nou ja, wie weet komt t wat terug..
Ja idd! ik snap je helemaal.. eerste kindje alles nieuw, moet mooi zijn en hele mooie herinneringen aan izjn (tranentrekkend!) en doordat jil in het zkh veel doorbracht is dat "mooie" verzet na later dat ze thuis was! tuurlijk in zkh heb je ook veel herinneringen, maar dat is toch heel anders!tuurlijk snap dat je daar knap lullig onder voelt!
ben hier druk bezig met bewerken van foto's, zodat ik ze eindelijk kan laten afdrukken voor in het album. als je die foto's van de net na de geboorte ziet is ze nu toch alweer aardig "groot". hier geen tranen bij het bekijken, maar wel een goed gevoel en een leuke gedachte over de bevalling