hoi meiden, milan ligt nog te slapen, hij moet zo eten en daarna gaat mama even heerlijk in bad! vanavond gaat mn mannetje met vrienden op stap en de meiden komen hier gezellig borrelen! @jenny: werk ze vanavond! liefs rebbel
Hi dames, hier nog altijd koorts, en aangezien het nu toch lang duurt hebben we om 18u een afspraak in het zh...
Och Mone, beterschap! Hier een heerlijke werkavond gehad. De mensen waren zo blij dat ik er weer was. Ze bleven maar komen met vragen, dingetjes die ze wilde laten zien, dingen die ze wilde vertellen en natuurlijk maar vragen na de baby (loopt ie al, vroeg er eentje hahaha, maar goed, ter compensatie vroeg er ook eentje of de baby uit de buik was. Heerlijk. Het zijn dus volwassen verst. gehandicapten die functioneren tussen 3-8 jaar.) Morgenvroeg mag ik weer!
Geen idee eigenlijk want ik was dus niet thuis met eten ik heb wel gistermiddag even snel gepast en een foto geschoten, maar profijt heb ik er nog niet van. Hij heeft wel de neiging om helemaal opzij te zakken, dus echt ideaal is het nog niet, maar wel beter dan op schoot wanneer wij eten. ik zal eens even die foto opzoeken
Ja, ik denk persoonlijk dat het nog wat te vroeg is, maar kussentjes aan elke kant plaatsen, dan zit hij mooi recht!
hum er zat geen goede foto tussen, ben nogal kieskeurig, dus die shoot doen we morgenavond als we echt gaan eten even overnieuw. (inderdaad met een opgerolde handdoek zal hij wel beter blijven zitten. het gaat ook maar om een kwartiertje per dag he. De rest van de maaltijden zit hij wel in de wipstoel of box. Wel vond ik deze, vandaag genomen. Echt een giller! wel herkenbaar denk ik.
Heb het trouwens nog even opgezocht, maar het is niet de allergie, maar sinaasappels, mandarijnen en kiwis kunnen darmkrampjes veroorzaken en faxerend werken. Sorry voor foute info
Hallo allemaal Ik heb het maar gewoon weer eens opgezocht en op de site van voedingscentrum staat het als volgt: Het ene voedingsmiddel geeft meer risico op voedselallergie dan een ander. Het gaat hierbij om de volgende voedingsmiddelen: melk, ei, soja, vis, schaal- en schelpdieren, noten, pindas en zaden en pitten. Het advies luidt om deze niet te vroeg te introduceren. Sterk allergene voedingsmiddelen kunnen als volgt geïntroduceerd worden: 1. vanaf 6 maanden: tarwe 2. vanaf 9 maanden: koemelk (tenzij daarvoor allergie bestaat), alle vissoorten, pitten, zaden en soja 3. vanaf 12 maanden: ei, schaal- en schelpdieren, noten en pindas Sommige voedingsmiddelen die niet tot de sterk allergene voedingsmiddelen behoren, kunnen soortgelijke klachten geven als voedselallergie. Het gaat hierbij om aardbei, kiwi, tomaat, varkensvlees, citrusfruit, chocola en verschillende specerijen. Het is aan te raden deze voedingsmiddelen niet als eerste te introduceren maar eerst andere soorten fruit, groente, vlees en dergelijke te introduceren. Alle andere voedingsmiddelen kunnen vanaf 6 maanden geïntroduceerd worden. De volgorde waarin dit gebeurt is niet belangrijk. Haha Luna herkenbaar hoor! Leuk trouwens dat ze zo leuk reageerde op je groep! Mone beterschap, klinkt niet lekker! Hier verder alles OK, ventje is in opperbest humeur en schatert de hele dag! wel een hele drukke week gehad, ben blij dat het komende week wer wat normaal is