Hai allemaal! (ja ja, ik klets soms ook nog mee ) Heb extra gewerkt deze week, dus druk. Ik zit niet lekker op m'n werk, een gedwongen verhuizing naar een ander secretariaat met een hórk van een manager. Die man is gewoon een arrogante hufter, heb er geen ander woord voor over. Dat ik een kindje heb die ik zelf moet voeden bevalt 'm ook helemaal niet...... Wilde vrijdag ff online komen, mijn hele afdeling was zo ongeveer op vergadering en het was eindelijk es rustig, dus kon wel even internetten. Zie ik dat ze forums geblokt hebben, kun je dan dus niet meer op. Wel begrijpelijk, ik geef ze geen ongelijk, maar vond het toch even jammer Gisteren zijn we een kinderstoel wezen kopen. In de winkel Danique er even in gezet en dat was een heel raar gezicht, dat kleine meissie ineens zo echt zitten in een stoel. Het is de TrippTrapp geworden, ze hadden alleen het babysetje niet meer op voorraad dus dat wordt volgende week. Wij hebben de 'strijd' met Danique uit de fles laten drinken opgegeven. Ze is nu 5 1/2 maand, ik zie het niet meer gebeuren. Over een weekje of 2 gaan we beginnen met groentehapjes en ik hoop dat ze snel de tuitbeker zal accepteren of direct leert drinken uit een gewoon bekertje. Verder heeft onze hondenuitlaat deze week laten weten dat ze ermee ophoudt. Er zijn hier wel meer uitlaatservices, maar ik heb een bange hond die vreemde mensen weg gromt dus ik zie het somber in. Geen idee hoe dat nou moet straks op m'n werkdagen. Ik heb de 41 (jahaaaa, 41! ) nieuwe pagina's hier even snel doorgescand. Sam, ik zag dat Jildou de fles bij je weigerde. Tsss, tis toch wat met die eigenwijze kleintjes van ons! Gelukkig drinkt ze dan wel bij haar papa. Fijn dat jij en de arbo op dezelfde lijn zaten, gelukkig wordt er niet aan je getrokken. En nu over naar 2x per dag nog de medicijnen, dat is wel lekker. Mone, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Volgens mij groeien kindjes vanaf een maand of 4 minder hard dan daarvoor. En dat je daardoor zou moeten beginnen met bijvoeding met borstkindjes is onzin. Heb je grafiek gezien, hij zit nog mooi in het midden. (Danique zit op de onderste lijn, met 5 maanden was ze 66 cm en woog ze 5860 gram). Haar ontlastingpatroon verandert ook om de zoveel weken. Eerst elke dag meerdere malen, toen ineens hooguit 1x per week, nu was het deze week 2x. Wat een lekker bekkie heeft Pieter! Liesje, wat vervelend van die schimmelinfectie en dat je 2 weken moet kledderen met een zalfje. Bah! Pippo, wat een gedoe met die huizenkijkers zowat de hele dag. Is het een beetje gegaan gisteren? Jenny, je hebt denk ik m'n vraag vorige week over het hoofd gezien : ga jij bijvoeden à la Rapley? Ik weet het nog steeds niet zeker, waarschijnlijk wordt het een combinatie. Rapley zie ik bijvoorbeeld al niet voor me op het KDV, dat speel en geklieder met hele stukken, en is ook niet handig als je es haast hebt of ergens keurig op bezoek zit te wezen. Over een weekje of 2 gaan we beginnen met groente. Een dag of 3 à 4 hetzelfde, kijken hoe ze reageert en of de darmpjes het aankunnen. Dan de volgende groente proberen. Als ze iets niet lust dan een paar weekjes later weer proberen. Ik ben van plan om Danique over 2 weekjes, als we beginnen met de bijvoeding, dan even in de kinderstoel te zetten. Ze zit al redelijk stevig, nog wat wiebelig, maar dat moet wel even kunnen straks. Misschien nog een opgerold handdoekje erbij. Bruidje, ik las dat je smeerkaas en leverpastei had gekocht voor op brood. Je weet dat daar heel veel zout en afvalstoffen in zitten? Rebbel ik las je verhaaltje over het babyzwemmen, leuk! Maar is het bij jullie ook zo vol in een te kleine kleedkamer? Bij ons is dat maar een hokkie voor alle moeders bij een les. En wat ik vooral heel vervelend vind is dat ze maar 3 aankleedkussens hebben. Sta je daar na de les, met 9 natte babies.......wat een gedoe op de vroege maandagochtend. Ik ben ook nog niet op les gegaan, niet zo'n zin in. Wel zelf weer es gezwommen tijdens de kerstvakantie, dat was erg leuk. Foto's staan in m'n photobucket-album. Lieve Inez, nog van harte!
He Natas, Jammer dat je baas zo reageert, je er niets van aantrekken is altijd makkelijker gezegd dan gedaan! Ik hoop dat Danique straks wel snel uit een beker wil gaan drinken, maar ik snap dat je geen puf meer hebt voor de flessenstrijd... succes met het vinden van een nieuwe hondenuitlaat, wel rot dat het allemaal op een hoop komt zeg! Veel plezier met de hapjes trouwens, wat hebben we hier elke keer een lol! Tom zit ook nog wat wiebelig, maar het duurt ook niet zo heel lang dus die tijd zit hij (trots als een pauw) in zijn tripp trapp, we hebben wel ook een verkleiner (stoffen ding) er in.... maakt het alweer een stuk steviger!
Hai Mariss, Het is zeker jammer van die nieuwe manager, werkplezier is op dit moment ver te zoeken. We hebben ook dat stoffen ding erbij gekocht, dat is wel hoog nodig ook. Heb jij es een nieuwe foto van Tom?
Natas wat balen dat je niet meer kunt forumen op het werk.. ! Mis je nu al! Je hebt gelijk, ik zou het ook niet meer proberen. Mijn broer was ook zo'n hardnekkige flesweigeraar en heeft nooit uit een fles gedronken. Jildou vertikt het gelukkig (nog) alleen bij mij..
Ik kon en wilde al niet veel forummen op 't werk hoor, heb ik sporadisch es gedaan. Maar nu helemaal niet meer is toch jammer
Ja dat is waar .. ! Nu heb je geen keus meer... ! Dan maar een mobiel met internet Kan je ook berichtjes erop zetten
oke dat is mooi. Dan durf ik de gok wel te nemen en hem dat te geven. Bedankt dat je er nog even op terug kwam!
hoi meiden! pfff... ik ben echt brak! visite gister ging pas om 2.30 weg, maar het was gezellig! ik had er geen erg in dat het al zo laat was. milan begon al om 5.00 te kletsen en bleef wakker dus hem om 6.00 al de fles gegeven, daarna nog tot 9.30 geslapen. maar een kort nachtje dus! ik duik er vanavond op tijd in want morgen is het weer een werkdag! @natas: wij hebben grotere kleedhokjes waar een aankleedtafel in zit en langs het zwembad heb je aankleedtafels en de gelegenheid om je kindje daar te wassen, dus ik heb hem daar uit en aan gekleed en na het zwemmen meteen gewassen! dus dat is wel erg fijn! liefs rebbel
Hmm ik heb net bedacht dat Jildou sinds gister helemaal niet meer spuugt! Heel apart, maar we hebben het idee dat het komt doordat het ene medicijn nu gecontentreerder is en minder hulpstoffen in zitten. Wel heel toevallig. Sinds we met de oude zijn gestopt, is ze ook gestopt met spugen!
O dat is wel heel fijn Sam. Scheelt een hoop verschonen en ze zal zich ook wel wat prettiger voelen Liefs v Treintje
Hier was het druk gisteren...vetnje was dus moe in voormiddag, gelukkig ben ik dan ook met ons ventje naar winkels gegaan en heeft hij geslapen tijdens het winkelen! Maar hij was toch wel vermoeid tegen de avond...en dochterlief vond het niet zo plezant dat iedereen naar boven ging om te kijken naar haar kamer
Hier ook weer aan het werk. Gelukkig wel lekker een thuiswerkdag Werkze en een fijne dag allemaal Groetjes v Treintje
Werkse dames.. Hier 'vrij' ! Pippo, dat was wel een goede oplossing zo. Ja kan me voorstellen dat je dochter het ook niet zo plezant vond. Maar goed, het is nu klaar!