GOEDEMORGEN ! Jaron heeft vanacht GOED geslapen (en ik ook ). Hij heeft om 23.30 uur de laatste voeding gehad en kwam toen pas om 4.30 uur weer en vervolgens om 7.00 uur. Ik ben heel tevreden! Als hij nou ook zijn fles nog drinkt vandaag dan maakt hij me nog blijer.
Luna, yes, geweldig meid. Nu inderdaad nog een flesje opmaken, maar het begin daarvan had je gisteren al, dus ook dat gaat de goede kant op. Lindaa, jouw tijd gaat echt komen met langere nachten, maar nu is je kleine meid nog te jong om zo'n lange tijd te mogen overbruggen. Ook hier weer een geweldige nacht gehad. Yelina had de laatste fles om 23:00 uur en meldde zich weer om 06:15 uur. Ook ik ben heel tevreden. Eigenlijk was Yelina er al wel zeker een week of 2 aan toe om een langere tijd te overbruggen, want met de nachtvoeding moest ze echt wakker worden gemaakt en dat lukte lang niet altijd. Meestal dronk ze die fles al slapend op, maar omdat ze nog zo klein was vond ik het nog niet zo'n geweldig idee om die nachtfles te verschuiven naar de ochtend.
ik ben blij !!! JARON DRONK NET MOEITELOOS ZIJN FLESJE LEEG! Pffff hopelijk zet dit door en gaat het vanaf nu echt goed. Oja hij drinkt alleen bij mij nog maar de fles leeg, dus daar hebben we nog niet veel aan, maar zo leert hij in elk geval wel de fles leeg te drinken. Trouwens, nu heb ik weer een keer een nacht gehad dat hij maar 1x kwam, maar ik ben me nu toch een partij moe! Haha geef mij maar weer een nacht met 4x drinken, dan ben ik fitter.
JAHOE LUNA ! Jouw dag weer goed ! Hmm hadden jullie ook zo'n zwaar gevoel in je kruis zeg maar voordat de bevalling begon?
niet zo zeer toen de bevalling begon, maar gewoon op het eind door het indalen. (is vast niet wat je wilde horen he)
HAHA.. Nou ingedaald is het al weken.. Maar sinds gisteravond zit het nog wat dieper volgens mij.. Maar of ik het nou wil horen of niet.. ach het komt wel wanneer het zin heeft .. Vk zei al de meeste 1e kindjes komen pas na de uitgerekende datum.. dus... en daar heb ik me ook vooral op voorbereid moet ik zeggen
Luna wat goed van Jaron zeg. Dat had je begin van de week echt niet verwacht dat hij nu toch een fles helemaal leeg zou drinken. En dat hij dat nu alleen nog maar bij jou doet, ach, dat komt ook nog wel goed. Nu nog 's nachts door blijven slapen en een mama die dan ook nog eens 's nachts lekker kan slapen en uitgerust wakker wordt ... wat wil een mens nog meer. Sam, daar zou ik je geen antwoord op durven geven. Ik heb wel zo'n zwaar gevoel gehad, maar dat was nou niet bepaald het begin van de bevalling aangezien de boel nog potdicht zat van onderen toen ik een KS kreeg.
Nou hoor, ze pest muh.......... snik snotter! Helaas is de kapper niet gelukt. Chris was vrij laat thuis, stond om 17.45 pas bij de kapper (werkt zonder afspraak) maar er waren er mij al veel voor geweest. Ik zou dan pas om 19.30 aan de beurt zijn, met verfen ging dat veels te lang duren ondanks het flesje afgekolfde melk. Hopelijk volgende week beter.
Luna, wat een topdag heeft dat manneke van jou! En goed geslapen en z'n flesje helemaal leeg, knappe vent zeg. Treintje, ik baker niet in als Danique de maxicosi in gaat hoor of als ik met haar in de kinderwagen de hond uit ga laten. Laatst ging ik naar mijn moeder, Danique lag in de wieg te slapen. Toen heb ik haar eerst uitgepeld voor ze de maxicosi in ging. Bij aankomst was ze wakker en was het ook zo'n beetje voedertijd dus toen is ze pas later weer in de doek gegaan. Als ze geslapen had dan had ik haar slapend weg gelegd zonder te bakeren denk ik.
Natas, jammer dat het niet is gelukt bij de kapper! Hopelijk lukt het volgende week wel. Vorige week had ik beide meisjes verkouden, dat was in het weekeinde eigenlijk over en nu zijn ze allebei weer behoorlijk verkouden. Met name voor Yelina vind ik dat zo sneu, die is nog zo klein. Verder begint hier weer de eerste ongi door te breken. Dat is nou net iets wat ik de afgelopen 11 maanden niet heb gemist. Maar goed, het is ook wel weer een teken dat m'n lichaam zich weer aan het herstellen is.
Ongi, gatver.......... ik vloei nog steeds en dat is ook gatver Heeft Yelina geen moeite met drinken nu ze een verstopt neusje heeft? Beterschap aan allebei de verkouden meiskes!
pfffffff we zijn een dagje uit geweest. Kom ik net thuis ligt er een kaartje op de mat. Blijkt dat mijn vriendin haar baby is verloren met 24 weken zwangerschap. Het kindje was veel te klein en op veel gebieden was de groei achter gebleven. Een kansloos verhaal dus, maar mén wat moeilijk! Ik heb net haar man gebeld. Wat vond ik het moeilijk om te bellen zeg. Wat moet je zeggen? Het voelt zo dubbel terwijl je zelf een baby in je armen hebt liggen. Na het gesprek heb ik even flink gehuild en jaron stevig vast gehouden. Wat zijn sommige appels in het leven zuur zeg! Veel te zuur! Sorry dat ik het hier drop, maar ik wilde het graag even kwijt.
Jee Luna, wat een dramatisch verhaal zeg! Kan me voorstellen dat je het even kwijt moest. Wel heel knap van je dat je meteen gebeld hebt! Het blijven echte wondertjes als alles goed gaat en er alles op en aan zit... Hier begint ook wat meer rust te komen, 's nacht komt Tom nu om de 3 uur en de poes blijft nu ook een stuk rustiger Waardoor ik beter slaap, nog niet echt meer, maar ik ben wel veel beter uitgerust en kan weer echt genieten. Overdag leg ik Tom alleen voor zijn middagslaap evt in zijn bakerzak, hangt er een beetje vanaf hoe hij de ochtend is geweest. Vraagje zijn jullie kleintjes overdag ook zo veel wakker? Tom is vaak de hele ochtend wakker met soms een hazeslaapje dan vaak een goede middagdut van 2 uurtjes en de hele middag weer het liefst wakker of bij mij, dan 's avonds precies rond etenstijd grote onrust en jengelen en om 20.30-21.00 gaat hij naar bed (met bakerdoek) en slaapt hij... Super dag-nachtritme, maar is dit niet te vermoeiend voor hem?
Luna, dat is inderdaad zuur meid. Ik kan me goed voorstellen dat je daar wel even een flinke traan om hebt moeten laten. Sterkte voor jou en je vriendin.
Mariss, wat fijn voor jullie en voor de kat dat het nu zoveel rustiger is. En verder, geen baby is hetzelfde. De een zal doorslapen van voeding tot voeding, de ander is tussendoor heel veel wakker. Ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken. Natas, gelukkig is de neus van Yelina (nog) niet verstopt dus met drinken gaat het wel goed. Ze hoest alleen flink en zit lekker te rochelen. Ik zal net al te bedenken, voor Alyssa is het zo goed dat ze naar het KDV gaat, maar dat houdt wel in, dat je alle koutjes, griepjes en kinderziektes gaat meekrijgen. Want je kunt toch nooit voorkomen dat de kindertjes daar de virusjes aan je meegeven. We zijn het alleen tot nog toe niet gewend, Alyssa is eigenlijk nooit ziek, ze heeft pas 1 kinderziekte gehad, ze heeft 1x buikgriep gehad en verder waren de koutjes die ze heeft gehad op 1 hand te tellen. Nou ja, we zullen wel zien hoe het verder zal gaan. Weer ongi is inderdaad gatver, maar dat jij nog steeds vloeit is nog meer gatver.
En Luna, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, voor het feit dat je dat vreselijke nieuws van je vriendin hier post. Je moest het gewoon kwijt en dan zijn wij er weer voor een luisterend oor en om je even een hart onder de riem te steken. Een van m'n buurvrouwen kwam hier ook met een dubbel gevoel op kraamvisite. Haar zus die op dat moment 24 weken zwanger was had net te horen gekregen dat haar kindje Trisomi 18 heeft. Zij heeft besloten om de zwangerschap uit te dragen tenzij zij het geestelijk niet meer aankan, dan zal de bevalling worden ingeleid. Vervolgens gaan de buren op verjaarsvisite bij deze zus, komen ze daar in het dorp een opstopping tegen ivm een ambulance die ergens voor de deur stond. Bleek om een klein kind van een jaar te gaan dat in een onbewaakt ogenblik in zo'n zware dekenkist was gekropen. Het kind heeft het deksel op z'n nek gehad en heeft het helaas niet overleefd. Moeder des huizes lag in het kraambed en ze konden helaas in deze kraamweek ook hun oudste begraven. Wat ben je dan gelukkig dat je je eigen kindje gezond en wel in je armen hebt mogen sluiten en dat het met de andere kinderen/het andere kind ook gewoon goed gaat.
Een nieuwe dag. Ik heb er vannacht veel over nagedacht. Jaron heeft zich 3x gemeld en ik vond het heerlijk. Ik wilde hem maar blijven aanraken en knuffelen. Wat een ellende zeg. Ik kan er niet overuit.
Luna, dat had je vast nooit gedacht, dat je nog eens blij zou zijn dat hij zich zo vaak zou melden. Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor, want het is allemaal wel heel dichtbij voor je nu en het drukt je ook zo met de neus op de feiten. Geluk en verdriet staan zo ontzettend dicht bij elkaar, dat blijkt wel weer.