Nou ja, nu kan het nog even.. volgende week wordt het wat minder, maar goed. Komt vast wel goed ! Nou ik zal even was opruimen... Lindada heel veel succes!
Ok pippo, dat wist ik niet. Nou dan hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je je huis niet kwijtraakt in deze tijd
Willen jullie mijn voedingsschema eens bekijken: .00 fles 180/6 met bambix 9.30 slapen tot 10.15 11.15 boterham zonder korstjes met smeerkaas o.i.d. daarna fles 150/5 12.30 slapen tot 14.00 14.15 fruithap 15.15 fles 180/6 16.00 tot 17.00 slapen 17.30 groente met klein beetje yoghurt na 18.30 fles 120/4 19.15 naar bed 21.30 150/5 met rijstebloem We hebben nu 120 cc minder melk ingepast.. Kan dit zo denken jullie?
komt denk ik doordat ik begin januari 1 week heb mogen doorslapen. Dat heeft mijn ei vast laten springen. alhoewel ik bij de andere 2 ook met 5 maanden weer ongi werd. Bij Timo een echte ongi want ik gebruikte geen anti conceptie en bij ruben ook een mirena. (bij timo gaf ik na 2 maanden al geen nachtvoedingen meer, en ruben heb ik langgggg nachtvoedingen gegeven.)
de leek heeft er eens naar gekeken en denkt Ja, prima schema. Als hij echt jonger heeft kun je ook altijd water geven he. Vult weer zonder dat het aanzet. Zo kun je dan bijv weer een uur rekken tot een volgende fles.
linda ook namens mij succes. Hier is de kop er ook af en ik moet zeggen dat het ook wel weer snel went. (Het stukje kind loslaten dan. het geplan en gerace is minder).
Ja dat probeer ik wel eens het jammere is wel dat ik daar geen uur mee win maar ach een half uurtje is ook meegenomen Hij krijgt bij zn brood ook water, vind ik zelf wel een prettig idee. Kan hij het lekker wegspoelen Went weer snel he aan het werk.. ach.. het hoort erbij ik vind het zelf wel een welkome verandering. Ik zou persoonlijk niet heel de week thuis kunnen zitten dus ben blij met mn 3 dagen
hoi dames, hier gaat alles goed, Rihanna heeft vrijdag voor het eerst stoofpotje gehad en lekker dat ze het vond! Het valt me alleen op dat ze sinds dat ze dit krijgt wat onrustiger slaapt. kan dit in verband staan met het warme eten?
mannetje heeft trouwens gisteren mijn hoop op een 2e kindje weer een beetje de grond in geboord, een oude buurman was op bezoek en die zei voor de grap van nu nog een broertje of zusje voor Rihanna, nou als het aan mij ligt wel maar hij wist dat zo net nog niet...
Rebbel, dan is het in jullie zwembad heel wat beter geregeld. Wat een kort nachtje heb je gehad zeg! Wat fijn Sam, dat Jildou niet meer spuugt. Hopelijk blijft het zo. Wat een gedoe Pippo, met die huizenkijkers. Gatsie, krijg je nou volgend weekend weer hetzelfde. Jenny, ik kan me je gevoel goed voorstellen. Denk idd dat het bij jou om oud zeer gaat, het gevoel komt weer naar boven. Ik heb gisteren het boek van Stefan Kleintjes ook besteld, ben benieuwd. En ik heb van 't weekend de artikelen over Rapley gelezen op borstvoeding.com en nog wat meer gegoogeld. Bruidje, ik ben er erg bang voor dat het met een hondenuitlaatservice niet meer goed gaat komen hier. En dan heb ik dus een groot probleem. Sorry, (nog) geen verstand van eetschema's met allerlei happen!
Liesje, mijn wens voor jou is een 2de kindje...... maar mijn wens op de korte termijn voor jou is dat je het wat meer los zou kunnen laten. Dat is rete moeilijk, dat snap ik en weet ik (heb ik ook zo m'n problemen mee). Maar behalve dat je het jezelf er zo moeilijk mee maakt loop je ook de kans je man tegen je in het harnas te jagen. Knuf!
dankje lieverd! ik weet wel dat ik er op het moment teveel mee bezig ben en dat ik het wat meer los moet laten en gewoon moet zien wat er van komt. We hadden toch met z'n tweetjes afgesproken dat we het er in de zomer er eens over zullen hebben en dan misschien tegen die tijd denkt mannetje er anders over
He Liesje, he wat naar voor je meis.. maar ik sluit me even bij Natas aan.. Ik heb ook zo'n periode gehad (toen hij 2/3 maanden) was en ik kon het maar niet naast me neerleggen.. Gelukkig gebeurde dat vanzelf vlak daarna en dat maakt het leven een stuk makkelijker.. Dikke knuf Oei dat is wel heel vervelend Natas... ik hoop dat je snel een oplossing vindt!
Herken het wel, misschien ook nog wel een beetje de hormonen.. Ik heb er op het moment totaal geen last van eigenlijk.. Wij gaan ergens in mei maar weer eens proberen denk ik en dan zien we wel.. waarschijnlijk ben ik er dan wel weer meer mee bezig
we genieten zeker wel met z'n drieeen maar ik mis gewoon een 2e kindje (jullie snappen wel wat ik bedoel) ik zal het proberen van me af te zetten maar elke keer dat mannetje zoiets zegt doet me erg pijn
Je doet je best! Maar begrijp dat het telkens pijn doet als het onderwerp zich voordoet, dan is het normaal dat je zo even reageert, maar hier mag je dat doen, we helpen je er wel door! Dikke knuffel!