Probeer het los te laten. Rihanna is nog zo klein. Geef hem eerst de tijd om aan zijn veranderde leven te wennen. Mannen zitten ook anders in elkaar dan wij. Vaak zijn mannen ook bang dat als ze zeggen dat ze wel willen, dat de vrouwen meteen willen.
ik heb een oude jaargang kunnen lenen en daarin rept hij nog geen woord over rapley. Nou moet ik zeggen dat ik er bij timo ook nog nooit over gehoord had terwijl ik toen ook veel op internet zat. Ik moet je andere mail overigens ook nog beantwoorden. Maar even snel: het zal zo 50-50 met rapley worden. Soms ga je voor de gepureerde snelle hap, soms een handig en makkelijk potje, soms dus rapley. Overigens mensen denken vaak dat rapley een knoeiboel wordt, dat valt wel mee. Ik vind dat gesmeer met gepureerd soms vervelender. Zelfs op kdv kunnen ze prima rapley doen. Gewoon een partje appel geven, kan prima toch. Het kdv wil hier wel meewerken maar ik moet natuurlijk eerst eens zien hoe het manneke het zelf allemaal vindt.
Ja dat denk ik ook jenny.. Bij mijn man werkt dat met het meeste ook zo.. maar ik snap het ook wel, dat gevoel wat je hebt.. die kriebels.. die kun je niet zomaar naast je neerleggen.. en wanneer je dan dingen hoort die je eigenlijk niet wil horen doet dat pijn..
het valt elke keer zo rauw op het dak en vooral omdat ie voorheen altijd geroepen heeft dat ie graag 2 kinderen wilde en het liefst weinig leeftijdsverschil ertussen en nu krijg ik elke keer zoiets te horen en dat is niet leuk!
gelukkig weet mannetje niet dat het zo erg kriebelt want die roept direct van voorlopig komt er geen tweede
Ja precies.. dat maakt het ook zo lastig.. Stiekem stippel je het toch allemaal al een beetje uit in je hoofd..
ja eigenlijk wel ja, maar goed ik moet het tot de zomer maar even uit het hoofd zetten...vind het gewoon jammer dat mannetje zo doet
heey meiden! ik ben er ook weer vollop! hele weekend kon ik niet echt actief op de pc omdat hubbie druk bezig was met de pc formateren etc.. en ook met de laptop.. nu heeft hij alles klaar en kan ik heerlijk vanuit de luie bank forummen! dat is wel fijn aangezien ik mij sinds vanmorgen niet echt 100% voel! ben misselijk, hoofdpijn, futloos en aan de diarree ik las dat er meerderen ziek zijn dus het zal de vervelnde buikgriep wel zijn!
Liesje ik begrijp je gevoel wel. Zou er ook flink de balen van hebben dat mannetje dit steeds roept, dan wordt het voor jou nog moeilijker om je even neer te leggen bij het feit dat hij nog niet zwanger wil worden (je snapt wel wat ik bedoel ) Ik vind het ook niet leuk dat mannetje roept dat hij misschien geen derde wil. Nou zover zijn we nog lang niet Maar ik heb nog steeds vier in m'n hoofd ! Maar voor mij ligt dat nog ver weg en kan ik het wel van me afzetten nog en hem hoor ik het niet vaak zeggen, dat scheelt ook! Natas, ik had je graag geholpen met je hond, erg vervelend ! Maar woon niet echt in de buurt !
tja er zit niks anders op dan mannetje gewoon de tijd te gunnen en hopen dat ie bijdraait aan de ene kant denk ik wel dat ie bijdraait en aan de andere kant ben ik er bang voor maar goed dat zal de tijd leren
Oooh en Jenny.. Herkenbaar gevoel hoor. Bloed was destijd bij jou een slecht teken. Zou mij ook verdriet doen als ik het dan weer zag