Liesje in de toekomst draait je mannetje vast bij! het is alleen erg kwetsend van binnen als jij nu zo graag wil maar je hubbie niet! jullie staan er in de toekomst vast en zeker samen achter! maar snap je gevoel helemaal! sam 4 stuks? pff ik stop met 2 denk ik! (l hoewel zwanger zijn wel erg verslavend is haha!) nee nog een broertje of zusje en dan hou ik op! maar dat gaat niet op kort termijn gebeuren! dat zien we over een jaar wel weer eens nou ik hoor vanaf de babyfoon dat lady weer wakker is na een hazeslaapje dus ik ga ff afsluiten en kijken of ik een uurtje met der kan gaan slapen! tot straks maar weer!
ik hoop dat mannetje bijdraait en als dat zo is houdt het voor ons ook op bij 2 kindjes (als het aan ons ligt)
wauw Sam, 4 joh? Wel leuk zo'n groot gezin.. Ik denk dat wij na 2 klaar zijn.. alhoewel ik soms wel eens over 3 mijmer.. maar hubby heeft duidelijk gemaakt het echt bij 2 te willen laten.. maakt ook niet uit, zou het al heel mooi vinden als we 2 gezonde kindjes krijgen..
Ja dat zwangerzijn wil ik wel weer zijn ! Maar ook hier komt nummer 2 nu nog niet! Ben ik ook nog niet aan toe nu! Wij zien over een jaartje ook wel weer eens ! We zijn nog jong! HAHA Lindaa, die van mij slaapt al 3 uur .. Dus die zal zo ook wel ontwaken ! Ik heb hier al aardig wat gedaan! Straks nog even met de honden uit en dan geloof ik het ook wel weer. Denk dat ik straks even foto's uit ga zoeken en bestellen!
Bruidje.. Ja lijkt me geweldig ! Maar mannetje zit nu nog bij 3, dus zover zijn we nog niet ! Als nummer 3 nou eens een tweeling wordt ! Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen. Heb nu met Jildou wel gezien hoe het ook kan gaan en dan ben ik ook gelukkig met wat minder
Ja dat is ook zo.. soms moet je ook blij zijn met wat je hebt.. Wij hebben ook tweelingen in de familie, maar daar ben ik dan zelf weer niet jaloers op hoor..
Nou om eerlijk te zijn ik ook niet hoor.. Zit er niet bepaald op te wachten. Lijkt me behoorlijk zwaar! Maar dan heb ik wel m'n 4 kinderen
nee niet veel ziek maar wel zwaar vanaf 30 weken. Erg grote buik en pijn in mn gewrichten daardoor etc.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon mn "normale" dingen mis, ga graag uit, wijntje etc.. en tuurlijk heb je dat er allemaal graag voor over.. maar zwanger zijn is gewoon niet zo mijn ding
Ja dat kan idd Bruidje.. Geloof ik wel! Ooh ik heb er zo ontzettend van genoten en het is me zo meegevallen allemaal. Vond het geweldig! Als ik die buik nu weer op de foto zie, begint het wel te kriebelen.. Maar ben nog niet toe aan een 2e kindje
ach ja het ene mens is de ander niet toch.. Zo ben ik er zelf ook achter gekomen dat ik geen "baby" moeder ben.. Ik vind het nu bijvoorbeeld veeeeeeel leuker dan toen hij zo ieniemini was..
Ja idd, ieder mens is verschillend. Ik vind het allemaal wel geweldig. Mijn mannetje vindt het nu ook al leuker dan in het begin en denk dat dat straks nog veel sterker wordt, als ze gaat kruipen/ lopen etc..
begrijp me niet verkeerd hoor ik vond het ook schattig etc toen hij zo klein was.. alleen vind ik het zelf gewoon veel leuker nu hij wat meer interactie geeft etc.