Snap het helemaal Bruidje hoor! De één heeft nou eenmaal niet zoveel met het hele hulpeloze , kleine!
Hi Liesje, Ondanks het feit dat we een tweede willen, zeggen we ook tegen de meeste mensen die vragen of en wanneer er een tweede komt, dat we niet denken dat die er komt. Heb gemerkt dat dat het makkelijkste is, dan houden ze eroverop en kunnen we wat makkelijker ons "eigen" plan trekken. Misschien dat je vent het om deze rede ook als veilige afhoudtactiek gebruikt. Hij hoeft er dan niet over na te denken en mensen komen er niet meer op terug?!....
En wat lastiger Als Pieter bedacht heeft dat ie geen luier aan wil.....dan is het echt feest, gaat dat kontje iedere keer de lucht in, probeert zich om te draaien, houdt z'n voeten stevig vast etc etc, wel schattig, maar zo irritant....
Maar mijn ventje zijn zus'haar kindje is pas erg! is nu 1,5jaar en nog steeds werkt hij flink tegen om een luier te vervangen! Schoppen! Niet te doen!
O ja dat ken ik heel goed. Ik had het toen ik heel erg ongesteld was en ik het eruit voelde lopen (ja sorry voor het woordgebruik). Dat gevoel deed me zo denken aan de miskramen dat de haren in mijn nek overeind gingen staan
Haha, goed hoor .. Die rit had ik mezelf wel kunnen besparen ! Hij zei wat ik dacht zeg maar .. Volgende week therapeutisch beginnen tot aan de voorjaarsvakantie en daarna mn uren gewoon draaien. En als het niet lukt moet ik weer bellen..
Ok en hoeveel uur wil je dan beginnen.. en wanneer is het voorjaarsvakantie hahaha? Hoeveel ga je dalijk eigenlijk weer werken?
Ik begin met 1 of 2 dagdelen en dan opbouwen. Voorjaarsvakantie is hier 16 febr. Ik werk woe ochtend, donderdag hele dag en vr ochtend.