Klopt en dat is ook de doelstelling van dit boek! Het zijn recepten die voor het hele gezin geschikt zijn. Dus je hebt er zo een aantal jaren plezier van.
leuk is dat nu nog he...wacht maar tot ze dat doet als je aan de telefoon hangt of tv probeert te kijken
geen idee, ik heb geen kosten voor oppas maar er zijn wel rekenmodules op internet, maar ik weet wel dat je een bijdrage van de overheid krijgt en dat kan wel aardig oplopen
Jaa, ik schrok ff wat het kostte (gastouder) maar blijkt dat we ook heleboel weer terug krijgen en komt neer op 41 euro per maand betalen.. Dat moet net lukken ! Dat voor 20 uren in de week oppas.. Dat is niet verkeerd dacht ik zo ! (wel ruim genomen, want meestal ben ik wel eerder thuis) ..
dat mag nu al, zolang je met zout maar uitkijkt. Jaron eet dadelijk meteen met de pot mee en als wij iets eten wat hij niet mag of wat niet handig is (of hij wilt echt veel vroeger eten) dan hebben we wel potjes in huis.
Wij gebruiken bijna helemaal geen zout... Ja soms op het vlees en soms in aantal groenten, maar niet veel.. das makkelijk straks dus