ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier lijkt het qua nachten helemaal de goede kant op te gaan. Er zit nu steeds zo'n 7 uur tussen de laatste en de eerste voeding. Ben er helemaal blij mee.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Luna en Inez, wat een afschuwelijke verhalen :confused:
    Kan me voorstellen dat je Jaron nu extra veel wilt knuffen Luna. Ik bedacht me gisteren nog dat ik bij de 20 weken echo mezelf eigenlijk niet goed genoeg had voorbereid op slecht nieuws. Stom eigenlijk, de 1ste echo's was ik zo bang en bij de 20 weken echo had ik dat weg geduwd.

Lekker Mariss, dat het 's nachts rustiger verloopt.
    Jouw manneke wil duidelijk meer wakker zijn dan mijn meisje, daar kan idd veel verschil in zitten. Danique komt overdag gemiddeld om de 3 à 3 1/2 voor een voeding, dan is ze tussendoor zo'n anderhalf uur wakker en de rest slaapt ze.

Vannacht heeft ze het wel héél goed gedaan! We hadden om 23.15 de laatste voeding gedaan en tot mijn stomme verbazing kwam ze vanmorgen pas om 07.00 uur!
    Ben benieuwd of ze dit een beetje gaat voortzetten.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    luna bah wat verschrikkelijk nieuws, maar petje af voor je dat je direct hebt gebeld...dat is toch erg moeilijk hoor

hier gaat het aardig goed, Rihanna huilt de laatste dagen wat meer als daarvoor maar verder gaat het wel goed.
    Ze slaapt redelijk veel overdag en ook 's nachts gaat het aardig goed.
    ze krijg zo rond 23 uur de laatste voeding en dan niet eerder weer als 6.30 uur
    maar ze meldt zich wel eerder, ik moet er gemiddeld 2 keer per nacht uit om de speen erin te drukken en dan slaapt ze verder
    vraag me af wanneer ze daar niet meer wakker van wordt en gewoon lekker doorslaapt

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden

Luna wat een rotnieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt. Heel erg verdrietig voor je vrienden.

Mariss. Isis slaapt denk ik wel 18 uur per dag! en dat met 11 weken. Ik denk dat inderdaad elke baby anders is.

Ben net terug van een weekendje weg met Isis en de familie van mijn man (man had iets anders). Ze heeft zich voorbeeldig gedragen en vond al die mensen reuze interessant.

Wat goed van jullie babes dat ze allemaal al zoveel doorslapen. Hier komt mijn meisje gewoon nog 1 keer per nacht om voeding vragen. Ik hoop dat ze idd gauw gaat doorslapen want dat zou mama veel moeheid schelen :D

Heel veel liefs van Treintje

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dat had ik inderdaad ook net zo met de 20 weken echo. T/m de vruchtwaterpunctie had ik me echt erop ingesteld dat ik rekening moest houden met eventuele problemen, maar toen we eenmaal een goede uitslag van de VP hadden, ging ik er eigenlijk helemaal vanuit dat het dan wel goed zou zitten. En als er dan wel wat zou zijn, dan zou het vast wel operatief te verhelpen zijn.

Liesje, inderdaad jammer dat je er nog een paar keer per nacht uit moet om Rihanna haar speentje weer te geven. Ik hoop met je mee dat dat snel niet meer hoeft.
    Fijn dat het verder nog steeds aardig goed gaat, al zal het misschien best wel even slikken zijn dat ze weer wat meer huilt.

Treintje, ook met de voeding scheelt het van kind tot kind tot hoelang ze zich 's nachts nog melden. Al zou het voor jouw (gebrek aan) nachtrust en de daarbij behorende moeheid inderdaad schelen als ze door zou slapen. Kun je overdag nog wel een beetje bijslapen?

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Voor de liefhebber, er staan weer een paar nieuwe foto's in m'n album

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aaaaah, leuk Inez!

Het grote haar uitvallen is bij mij begonnen, whèhèeeee :cry:

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    He getsie, da's niet fijn Natas.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Weer een nieuwe dag en Fedde blijft maar in mijn gedachten.
    Ik knuffel mezelf even {{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}

Trouwens jaron doet het GEWELDIG! Dat vergeet ik helemaal te vertellen. Van vr op za heeft hij een ruk van 6 uur gemaakt en kwam maar 1x snachts. Ik werd dus met mega boobs wakker. De hele dag dat volle gevoel in de borsten gehouden. We waren een dagje naar madurodam en ik moest hem elke keer wakker maken omdat ik op knallen stond. 's avonds hem laten drinken en daarna nog een volle fles afgekolfd! Geen wonder dat ik zere borsten had zeg!
    De nacht van za op zo was ik van de leg door Fedde en heb ik elk kreuntje aangegrepen om hem te mogen voeden en knuffelen, dus dat was 3x. Voor mijn borsten ook wel zo lekker.
    Afgelopen nacht om 22 uur de laatste voeding gehad en toen kwam hij om.... (tromgeroffel...).......(spanning loopt op).....(iets harder trommelen....)..... 6 uur! Een ruk dus van 8 uur. Haha doorslapen noemen ze dat he. Hahaha nou dat zullen we noteren in zijn ikkeboek! Van de week zei ik nog dat Timo met 8 weken doorsliep en dat ik dacht dat het bij JAron nog wel even zou duren. Hij was afgelopen nacht EXACT 8 weken oud. Haha. Maar goed, het zal vast eenmalig geweest zijn.

Net een flesje afgekolfd, dus het zal mij benieuwen of hij vandaag de fles weer pakt. We hebben zaterdag en zondag niet geoefend, dus hopelijk 'weet hij het nog'.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    De fles ging dus weer waardeloos. Helaas...

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier een drukke week + weekend achter de rug...

Kleintje voor het eerst naar het KDV geweest en zo.. ging wel goed.. alleen wel zn eerste verkoudheid te pakken.. zo zielig!

Donderdag krijgt hij zn eerste prikken....ben benieuwd..

Zijn er al nieuwe mama's bij?

Ik word ook altijd wel een keertje wakker van de kleine, geluidjes of een speen of iets.. soms wel jammer maar ja ach.. zal ooit wel overgaan :)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, wat sneu, jouw kleine man ook al verkouden? En deze week ook nog z'n eerste prikjes. Da's ook niet fijn.
    Wel fijn dat het allemaal best goed ging met het KDV. Dan breng je hem toch wat geruster erheen. Hoe vond jij het zelf om hem daar achter te laten?

Luna, lekker kunnen doorslapen, alleen niet het flesje leeggemaakt. Da's dan weer jammer, maar dat gaat ook vast wel weer komen.
    En dat je nog veel met je vriendin bezig bent, da's toch ook niet gek. Dat is gewoon iets wat zoveel impact heeft. Dikke knuf!

Het doorslapen hier gaat gelukkig nog steeds goed. Ik hoop dat dat ook zo blijft gaan.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is er ook al eentje een paar weken verkouden....zooo zielig he

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja zielig he die kleintjes.. de hoestdrank helpt erg goed maar hij heeft nu echt zo'n ratelneusje... 2e prikken alweer.. time flies!

Lekker he dat ze een beetje gaan doorslapen..

Kleintje hier is ontzettend veel wakker overdag, net CB gebeld. We mogen Nutrix gaan gebruiken door zn voeding (bij 1 flesje).. ben benieuwd.. Zal de ochtendvoeding wel worden, hij slaapt nog maar 3 kwartier na zn ochtendfles en de rest moeten we m vermaken..

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wel fijn dat het goed gaat met Rens!
    Rihanna heeft hier volgens mij last van een sprongetje....ze is de laatste paar dagen weer vervelend, huilerig hangerig...hopen dat het gauw voorbij is

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja wij hebben ook weer het welbekende sprongetje achter de rug.. HIj wilde opeens weer een nachtfles etc.. nu weer over gelukkig..

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    brrr oei ik groei sprongetjes.... ik heb zo'n hekel aan dat boek. Ik volg gewoon mijn kind met of zonder sprongetje.
    Ik wilde ooit eens afspreken met een jonge moeder maar dat kon niet in die ene week want dan zou haar kind weer een sprongetje hebben. Mén laat je er toch niet zo door leiden (lijden :) ) dacht ik toen. Ik zie het allemaal wel.
    Momenteel zit Jaron echt heerlijk in zijn vel. Hij slaapt weer wat beter en tja, dat is idd vaak stilte voor de storm.
    Overigens merk ik het bij de oudste a.d.h.v. het eten. Hij eet momenteel als een bouwvakker en heeft veel slaap nodig dus w.s. zijn binnenkort al zijn kleren weer te klein :)

Trouwens, hang de vlag maar uit, ik heb net weer een fles aangeboden en die ging schoon op. HOERA !
    Ik was net nog op het kdv en toen grapte zal tegen Jaron dat hij alleen mocht komen als hij goed dronk. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2. :) :) :)

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Joehoe fijn Luna!

Ik volg het boek ook niet op de voet, maar het klopt bij onze man wel tot nu toe! Hij werd vorige week opeens 2 nachten achter elkaar wakker voor voeding.. (wat nooit meer gebeurt) en toen dacht ik..mmm.. met 12 weken was er toch ook zo'n sprongetje..

Ik ben benieuwd ga de kleine man nu vanavond een beetje nutrix geven..

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ik vind Oei ik Groei geweldig. Het zorgt er namelijk voor dat ik het vertrouwen heb dat de periode met hangerigheid weer overgaat :D

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb eens gekeken bij de boekhandel maar ik vind 29.95 nog wel veel geld voor een boek

Deel Deze Pagina