ja hoor, alleen vlees moet je even mee uitkijken (kruiden, niet te vet) Liefst vlees koken ipv braden (maar daar heb ik dan weer lak aan). Wel even in de gaten houden wat ze allemaal wel en niet mogen hebben. heb je vanmorgen die lijst gezien die ik plaatste? Hij komt bij een borstvoedingssite vandaan, maar dat moet je dan maar even negeren. Ik vind hem ideaal. Hij hangt hier gewoon in de kast en af en toe spiek ik weer even.
http://www.borstvoeding.com/files/voeds ... hema.4.pdf Daar zeggen ze: vlees mag, maar hoeft niet voor de eerste tien à twaalf maanden; helemaal vegetarisch kan ook 9-10 maanden: mager rundergehakt lamsvlees kipfilet kalkoenfilet paardenvlees ei vis zachte Franse kaas tahoe soja sojamelk Dus ik denk 6-9 maanden nog geen vlees ofzo? weet je wat ik ook wel deed: in de winkel kijken wat er in die potjes zat. (klopt niet helemaal want er zijn potjes vanaf 6 maanden met aardbeien maar dat mogen ze het eerste jaar vers helemaal niet hebben. Alleen als je het warm maakt mag het. Maar het geeft je wel een indicatie.) deze lijst geeft een mooie indicatie, maar verder hebben we ook nog ons gezonde verstand gekregen. Zo staat hier bijv op de site dat leverworst pas vanaf 3 jaar mag. Daar denk ik dan het mijne van. Ik probeer altijd wel te achterhalen waarom ze iets vinden en dan bedenk ik zelf wel of ik het geef of niet.
dank je! in de potjes van 6 maanden zit wel vlees en op het cb zeiden ze dat ik kip en tartaar mocht geven dus dat krijgt hij nu. ik ga vanavond lekker op de bank hangen en in bad! dus zal hier vanavond niet meer zijn! tot morgen! liefs rebbel
pfff ik ben me net te barsten geschrokken. Timo wilde net in bad stappen en viel toen. Schreeuwen! Al snel bleek dat hij zijn hand zeer gedaan had. Dus ik kijken, staat zijn pink rechtomhoog en kon er niets meer mee. Mén wat een akelig gezicht. Ik stond al met de telefoon in de hand om de huisartsenpost te bellen en toen schoot de pink terug. Is dus uit de kom geweest. We hebben gekoeld en er SRL op gedaan. Jeetje ik stond helemaal te trillen zeg. Wat een naar gezicht was dat. Nu is hij in bad geweest en zie je er niets meer aan en doet het ook niet zeer meer. Vreemd he. Dat dat kan zo he. Hopelijk blijft het hierbij en is hij morgen ook niet stijf ofzo.
Ach jeetje Jenny, krijg er kippenvel van. Zal idd een naar gezicht geweest zijn! Als ik jou was zou ik de pink even met een pleister aan de ringvinger vastmaken (tape). Heeft hij even wat meer steun en schiet hij er niet zomaar weer uit...
Hij slaapt nu. Ik had daar zo gauw niet aangedacht. Ik laat hem om 23 uur wel even plassen en dan kijk ik er nog even naar.
Hij plast wel vaker om 23 uur nog even hoor. En aangezien we met ruben bezig zijn met de nachtzindelijkheid, gaan we toch bij hun een kijkje nemen. (Ruben slaapt eindelijk zonder luier!)
Goedemorgen dames! Zoo wat een heerlijke nacht. Jildou had om kwart over 9 haar laatste voeding en om 7 uur vanochtend werd ze wakker! Nu ligt ze even in de box te loltrappen! Prachtig.. Genieten met een hoofdletter GGGGG ! Vrijdag gaat Jildou naar haar eigen kamertje! Kan mannetje tenminste normaal hoesten want daar schrikt Jildou nog wel eens van.. Trouwens zijn er meer baby's hier die ontzettend schrikachtig zijn? Jildou heeft het vooral bij het drinken. Ik kan eigenlijk niet eens praten want dan schrikt ze. Of als de honden aanslaan is het helemaal drama.. Gister had ik visite en was ik haar aan het voeden, nou dan drinkt ze dus amper want dan heeft ze het veel te druk met de omgeving, maar niet met mij.. Dan weer een paar slokjes en dan schrikt ze weer... Iemand tips of die dit ook heeft?
Goedemorgen! Gadver Jenny dat is schrikken zeg (ik schrijf nog iedere keer Luna dan denk ik oh nee.. ), hoe gaat het nu? En wat balen dat je gastouder ermee stopt.. heb je al een nieuwe oplossing? Bij de gyn beetje balen eigenlijk.. ik heb last van littekenweefsel en een zogeheten opstaand hard randje.. ik heb nu creme om het te verdoven anders wordt het een hersteloperatie maar dat zie ik niet zo zitten.. en hij raadde het ook niet echt aan omdat we over niet al te lange tijd aan een tweede willen beginnnen. Rebbel ik het stoeltje nog steeds niet, en jij?
Wij hebben het ook, niet zozeer het schrikken maar wel het afgeleide.. Ik word er af en toe gek van. Hij wil alles zien, als ik visite heb en hij wil niet drinken omdat hij continue gaat zitten kijken draai ik me meestal even zo dat hij ze niet kan zien.. dat helpt hier goed en als dat nog niet helpt doe ik het even in de keuken..
Jaron schrikt niet maar als ik praat of de kinderen zijn druk dan is hij wel heel erg afgeleid en laat telkens los om te kijken.
Rihanna had hier ook last van en ik heb eigenlijk geen tips voor je, dit is bij haar vanzelf minder geworden. Maar ze schrikt nog steeds wel af en toe!
een beetje een tegenvaller dus. moet je creme smeren voordat je wilt vrijen? nee een hersteloperatie lijkt me ook niks, maar ja als je er veel last van blijft houden dan zit er uiteindelijk niks anders op denk ik
Gisteravond voor de zekerheid toch nog de HAP gebeld en die gaven het advie som toch maar in te tapen voor 3 dagen. vanmorgen gaf hij aan dat zijn pink toch wel zeer deed. Dus om 8 uur stonden we al bij de apotheek om te tapen. Oplossing voor de gastouder hebben we nog niet nee. Ik probeer er nog niet aan te denken, want anders schiet ik meteen in de stress. Ik ben nu 6 jaar bezig met regelen van oppas en elke keer als je het rond hebt dan veranderd er weer wat. Ik zou wel een baan willen voor 2 dagen overdag zodat de kinderen naar de bso kunnen. Misschien dat ik nu wel een vaste werkdag probeer te regelen zodat ze naar de bso kunnen en op de andere dag is papa thuis. En anders vragen of mijn gastouder het zwart wil doen. (het gaat maar om 2 uurtjes per middag dus dat zou me dan 20 euro kosten per week. Nou ja, dat is te overzien.) Toch nog even een vraagje over 'de kijkdoos' dat opstaande randje is dat aan de rand van de vagina bij de schaamlippen of inwendig? Ik ben nl deze keer niet gehecht en dat is ook zo'n harde rand geworden. Nu achteraf baal ik daar van. Dan had ik liever 1 hechting gehad. Bij Timo kreeg ik een flinke knip en die is zo mooi geheeld. Af en toe voel ik het trekken maar dat is het dan. Bij ruben klein schuurtje en ook gehecht, ook geen problemen. Dit scheurtje bij Jaron vind ik best vervelend, het duurde lang voordat het genezen was en nu voelt het vervelend (als ik voel hoor, doorgaans voel ik er niets van) Ik merk dus dat mijn vagina deze keer echt veranderd is en het klinkt misschien suf maar ik had daar best tijd voor nodig om dat te accepteren en te verwerken.