Sam, ook Pieter is soms wat afgeleid, wat bij hem help is dat hij een knuffeldoek heeft en die leg ik dan over z'n ogen, waardoor hij niets meer kan zien en dan drinkt hij meestal rustig verder. Jenny, wat een verhaal met Timo, hoop dat deze ochtend alles goed met z'n pink is!
sowieso nu die creme 2x per dag en idd voor gemeenschap.. we zien wel.. de kans is groot dat het met een 2e bevalling weer scheurt op dat plekje dus dan zien we dan wel even hoe het dan gehecht wordt hahaha...
hier net zo....bijvoorbeeld met de tv...die gaat uit tijdens het eten en de fles maar hier hetzelfde als er visite is
ik ben ook geknipt maar gelukkig er geen opstaand randje oid van overgehouden, soms trekt het litteken een beetje maar ik heb er over het algemeen weinig last van is het zo dat ze bij een volgende bevalling op dezelfde plaats knippen?
Ik ben gisteren weer opnieuw bij de dokter geweest, had gisteren alweer 39 graden koorts (9de dag) en aangezien het dus zo lang duurde en de arts ook zag dat ik echt niet nog langer kon ben ik doorgestuurd voor een longfoto en bloedafname. Gelukkig is er niets te zien op de longfoto, dus waarschijnlijk zit er een of andere bacterie in m'n hoofd alles te ontsteken. Dus ben gisteren aan de antibiotica gezet en....voel me vandaag al een stuk prettiger! Dus ik hoop dat ik me snel beter voel, want dan kan ik misschien nog heel even genieten van het thuiszijn voor ik 1 februari begin met werken!
zo he een 3e tandje...hier is nog niet eens 1 tandje door wel al heel lang een puntje in de bovenkaak en ik zie 2 streepjes van de ondertandjes maar er is nog niks door
gisteren weer balen over een 2e kindje...en ik ben er zelf niet eens over begonnen mannetje had het erover gehad met een collega dat ik misschien 3 dagen in de week wilde gaan werken, toen zei die collega als jullie ooit voor een 2e kindje gaan dan wordt dat financieel erg krap...shitmens zeg...dat moet ze echt tegen mijn vent zeggen....grrrrrrrrr ik ben er niet opin gegaan hoe moeilijk dat ook was gek genoeg haalt hij het steeds aan terwijl ik er netjes mijn mond over dichthou
Mone, veel beterschap! Bruidje, hopelijk geneest het snel met de creme! Sam, hier met ons ventje van in het begin gehad, alleen in zh niet! Ik moest dan gewoon ergens anders gaan zitten! Hij had liever het moment van borstvoeding met mama voor zichzelf!
Dus je weet niet wat hij erop gereageerd heeft? Ze zouden beter zwijgen tegen uw ventje! Maar hij heeft het dan wel over u gehad over uw aantal dagen werken. Is precies wel belangrijk voor hem niet?
weet ik niet, ik ben maar 1x geknipt de scheurtjes waren wel elke keer op andere plekken en ook niet op de plek van de knip
goedemorgen meiden! even ego... ik heb groot nieuws!!! mn mannetje kan helemaal zelf zitten!! ben zooo trots op hem! het gaat nu ineens zo snel allemaal! volgens mij hoeft hij dat nog niet te kunnen ivm zijn vroeggeboorte! liefs rebbel
wauw al drie tanden! (ik hoop stilletjes dat hij nog even wacht want ik vind dat tandloze bekkie zo mooi)