Daarom. Haha elke keer als ik iets type dan moet Jil ff kijken Zit ik hier met dat snap je toch niet Zij zit te drinken.. Ff doordrinken, dan ben ik klaar voordat de vrouw van gastouderbureau er is De bel ging net ook al, was t de postbode met mn broeken van esprit... Week later dan gepland maar ze zijn er
Nou.... snel bvhemd goed, trui naar beneden, kind op de arm, kinderwagen voor de deur weg (had ik daar neergezet ivm dweilen) en deur openen. Kind op linkerarm zodat ik kon tekenen.. t was omdat ik wist dat t mn pakje wel eens kon zijn, anders doe ik niet open namelijk
pfff het is duidelijk dat ik de wereld van kv niet ken. Ik had gisteren Jaron heel weinig aan de borst, maar ga ik tellen en dan kom ik toch nog op 6 voedingen uit. Kun je na gaan hoeveel het er normaal zijn.
Is Jildou dan niet beginnen huilen? Ik heb ook zo eens de deur moeten openen voor de schoorsteenveger (moesten dat laten doen voor de verhuizen, een attest voor huisbaas dus) en die van mij was boos omdat ik hem van de borst deed!
Pippo, neej want ze liet zelf al los . Maar toen ik weer ging zitten (was wel 2e borst, dat scheelt ook ) ging ze meteen zoeken, zo van hier met dat ding Zo en nu kan ik dus weer poepbroek verschonen
ik heb ooit wel eens voedend open gedaan. Je ziet dan toch niets. Degene aan de deur zei toen"ach gossie hij slaapt. Yep hij slaapt (en drinkt )
Ik doe anders ook niet open, maar nu kon ik niet anders, was zo afgesproken, maar precies niet op het goed moment...maar ventje heeft daarna rustig kunnen doordrinken...
Juist, ik neem GSM ook niet op tijdens BV, als manlief thuis is dan neemt hij op en anders niet...Ze moeten me dan met rust laten