Haaai, Sam welke broeken heb je dan? Ik heb ook altijd moeite met spijkerbroeken maar ik heb nu de star fit van esprit, en die bevalt super, en ideaal als je ze online kunt bestellen ze hebben nu alleen wel een ander matensysteem (van 36, 38, 40 enz. naar 28, 29,30) dus nu kom ik weer net niet uit..
startboot fit en flared fit. Hihi, daar had ik mn moeder voor ..met die maten.. alleen de flared fit valt heel groot.Ik heb maat 38 (stevige bovenbenen) .. dan is de flaredfit 29 32 voor mij. De star boot fit was 31 32 te groot.. En de andere maten inmiddels uitverkocht.
hmm, ik had van de star fit eerst altijd 36 (voor ik mama was), na twee kids 38 en nu heb de 40, maar dan de star straight fit. Die begint nu iets ruimer te zitten Het is een hele studie volgens mij, die maten en modellen, ik probeer ook geen andere weer, want dat valt elke keer weer tegen. Ik heb dus ook een holle rug Ga weer verder bankhange, auw holtes zitten vol
Haha, ja fijn is dat he? Hihi ik had maat 40/ 42 qua spijkerbroek voor de bevalling en nu 38 ! Dat is het betere werk ! Maar bankhangse!
tja met 2 kinderen die buiten spelen enzo gebeurd het nog wel eens dat er eentje aan de bel hangt. Ik roep altijd wel 'omlopen' maar dan gaan ze weer in de deuropening achter staan kleppen en dan wordt het weer koud in de kamer, Gelukkig komt het niet zo vaak voor. Als ik niet weet wie er staat zal ik niet snel open doen hoor. Ik heb 2 bv-minded-vriendinnen en bij hun doe ik rustig voedend open. Bij mijn ouders ook wel. Dan zwaai ik de deur open en loop meteen weer weg. Niet dus dat ik 5 min voedend aan de deur sta. (Daar is hij veel te zwaar voor). Bellen doe ik overigens heel veel tijdens het voeden. Ik doe heel veel tijdens het bedden. Billen afvegen van kinderen, luiers verschonen, was ophangen, strijken, koken, voeden, alleen als ik zelf op de wc zit weiger ik .