Ach jakkes Inez.. Ja daar heb ik ook een hekel aan. Daarom ben ik ook niet aan de pil gegaan, die in combi met bv kon.. Heb je ook grote kans op onregelmatig bloedverlies, nou nee dank je.. Dan maar zo ! Je kunt via www.pspmamas.actieforum.com lessen doen. Maar daar moet je minimaal 1 les in de 2 weken doen, anders word je weer verwijderd.. En zijn wel heel veel dingen te vinden op internet!
mensen met reistijden ontkomen er bijna niet aan nee. (ook geen atv of mogelijkheid tot thuis werken?)
ik moet volgende week weer naar het cb en ik ben benieuwd wat ze nou weer te zeuren hebben dames, ik heb nou al een paar dagen dat ik misselijk ben overdag....en het voelt precies hetzelfde als toen met Rihanna...vaag he
Ik wil geen hoop de grond in boren maar dat zijn wel de klachten van de griep die nu heerst. Gisteren zaten we aan tafel en toen zei ik ook tegen man dat ik wist dat het niet zo was, maar dat ik me zo zwangermisselijk voelde.
uhm....voor de inentingen en omdat ze gewoon weer een nieuwe afspraak maken.... maar ze hoeven niet nog een keer commentaar te hebben dan kom ik er echt nooit weer! maar dat weten ze daar heel goed, staat ook in het dossier
Hihi Jenny, Man is timmerman .. Thuiswerken... kan de bouwput niet meenemen.. En atv.. hij carpooled.. dus dat is ook niet handig..
Wij gaan eigenlijk ook alleen maar vanwege de entingen. Die worden alleen maar vergoed als je ze bij het CB laat doen. Als je ze door de huisarts laat doen, dan moet je ze zelf betalen. Jenny, ik heb er inderdaad echt de balen van onderhand. Ik vind het ook bijna jammer dat m'n klachten van stemmingswisselingen toch weer door de suikers komen en niet vanwege de spiraal, anders had ik een goed excuus gehad om hem weg te laten halen. Maar ik denk dat ik dat ook meer vanwege m'n eigen rammelende eierstokken wil en niet zozeer vanwege het vloeien.
Hmm Jildou ligt weer zolang te slapen.. gister ook al tot half 1 ipv 11 uur.. Maar ze is tijdens het wandelen vanochtend ook steeds wakker geweest, dus is ook wel moe.. Gelukkig heb ik om 8 uur m'n borsten nog even leeggekolfd, anders zat ik hier nu weer als Lola F..
Nou gisteravond heb ik haar om 7 uur nog 1 kant gegeven en toen om half 10 laatste voeding.. Ze zat gister dus op 4,5 Maar die om 7 uur was omdat ze anders waarschijnlijk rond uur of half 9 zou komen en dan komen we weer in de knoei met de medicijnen
Ja dat was bij haar ook zo, maar is nu weer helemaal in de hobbel .. Op deze manier hoeft ze straks bij de oppas s ochtends niet eens een fles... ... maar dat zal daar wel anders zijn, want als ze wakker is, heeft ze wel honger
Ja, hier zal het ook anders worden...als ik terug aan het werk moet, zal hij zo wie zo wakker gemaakt moeten worden (ventje slaapt steeds tot 9u)! En ik zal hem er om 7u ten laatste er moeten uitnemen...dus zal hij ook vroeger in bed liggen 's avonds....ligt er nu in ten laatste om 21u15à21u30