rihanna ligt normaal al tegen 19 uur in bed maar gisteren al voor 18 uur omdat ze zo moe was en totaal niet te genieten
Ja dat moet hier ook als ik aan het werk moet.. Maar dat hoeft niet veel eerder.. Dan ga ik er zelf wel eerder uit en maak alles klaar en dan zij en dan naar de oppas en ik aan het werk. M'n vader laat volgende week als ik weer naar het werk ga, de honden uit s ochtends. Dat is wel super! Hoef ik dat eerst niet nog te doen !
Dan zal hij zijn flesje 's morgens rond 7u45 krijgen in kribbe, dus zullen zijn voedingen vroeger vallen en dus vroeger in bed 's avonds...
Och, hier zal ons ventje ook rond 19u of iets later (samen met de zus dan) in bed liggen als ik terug aan het werk ben...
Hmm nou net mail gehad van m'n collega.. Moet zeggen dat de zin om aan het werk te gaan nu naar beneden 0 is gedaald ! Het is dus één kl*te sooi op het werk.. 3 collega's die eruit liggen, inspectie in de nek. Hoge druk.. PFffff.. BAH
Goedemiddag dames, Hier een al echt op de antibiotica beter zijnde mama! Het is een paardenmiddel (sorry sam ) maar dan heb je ook wat! Verder zijn we met fruithapjes voor Pieter begonnen, ook erg leuk!
Haha wat heb ik toch een aparte dochter. Ze weigerde weer te drinken zonder tepelhoed en nu ineens pakt ze hem weer zonder moeite zonder.. HAHA
o ja sam, weet je wat het leuke is, ze worden met de dag eigenwijzer! Hier lijkt het soms wel of Pieter in z'n eigen wereldje leeft als ie ergens mee bezig is, echt heel schattig, dan kan niets of niemand hem afleiden van hetgeen hij aan het doen is (z'n voet pakken bijvoorbeeld).....
Nou ik lees net op de site van mn school van woensdags hoe t gedaan gaat worden. Dat zou dus in overleg met mij.. Jammer dat de ouders het al eerder weten hoe het gaat dan ik.. zonder overleg dus.. Ik moet va 4 febr op woe eerst samen met mn collega en dan na de voorjaarsvak weer alleen ... dus ben nu helemaal kwaad!
lekkere gang van zaken zeg kom net bij schoonmoe vandaan, rompers brengen, was ik vergeten in de tas te doen Rihanna is alweer verkouden! zal vast wel ermee te maken dat ze gister en vandaag zo uit haar hummetje is
Dat denk ik dan wel Liesje.. Nou hier werkgever en collega gebeld. Hoef maar 2 dagdelen therapeutisch.. Maar als het lukte mocht ik meer.. Ja duuh, maar dat doe ik dus niet.. Donderdagmiddag gaat deze dame mooi weer naar huis of het lukt of niet
? begrijp je ff niet.. Ooh en mn dag is nu helemaal compleet.. Spike loopt mank.. Hoezo rampdag ! Bahbahbah..