ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen!

Zal weer piekeren vannacht! :(

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach pippo.schrale troost maar hier geven ze de 1e,2e en volgens mij 3e x Altijd 2 prikken.en bv kindjes groeien onregelmatig toch?dat op zn zij liggen.ja t klinkt wat als een voorkeurshouding.Jildou heeft dat ook een tijdje gehad.wij hebben haar lkant veel gestimuleerd en ze gaat nu zelf veel meer naar links kijken.hoop dat je wat hebt geslapen.knuffel van mij

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    He pippo dat is idd niet leuk
    Ik hoop dat je nog wel lekker hebt geslapen.

Niet onzeker worden hoor. Jij weet echt wel het beste of het goed gaat met je mannetje.

Ik moest Isis ook stimuleren om op haar andere zij te draaien en ze vertikte het gewoon. Toen ben ik gestopt en nu, na een paar weken, doet ze het gewoon uit haarzelf.

Volgens mij lossen heel veel dingen zich vanzelf weer op

LIefs v Treintje

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook zo. Ik zei laatst dat Jildou steeds scheef ging liggen. Nou dat deed ze een paar weken en is nu ook weer goed.

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Wat gek he dat babies elke keer iets aparts hebben en dat dat gewoon een fase is.

Ik verbaas me er iedere keer weer over

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Nog niet bijgelezen hier.. Heb ik nog wat gemist?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuh Sam s gedoe met werk, Pippo bezoek cb en verder... weet ik ff niet..

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm hier de 2e keer dat Jildou vrij gauw spuugt naar de medicijnen. Dus dan komen die ook weer mee. Maar aangezien het geen pc is die je haar geeft en ze absoluut niet te veel moet krijgen, is het heel moeilijk te beslissen wat ze nog extra moet hebben..

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dan ga je toch niet?

Ik werd er bij timo ook niet goed van en kwam toen ook alleen voor de vaccinaties. Ze krijgt nu geen vaccinatie he dus bel gewoon af en maak een nieuwe afspraak door het afsprakenbureau te bellen.

en verder gewoon weinig informatie geven. hoe minder jij verteld hoe minder commentaar er kan komen. En anders: ene oor in, andere uit. Het zijn slechts adviezen, wat je er mee doet is jouw ding.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Och jammer zeg. Aan de andere kant ookw el weer fijn, want ik gun niemand die dip die ik destijds gehad heb (waar ik je over mailde).

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij willen fotoooooo's (van het manneke bedoel ik dan hahaha)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Niet onzeker worden!
    Het maakt voor zijn ontwikkeling verder niets uit, het is alleen dat als hij een voorkeurshouding krijgt, dat er meer druk op de ene kant van zijn hoofdje komt dan op de andere. En dat zou voor een afplatting kunnen zorgen. daarom is het advies veel af te wisselen.
    Slaapt hij ook op zijn zij? Let je dan wel op dat hij niet kan door draaien en op zijn buik terecht komt. DIt ivm kans op wiegendood.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geen idee hoe dat bij jullie is. bij ons krijgen ze met 2-3-4 maanden altijd 2 prikken,

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    met 3-4 maanden ene groei dip is heel normaal bij bv kindjes, maar de ellende is dat de cb's groeicurves hanteren die op kunstvoeding gebaseerd zijn.
    (hoezo een pro-bv beleid?)

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik dacht al, van mij, lekker ziek in bed.....erg charmant!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    neuh helemaal niets, we hebben gewacht met kleppen tot jij er weer was.

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bij twijfel bellen he.

Merk je dat ze sneller spuugt nu ze over is op andere medicijntijden? Misschien een verband?

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mag ook hoor.
    Ben wel blij dat je op knapt!

AB is echt flink sterk spul wara je snel resultaat van merkt. Heel prettig!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha Jenny nou dat is mooi!

Hier had hij ook een klein beetje een voorkeurshouding maar is weer heel snel bijgetrokken.. Nu moest hij toen van de fysio in een zijslapertje (wat geloof ik weer niet mag van het cb maar ach.. )

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Inez ook al rammelende eierstokken ja.. ? Gaan jullie het bij 2 meiden houden of toch nog stiekem voor eentje erbij?

Hier rammelen ze af en toe wel en dan weer niet.. nog niet overtuigend van wel.. misschien ook omdat ik in het achterhoofd heb dat we toch over een paar maandjes weer gaan beginnen..

Deel Deze Pagina