HaHA JA.. moet zeggen dat ze er ook wel aan toe was hoor! En wij ook, kunnen we tenminste weer rustig hoesten als we naar bed gaan ! HAHA Maar aan de andere kant, vond het altijd geweldig om te zien hoe ze lag te pielen met haar tutlap enzo !
Ons meissie slaapt nog wel bij ons op de kamer, en ik geniet er nog steeds van Ze is ook vrij rustig in haar slaap...
Hier ook ziekenboeg. Ben zelf nog wel redelijk fit gelukkig, en hoop dat dat zo blijft, moet toch iemand de zieke kindjes verzorgen, en dan nog de jongste voeden...
Hihi grappig Wens.. Beterschap daar! Ja Sam dat heeft ook wel weer wat, heb je gelijk in.. Heb ik eigenlijk nooit gehad hier heeft hij alleen de 1e dagen tussenin op een voedingskussen gelegen.. maar dat was meer omdat hij zo veel huilde..
Wens beterschap daar! Ach het is wat dubbel aan de ene kant vind ik het heerlijk om te zien, aan de andere kant, nu hebben wij ook wat meer vrijheid. Jildou is erg schrikkerig en als mannetje hoest dan is ze weer wakker (en ja dat is vervelend als hij verkouden is ) ! Ooh ik heb zo'n topvader ! Is vanochtend hier gekomen op de fiets (3 km ) Honden uitgelaten en met onze auto naar huis gegaan en komt straks weer de honden uitlaten en dan op de fiets terug.. Jildou net in bed gelegd, even gekeuveld en slaapt nu alweer! Wat een topmeid !
rihanna heeft nooit bij ons op de kamer geslapen, op af en toe 's nachts een uurtje na omdat ze ook zoveel huilde mwa..hier ligt er al eentje een uur op bed en slaapt nog niet en krijst nog steeds er maar uit halen en de fles geven en opnieuw op bed kwakken
Hmm bah vervelend is dat toch Liesje, zal zich wel niet lekker voelen... Het was hier ook niet echt de bedoeling dat Jildou zo lang bij ons op de kamer zou blijven liggen, maar ik wilde eigenlijk wel dat ze doorsliep. Nou dat was bijna 2 maanden geleden al. Maar goed, toen was ze nog wel vaak 5 uur wakker voor de medicijnen en bleef ik ook aan het heen en weer huppelen.. Nou nu dat allemaal gebeurd is, dan nu maar
Al eens met vinger over haar tandvlees gewreven? Als het daaraan zou liggen, dan zou ze ervan genieten als je dat deed
hey meidn! hoe gaat het hier? met mij gaat het vandaag een stukje beter! maagpijn beperkt zich tot alleen het eten maar heb wel een idee dat de maagtabletten goed beginnen te werken nu! Nu hopen dat het elke dag beter gaat!
Ventje heeft hier wat koorts van prikjes. Dan maar een suppo gegeven in de poep! Nu is hij er weer wat door, kirren en luid babbelen...zoals hij is!