Oh Liesje dat klinkt idd als de 6 maanden sprong. Isis was ook steeds s'nachts wakker. Hij duurde gelukkig niet zolang als de 19 weken sprong Beterschap voor jullie tweetjes O ja en trouwens, we zitten mooi in hetzelfde schuitje. Mijn man maakte het laatst heeeeeel duidelijk dat ik echt een behoorlijke strijd mag leveren als ik een tweede wil. Heb de gedachte aan een tweede alvast maar eens goed bij hem in de week gezet, maar hij had flink zijn hakken in het zand (denk nog steeds dat ik hem herfst 2009 wel weer zo ver krijg (alleen weet hij dat nog niet haha)
Gelukkig ! Lindaa, fijn dat je je weer wat beter voelt ! Pippo, ach arm ventje.. Jildou moet maandag weer, hoop niet dat zij er jengelig van wordt, is ze nog niet geweest na de prikjes.. Alleen wat slaperig !
Hoi meiden... even een ego bericht van mij. Milan is sinds gistermiddag flink ziek, hoge koorts, overgeven en ontroostbaar huilen. nu viel het me op dat zijn fontanel gespannen/bol staat dus naar de ha gebeld. en hier reageerde ze meteen op! moet er over een half uur zijn. tot later. liefs rebbel
Mijn eerste werkweek zit er weer op. Aan de ene kant viel het mee, aan de andere kant tegen. Ik vond het heel moeilijk om 's ochtends de deur uit te gaan. Maar het was ook stiekem wel weer lekker om eens wat anders aan je hoofd te hebben dan luiers en voedingen... Alleen kreeg ik helaas geen tijd om even rustig weer te wennen. Het was zo druk dat ik meteen aan de bak moest. De tijd ging zo wel lekker snel, maar wat een gestress zeg! Dat was ik niet meer gewend.
Jeetje Rebbel, hoop dat het niets engs is.. Sterkte! Toch ook wel weer lekker he Linda, wel balen dat je dan gelijk zo volle bak moet..
Rebbel, wat spannend! Succes! Lindada, ben benieuwd of het mij ook zo goed gaat bevallen volgende week maandag.... Enige andere is natuurlijk dat ik helemaal niemand ken, en ik niet weet wat ik zou moeten gaan doen (krijg je met een nieuwe baan....)
Rebbel, jeetje.. Ben benieuwd. Hoop niets ernstigs! Iig beterschap voor de kleine man! Lindada: ja beetje dubbel gevoel he.. maar idd zo is de tijd wel snel voorbij! Ben benieuwd hoe het hier volgende week gaat.. Zit er nu wel met me in mn maag, doordat gedonder met de fles !