ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium

Van zijn 1ste prikjes was hij ook slaperig en geen koorts, maar nu dus wel...en sneller moe...anders is hij nu wakker, maar slaapt nu sinds 14u30

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En weent sneller ook als zus hem aanspreekt...zielig :( Hij weet niet wat er met hem gebeurt denk ik...beroerd voelen he...alleen maar aandacht van mama houd hem veilig :)

Als kinderen ziek zijn dan hebben ze toch altijd hun mama nodig he! ;)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ojee ik zei het gisteren al... :cry:

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hihi ik vind die sprongetjes altijd grappig. Ik herken dit zo ontzettend NIET.
    Jaron is eigenlijk nooit hummelig en ligt nooit te krijsen.
    Heeft hij vast geen sprongetjes ofzo?
    Onee, hij komt niet over het lawaai van de oudsten heen, dat zal het zijn.
    Nee echt, altijd gezellig en goed lachs. Twee keer een avond tranen vanwege tandjes. That's all.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    STOERRRRR

(Hier nog niet hoor.Lekker vlak naast mama en soms zelfs bij ons in bed als ik te lui ben hem terug te leggen.)

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier krijgen ze geen Hep B vaccinatie, tenzij het een risicokindje betreft.

Bij 2, 3, 4 en 11 maanden krijgen ze 2 prikken: DKTP-Hib (tegen Difterie, Kinkhoest, Tetanus, Polio en hib) en Pneu (Pneunokokken)

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat lief!
    En? Mocht het?

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Domme vraag misschien: maar waarom moet ze naar bed? Ze heeft er duidelijk geen zin in.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    we kennen het wel maar noemen het geen suppo maar een zetpil.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oei dat klinkt niet fijn. Hopelijk komt er snel goed nieuws en valt het mee. jasses, dat klinkt echt niet lekker.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het begin is even wennen. Jammer dat het dan ook nog eens zo druk was.

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi grappig, ik ga maandag zelf voor de hep b vaccinatie

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    update van hier: het gaat hier goed! Begin jan is Jaron gaan doorslapen en zagen wij onze kans schoon om de bakerdoek af te wennen. Hij kwam toen weer 1x soms2x per nacht maar maar maar hij heeft nu alweer 2 nachten doorgeslapen! Heerlijk!
    Volgende week starten we met de bijvoeding en eerlijk gezegd heb ik er nog helemaal geen zin in. Het lijkt me weer zo wennen en je moet weer rekening houden met van alles. (gelukkig zijn er altijd nog potjes om te grijpen).
    Verder is er nog geen tand te zien maar laat hij wel soms horen dat het er wel aan zit te komen. We wachten af.
    Rollen doet meneer alleen van buik naar rug. Vreemde vent, want normaal doen ze eerst van rug naar buik.
    Overdag is het een heerlijk joch. Echt zo eentje die je bijna zou vergeten dat hij er ook nog is, want hij kan zo zoet zijn. Hij is altijd vrolijk en goed lachs. Voeden heb ik volledig op verzoek gedaan en ik merk dat dat er steeds minder worden, maar ik zal me niet vervelen hoor want ik geef er nog zeker 6 op een dag.
    Ook het slapen overdag mocht hij volledig op verzoek doen. Ik had er even een hard hoofd in of we daar ook een patroon in zouden krijgen en hoe dat zou gaan, want het liefst sliep hij op schoot of liet zich wiegen in de draagdoek of kinderwagen, maar inmiddels doet hij 3x per dag een slaapje in zijn eigen bed, op zijn eigen kamer. ('s Nachts slaapt hij wel bij ons op de kamer hoor). Het middagslaapje kunnen we beter geen slaapJE meer noemen, want meneer tukt dan soms lekker 2 of 3 uur achter elkaar.
    Lag hij voorheen altijd om 20 uur op bed, vindt hij het nu gezellig om lekker op te blijven. Ach dat vinden wij ook wel gezellig. :)

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Rens heeft er ook niet altijd last van, maar die met 4 1/2 maand was heel erg. De 6 maanden is hij redelijk goed doorstaan... maar ik snap wat je bedoelt hoor.. het is ook maar gissen. En je gaat er op een gegeven moment alles maar aan wijten :) . Net zoals tandjes krijgen hahaha

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gaat goed dan he Jenny, lekker hoor!

Hier sinds een week of 2 ook eindelijk een klein beetje regelmaat in zn slapen (wij doen ook verzoek), nu sochtens ong. 3 kwartier, dan begin v/d middag ruim 1 1/2 uur en tegen een uur of 6 nog een uurtje.. en dan om 7 uur meestal naar bed.. Denk dat hij een uur of 15/16 slaapt..

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hihi, ze bedoelde de avatar van Sam! ;)

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hier doen we ook voeden en slapen op verzoek, ik heb werkelijk geen idee hoe lang en hoe laat wat en hoeveel voedingen.
    Het enige dat ik weet dat ik 's nachts vaak mag doorslapen :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt lekker Jenny.
    Ach ik mag ook zeker niet klagen hoe Jildou het doet! En zeker na alles wat ze heeft meegemaakt..Ze drinkt en slaapt ook op verzoek (alleen soms moet ik even ingrijpen omdat we anders in de knoei komen met de medicijnen ;) ) Ze zit nu op 4, 5 / 5 voedingen. Niet verkeerd dacht ik..Maar ze is ook vrolijk, huilt weinig en kan heerlijk slapen.. Ze slaapt dus nu alweer vanaf 1 uur... En om kwart over 11 voeding gehad. 1 Voordeel, als ze dit volhoudt, is het geen drama dat ze straks de fles blijft weigeren, dan ben ik net op tijd terug voor de voeding.. op de dingen na als mem even weg wil.. Nou ja, dat overleven we ook wel weer...

Alleen die oma van haar ;) ! Van m'n moeder moet ik haar dan wakker maken, want anders krijgt ze te weinig. Nou ik ben er zeker van dat als ze te weinig krijgt, ze zich wel meldt.. Maar ja, overbezorgd oma is er niet minder bezorgd op geworden na al het gedoe in het zkh ;) !

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Wens.. Ja hij is mooi he ;) ..
    Ze heeft dan geluk, want ik zat er vandaag aan te denken om m te veranderen ;

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland

Deel Deze Pagina