Ik ben erg tegen de doodstraf hoor, maar op dit soort momenten..... sorry hoor, kan er erg woest op worden, beetje weerloze kindjes neersteken....
Er is dus ondertussen nog een kindje gestorven! Vanmiddag was het enkel 2 baby's en 1 volwassene! Jeetje!
Mag er niet aan denken dat je je kind afzet in kribbe en dan gaat werken en dan niet meer terug ziet! Kan wel huilen!
Dat was ook mijn reactie. Ik zat echt te janken op de bank. Ik zat zo mee te leven met de ouders. Je denkt meteen aan je eigen kind.
Maar even iets anders. Mijn werkweek zat er trouwens woensdag al op. Ik werk nu maandag t/m woensdag. Lekker drie daagjes, meer dan genoeg! Gister naar het cb geweest. Alles goed, ze is al 67 cm en weegt 6400 gram! Lange meid, net haar moeder. De prikjes gingen ook goed. Ze heeft bijna niet gehuild! Stoere meid! Maar ik ben wel blij dat ze er nu 7 maanden weer vanaf is.
Sorry trouwens dat ik niet reageerde bij mijn vorige bericht. Op mijn werk kan (mag) ik niet achter internet prive, dus dat berichtje was stiekem...
hoi meiden! @sam: ik heb het gehoord! wat verschrikkelijk! wat lopen er toch zieke mensen rond... ik ben weer terug van de ha, het viel gelukkig allemaal mee! de reden dat ze er zo direct op reageerde was dat een gespannen/bolle fontanel kan wijzen op hersenvlies ontsteking. maar dat was het gelukkig niet! wel heeft hij ws een flinke infectie onder de leden, hij heeft nu nog niets gegeven, maar mocht hij steeds zieker worden moet ik hem weer na laten kijken, desnoods bij de hp. en dan krijgt hij ws antibiotica. Lang leve het kinderdagverblijf! daar pikt hij van alles op. maar gelukkig valt het mee. liefs rebbel
Pff rebbel gelukkig maar! Lindada, geeft niet hoor ! Gaat lekker met je stoere meid dus! Ik meot maandag weer met Jildou heen, ben ook zeer benieuwd!
HAHA lig hier helemaal dubbel.. Kwam hier een boekje in plastic aan voor de vorige bewoners. Hij maakt het open.. De pabo.. nou prima .. Laat ie een push-up bh aan Jildou zien, kijk die krijg jij straks ook.. HAHA.. oké dan
haha oh wat dom van mij, want zo'n eentje heb ik hier ook in huis. Ik zie poeh ! Poeh kijken! Nee ruben we kijken nu geen tv nee poeh daar bij jou! nee ook niet op de pc, mama is bezig Nee kijk dan, ga eens terug, daar poeh! Oh zucht... je zag net poeh op de pc voorbij komen? JAA kijkuh!
poeh hersenvliesontsteking, dat wist ik niet dat het daar mee te maken kon hebben. Soms is het ook maar goed dat we niet alles weten. Maar fijn dat het goed was maar nog fijner dat ze de klacht zeer serieus namen en je nu ook altijd naar de HAP kan bellen als je weer denkt dat het erger wordt. Goed in de gaten houden dus he, want hersenvliesontsteking kan heel snel gaan. Bij twijfel dus bellen! Veel beterschap!
Rebbel, beterschap voor je kleine man. En ik sluit me helemaal bij Jenny aan, goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwt direct naar de HAP. Jenny, fijn dat Jaron nu zo lekker doorslaapt. Wat begrijpt hij het sticker- kadootjes principe al vroeg zeg!